Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no,joo olen nyt työntänyt ilman paitaa 250kg merkistä ja 260 ilman merkkiä,painoakaan ei kyl ole kuin 91kg.ei ole paidan kanssa tullut reenattua yhtään,en tiedä paljon sillä paidalla nyt menis,mut on nuo kehoilu hommat vienyt kaiken ajan,niin ei ole kerennyt paljon penkkikisoja kiertämään,mut ens vuonna viimeistään olen ajatellut taas kisata voimannosto puolella,vaik siirryn jo silloin miesten sarjaan.
no,joo olen nyt työntänyt ilman paitaa 250kg merkistä ja 260 ilman merkkiä,painoakaan ei kyl ole kuin 91kg.ei ole paidan kanssa tullut reenattua yhtään,en tiedä paljon sillä paidalla nyt menis,mut on nuo kehoilu hommat vienyt kaiken ajan,niin ei ole kerennyt paljon penkkikisoja kiertämään,mut ens vuonna viimeistään olen ajatellut taas kisata voimannosto puolella,vaik siirryn jo silloin miesten sarjaan.
millos ne loimaan kekkerit on?
itse ottaisin noilla tuloksilla SE:t heti takaisin omiin nimiini enkä odottelis et ikä tulee täyteen!
Sama vika.Kiertäsin kisasta kisaan ja pokkaisin pokaaleita!
Jos oikein tarkkaan mietit niin voi olla että ymmärrät miksei juuri nyt välttämättä ko. kaveri voi mennä IPF:n kisoihin SE:itä rikottelemaan
Tottakai,mutta paljon on kisoja missä vois nostaa.Ja kyllä se tulos on varmasti ollut kohtuu kova jo pidemmän aikaa jos nyt tollaset raudat on.Ja kyllä tollasiin rautoihin tarvitaan jo lahjakkuuttakin,ei noihin ihan pelkät voisilmät riitä. Harva nostaa ikinä oli mömmöt mitkä vaan. Mutta clippiä kehiin niin nähdään niitä nostoja! Kova rauta!
juujuu, totta munassa kaikkiin kohtiisi, mutta SE:tä ei hevillä voi lähteä hakemaan ilman riskiä.
no,joo olen nyt työntänyt ilman paitaa 250kg merkistä ja 260 ilman merkkiä,painoakaan ei kyl ole kuin 91kg.QUOTE]
Joo heitäpäs klippiä näistä nostoista kehiin.. ;)
Ohhoh, puhet ainakin on kovat.