Nuorten ja veteraanien penkkipunnerruksen Sm-kisat Tampereella

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkäs ketä pakkislaisia on lähdössä kisaamaan? Itte menossa penkissä satakymppiin. Hyvä mennä, kun tietää että mun lisäks samaan luokkaan on ilmottautunut vaan kaks osallistujaa. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meiltä on tulossa alle 17-vuotiaisiin 4( 75kg,82,5kg,90kg ja +90kg) ja alle 23-vuotiaisiin 1 kilpailija. Itsellä meni ikä umpeen joten toimin valmentajana...:D

Meikäkäläinen on menossa 67,5 kg -23 v. sarjaan. Omassakin sarjassa vain neljä osallistujaa.
Kultaa lähdetään hakemaan, pienestä loukkaantumisesta huolimatta. :evil:

Meikäkäläinen on menossa 67,5 kg -23 v. sarjaan. Omassakin sarjassa vain neljä osallistujaa.
Kultaa lähdetään hakemaan, pienestä loukkaantumisesta huolimatta. :evil:

Tota justoon mietinyt, että noihin ei tosiaankaan paljoo nostajia per sarja oo tulossa.

Oma ikä umpeen justiinsa meni, huoltajaksi tulen pelimestoille. Ja illalla kaatamaan tampesterin keskustaan :kippis1:

pitäs minunkin käydä jonkin sortin tulos pukkaamas! ainoa sarja missä on hyvin osallistujia näyttää olevan 82,5 muut potee hienoista osallistuja pulaa... ja mitäpä se haittaa kun kovimmat on kuitenkin paikalla!!:D

Olen menossa 56kilosiin alle 20v.siit lähetään et toiseen nostoon 18vuotiaitten PM-ennätys ja kolmanteen jos toi sit tulee niin se 20vuotiaitten SE

Meiltä on tulossa alle 17-vuotiaisiin 4( 75kg,82,5kg,90kg ja +90kg) ja alle 23-vuotiaisiin 1 kilpailija. Itsellä meni ikä umpeen joten toimin valmentajana...:D

minkälainen tapaus on tulossa +90kg? Mikä on paras punnerrus? Kiinnostaa kun itsekkin oon menossa tähän sarjaan :) Ranking ei kerro mitään, itselläkin siellä joku hilu tulos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[Max];1392529 sanoi:
minkälainen tapaus on tulossa +90kg? Mikä on paras punnerrus? Kiinnostaa kun itsekkin oon menossa tähän sarjaan :) Ranking ei kerro mitään, itselläkin siellä joku hilu tulos.

Paras punnerrus on 165kg,mutta ihan niitä rautoja ei kisoissa kolkutella...mites sulla?

Paras punnerrus on 165kg,mutta ihan niitä rautoja ei kisoissa kolkutella...mites sulla?

nii juustii. 185 stopilla. paras kisatulos taitaa olla viime kesänä otettu 147.5 joka oli kevyttä viljaa :) sm alotus varmaa luokkaa 150. Sitte siitä nousemaan tyyliin 160-170. Riippuu nyt vähä miten valmistelut sujuu...ja mitä muut nostaa ;)

Meiltä tulee yksi alle 17 vee, yksi vet kakkoseen ja yksi SIU:n kisoihin. Itse keskityn huoltamiseen.
Mutta siitä huolimatta en lähde RRKallen kanssa kaatamaan Tampesterin yöhön - ainakaan viinaa :hyper:

[Max];1393220 sanoi:
nii juustii. 185 stopilla. paras kisatulos taitaa olla viime kesänä otettu 147.5 joka oli kevyttä viljaa :) sm alotus varmaa luokkaa 150. Sitte siitä nousemaan tyyliin 160-170. Riippuu nyt vähä miten valmistelut sujuu...ja mitä muut nostaa ;)

siis kai tuo 185 stopilla on joku lankku penkki kun aloitus vaan 150 ja kisa ennätys sama!? vai mitä tuo tarkoitti?

Zone-sarja -42%
nojuu :) kyllä se tästä. On ollu niin epävarmoja nostoja että pitää alottaa alhaalta. Joskus kulkee ja joskus ei. Vois varmaa paitareenit alottaa sillä että tilais puseron :D ei ees myöhästä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom