Nuorten ja veteraanien penkkipunnerruksen Sm-kisat Tampereella

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No niin poijjaat, sunnuntaina sitten nähdään miten käy. Itse tulen katsomaan lauantain ilta kisaa ja nostamaan sunnuntai aamuna. Jututtamaan saa tulla jos uskaltaa :)

Sorry, nyt tulee aika kova offtopic, mutta mulla on tänää synttärit :D Saa tulla kisapaikalla onnittele :D :D :D :D

[Max];1409272 sanoi:
Sorry, nyt tulee aika kova offtopic, mutta mulla on tänää synttärit :D Saa tulla kisapaikalla onnittele :D :D :D :D

Onnea synttärien johdosta:D

hopeeta tuli satakympistä, kaikin puolin hyvät kisat ja penkin tankokin oli mukavan karhee:D Kaakana kilpailin ja ihan mukavasti meni. Ens vuodeks kaiketi paidalla tai eihän sitä koskaan tiedä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Janilta odotin n. 50kg kovempaa tulosta, nähtävästi ei jaksanut nostaa kun sai yksin sarjassaan telmiä, vai mitä Jani? ihan hyvät kisat, joissain sarjoissa meni kyllä aika helpolla mitaleja jakoon mutta muutamissa sarjoissa oikein koviakin tuloksia ja taisihan noita ennätyksiäkin joku rikkoa=) paljon onnea kaikille osallistuneille!

+90kilosissa tuli kultaa. Kisat oli tosi hyvin järjestetty. Kirjoittelen enemmän kun pääsen kotiin, nyt menossa autolla kotia. Oli pakko avata läppäri ja tulla kattoo mitä porukka on juorunnu :D

Zone-sarja -42%
Tänään meinas pää räjähtää pari kertaa siinä koneen äärellä. Eilen tulin paikalle hiukan seittemän jälkeen ja pääsin pois puoli kymmeneltä välissä vartin verran taukoakin, tänään hieman inhimillisemmin ysiltä paikalle ja seiskalta pois. Piti riittävästi kiirettä, kun samalla koneella piti hoitaa kaikki tulosten, alotuspainojen, kilpailijoiden painojen jne. kirjaukset, painojen muutokset, tulosten printtaukset, tulostaulu, palkintojen jaot ja ne pari miljaardia ihmistä, jotka eivät osanneet itse lukea käsiohjelmasta ryhmäjärjestyksiä. Excel pysyi pystyssä tähän iltaan asti, jolloin päätti kaatua sopivasti, kun olin unohtanut tallentaa eräätkin tulokset. Onneksi juryn ihmisillä oli omat taulukkonsa, niin ei tarvinnut lapuista kirjottaa uudelleen.

Onnea kaikille, jotka jotain tuolta kotiinsa kantoivat. Toivottavasti en ole Nääshallin kisoissa järjestäjänä :D

edit. Niin joo, ne kaikki pakkiksen lukuisat hurjat junnut, jotka niitä kovia lukemia nostelevat voisivat vaivautua kisaamaankin vuoden päästä, niin saataisiin lisää porukkaa junnuihinkin. Mitaleita olisi jaossa aika monellekin, vaikka ilman paitaakin.

Onko muuten kellään tietoa että ottiko noita kisoja kukaan videolle?
Jos otti Niin voisko niitä saaha jotenkin nettiin ladattavaks?:kippis1:

Onko muuten kellään tietoa että ottiko noita kisoja kukaan videolle?
Jos otti Niin voisko niitä saaha jotenkin nettiin ladattavaks?:kippis1:

itse oon miettiny samaa. Oisko kellää ? Kyllä sielä ainki 2 videokameraa kuvas koko ajan, lavan reunalla jalustimella siis.

Janilta odotin n. 50kg kovempaa tulosta, nähtävästi ei jaksanut nostaa kun sai yksin sarjassaan telmiä, vai mitä Jani? ihan hyvät kisat, joissain sarjoissa meni kyllä aika helpolla mitaleja jakoon mutta muutamissa sarjoissa oikein koviakin tuloksia ja taisihan noita ennätyksiäkin joku rikkoa=) paljon onnea kaikille osallistuneille!
Ei ollut tarkoituskaan ottaa tappeja :D
Jospa tossa kuukauden kuluttua........:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom