- Ikä
- 36
Mihinkä ikä luokkaan oot muutes max menossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinkä ikä luokkaan oot muutes max menossa?
[Max];1394136 sanoi:<17v ja painoluokka on +90. Omaa painoa tällähetkellä 115kg kerääntyny 193cm varteen..
edit: varmaankin kisapaikalla tunnistat minut mittojen takia
edit2: Kaveri tulossa 20vuotiaitten ysikymppiin...kovia punnerruksia tulossa
Joo, aattelin vaan et velipoika menee samaan luokkaan kans. Meetkö puserolla vetään vai ihan raaaawina vaan?
[Max];1394755 sanoi:Paljos veljes punnertaa? Rawina menisin jos sillä pärjäis, mutta 140 raw ei vielä oikeuta kultaan, joka tietenkin kaikilla on tavoitteena :D joten puserolla varmaanki. En oo kyllä vielä ees ostanu...kattoo nyt.
[Max];1394955 sanoi:Joo. Niin se on raw se 140?
edit: Mitään tietoa missä tulee kärki liikkumaan?
Täältä tullaan Koirasen Teemun kans joka nostaa alle 82,5 kg ja alle 23v sarjassa, ite oon huoltajana
Mestaruutta lähdetään hakemaan mutta kisa on aina kisa, ei siitä voi tietää, nyt varsinki ku on noi uudet säännöt.
Oon tässä miettiny et oisko mulla mahiksia pärjätä jossain penkkikisoissa. Täytin tos tammikuussa 17 ja painan 74 kg. Penkistä nousee 115 kg kapeella. Et paljo se penkkipaita vois tuoda lisää ? vaikka se onki vähä fiilunkia. Vai pärjäisinköhän raw penkissä paremmin ?