Nuorten ja veteraanien penkkipunnerruksen Sm-kisat Tampereella

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisit helposti parantaa sitä loppuvuodesta. Painonpudotus/pito pitää vaan onnistua paremmin ku Maarianhaminas;)

no,joo olen nyt työntänyt ilman paitaa 250kg merkistä ja 260 ilman merkkiä,painoakaan ei kyl ole kuin 91kg.ei ole paidan kanssa tullut reenattua yhtään,en tiedä paljon sillä paidalla nyt menis,mut on nuo kehoilu hommat vienyt kaiken ajan,niin ei ole kerennyt paljon penkkikisoja kiertämään,mut ens vuonna viimeistään olen ajatellut taas kisata voimannosto puolella,vaik siirryn jo silloin miesten sarjaan.

no,joo olen nyt työntänyt ilman paitaa 250kg merkistä ja 260 ilman merkkiä,painoakaan ei kyl ole kuin 91kg.ei ole paidan kanssa tullut reenattua yhtään,en tiedä paljon sillä paidalla nyt menis,mut on nuo kehoilu hommat vienyt kaiken ajan,niin ei ole kerennyt paljon penkkikisoja kiertämään,mut ens vuonna viimeistään olen ajatellut taas kisata voimannosto puolella,vaik siirryn jo silloin miesten sarjaan.

Ei saatana.. on ne jotku vaan kovia. Ihan normi tallaajaa hirvittää jo tommoset romut :thumbs:

Ohhoh, puhet ainakin on kovat. Oletkos menossa mihkään lähiaikojen raakapenkkareihin? Luulisi kelpaavan esim. Loimaan helpon 500 euroa, tolla paino/voima-suhteella ei tarttis edes ennätystä tehdä niin voitto tulisi.

millos ne loimaan kekkerit on?

Niin kuin jo varmaan huomasit niin 5.5.07. Tuo 250 kg nosto merkistä on kyllä ihan käsittämätön tuon painoisena. Hannes Toivanen on viimeksi ottanut alle satasiin 250 kg:n kisatuloksen ja tuo on kovin rauta tuohon sarjaan Suomessa ikinä, eikä maailmaltakaan varmasti kovin montaa alle 100 kiloista +250 kg:n raw-penkkaajaa löydy.

No, salitulokset on aina salituloksia... Mene ihmeessä keväällä kisaamaan, noilla tuloksilla taistelet voitosta pisteissä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Vaikket ipf-kisoihin meniskään, niin kannattaa tosiaan noilla raudoilla kiertää raw-kisoja. Niissä kun ei ole pelkoa että joutuu purkkiin kuseen;)

Jos oikein tarkkaan mietit niin voi olla että ymmärrät miksei juuri nyt välttämättä ko. kaveri voi mennä IPF:n kisoihin SE:itä rikottelemaan :rolleyes:

Tottakai,mutta paljon on kisoja missä vois nostaa.Ja kyllä se tulos on varmasti ollut kohtuu kova jo pidemmän aikaa jos nyt tollaset raudat on.Ja kyllä tollasiin rautoihin tarvitaan jo lahjakkuuttakin,ei noihin ihan pelkät voisilmät riitä. Harva nostaa ikinä oli mömmöt mitkä vaan. Mutta clippiä kehiin niin nähdään niitä nostoja! Kova rauta!

Tottakai,mutta paljon on kisoja missä vois nostaa.Ja kyllä se tulos on varmasti ollut kohtuu kova jo pidemmän aikaa jos nyt tollaset raudat on.Ja kyllä tollasiin rautoihin tarvitaan jo lahjakkuuttakin,ei noihin ihan pelkät voisilmät riitä. Harva nostaa ikinä oli mömmöt mitkä vaan. Mutta clippiä kehiin niin nähdään niitä nostoja! Kova rauta!

juujuu, totta munassa kaikkiin kohtiisi, mutta SE:tä ei hevillä voi lähteä hakemaan ilman riskiä.

Ohhoh, puhet ainakin on kovat.

Itse sain vierestä todistaa sarjan 200x6. Huomioitavaa on myös, että Tommi makaa penkillä täysin lahnana ilman minkään valtakunnan kaarta. Viime keväänä ennen SM-kisoja otti 235kgx2, raakana siis:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom