Nuorten ja veteraanien penkkipunnerruksen Sm-kisat Tampereella

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mihinkä ikä luokkaan oot muutes max menossa?

<17v ja painoluokka on +90. Omaa painoa tällähetkellä 115kg kerääntyny 193cm varteen..

edit: varmaankin kisapaikalla tunnistat minut mittojen takia :)

edit2: Kaveri tulossa 20vuotiaitten ysikymppiin...kovia punnerruksia tulossa :)

[Max];1394136 sanoi:
<17v ja painoluokka on +90. Omaa painoa tällähetkellä 115kg kerääntyny 193cm varteen..

edit: varmaankin kisapaikalla tunnistat minut mittojen takia :)

edit2: Kaveri tulossa 20vuotiaitten ysikymppiin...kovia punnerruksia tulossa :)

Joo, aattelin vaan et velipoika menee samaan luokkaan kans. Meetkö puserolla vetään vai ihan raaaawina vaan?:)

Joo, aattelin vaan et velipoika menee samaan luokkaan kans. Meetkö puserolla vetään vai ihan raaaawina vaan?:)

Paljos veljes punnertaa? Rawina menisin jos sillä pärjäis, mutta 140 raw ei vielä oikeuta kultaan, joka tietenkin kaikilla on tavoitteena :D joten puserolla varmaanki. En oo kyllä vielä ees ostanu...kattoo nyt.

[Max];1394755 sanoi:
Paljos veljes punnertaa? Rawina menisin jos sillä pärjäis, mutta 140 raw ei vielä oikeuta kultaan, joka tietenkin kaikilla on tavoitteena :D joten puserolla varmaanki. En oo kyllä vielä ees ostanu...kattoo nyt.

Se nostaa salilla ilman merkkiä mutta muuten puhtaasti 140kg. sillä on kans sama tilanne että ei oo paitaa millä pystys punnertaan. ja mullakaan ei oo oikeen kokosta paitaa. No ens vuonnna sitten paidalla, ja pikkasen enemmän kun tänä vuonna.:)

[Max];1394955 sanoi:
Joo. Niin se on raw se 140?

edit: Mitään tietoa missä tulee kärki liikkumaan?

Joo, raw se on. Veikkaisin voittajan tulokseks jotain 150kg.

aijaa...Mie aattelin alottaa siitä main, ehkä 145...Kun uusien sääntöjen kans on vielä hakemista..Mikäli siis saan puseron siihen mennessä.

edit: itse veikkaan kyllä että kärki liikkuu ylempänä. Ja tällä en tarkoita itseäni.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä rankingissä raw nosto. Oho, teemulla tosiaan on kova tulos rankingissa. 192.5 on pirun paljo kaheksakytkiloselle. Hyvä!

nulikka

Oon tässä miettiny et oisko mulla mahiksia pärjätä jossain penkkikisoissa. Täytin tos tammikuussa 17 ja painan 74 kg. Penkistä nousee 115 kg kapeella. Et paljo se penkkipaita vois tuoda lisää ? vaikka se onki vähä fiilunkia. Vai pärjäisinköhän raw penkissä paremmin ?

75kg / 23 junnuihin tullaan nosteleen. 3 osanottajaa sarjassa:david: Eli varma mitali kunhan vaan tuloksen tekee:D 75kg sarjan taso noussut jonkinverran viimevuodesta, ainakin ranking-listan mukaan. Voi tulla timmi kisa!
:evil:

Oon tässä miettiny et oisko mulla mahiksia pärjätä jossain penkkikisoissa. Täytin tos tammikuussa 17 ja painan 74 kg. Penkistä nousee 115 kg kapeella. Et paljo se penkkipaita vois tuoda lisää ? vaikka se onki vähä fiilunkia. Vai pärjäisinköhän raw penkissä paremmin ?

kokeilemalla selviää. Jotkut ottaa 40kg hyötyä, toiset ei ollenkaan. Ei ole mitään absoluuttista totuutta, että paljonko joku hyötyy puserosta joka ei ole edes kokeillutkaan.

Kattomaan pitäs tulla kaverin nostoja :P 82.5 23v sarja ja sit toisesta jannusta en o varma mut 17v +90kg ois sen sarja. Eiköhä seki nosta.

Nyt tuli jtn jännitystä näihinkin kisoihin, omalle kohdalleni siis. Loukkaantuminen näyttää pilaavan aika paljon. Kyynärpää järjettömän kipeä, ei tiedä miten päin olisi. Paikalle kyllä tulen, ja jotain nostan, mutta toinen asia sitten että paljonko..Joku paniikki ratkasu tämän hoitoon on pakko tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom