Nuoret salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ERGJ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
juu sanoi:
Hmm. Et ilmeisesti ole vielä tavannut "oikeita" penkinvalloittajia. Tuskin ketään haittaa jos porukka tekee yhdessä penkkiä niin että oikeasti treenaavat, mutta valitettavan usein tuntuu penkin seutu olevan joku kokoontumis- ja paskanjauhamispaikka minne kokoonnutaan vaihtamaan kuulumiset koulun jälkeen. Ja silloin homma ei tosiaankaan ole ohi puolessa tunnissa.

Jummi! En onneksi! Itellä on joskus harmittanu tuo puolituntia, mutta jos sinne tosiaan kertyykin marttaseurat tunniksi pariksi, niin varmaan avautuisin niille himppua ennen kuin verisuoni katkeais ohimolta... :evil:

Tänään olin yksin salilla, kunnes vähän aikaa treenattuani paikalle pölähti jokin amiksen autoasentajalinjan apuluokka (vai mikäköhän ammattikorkea sekin nykyään on eli kyseessä oli tulevia teknilliskäytännöllisen liikennevälinehuollon kaaranomeja). Olihan näillä isänmaan Toivoilla (nimi muutettu) mukana joku "opettajakin", mutta aika vallatonta menoa tuntui olevan. Alataljaa vedettiin 20 kilolla, niin, että takaraivo osui lattiaan. Välillä tehtiin hauiskääntöä, kun tämä "opettaja" vielä opasti, että kyseisellä liikkeellä tulee sitä VOIMAA. Reidenojennuslaitteessa kokeiltiin maksimeja siten, että saatiin ojennettua puoleenväliin ja sitten rysäytettiin alas. Koko tämän ajan kuului iloinen puheensorina ja keskusteltiin autoista, välillä nostattaen tunnelmaa "laulaen" radion tahdissa. Onneksi latautuminen treeniin oli korkealla tasolla, niin sain ihan kelpo treenin tehtyä. :whip:

Nuorten häiriköinti riippuu 100%:sti persoonallisuudesta. Ei siinä muuta ihmeellisempää.
Nuoria löytyy täydellisinä kusipäinä ja mukavina heppuina. Itse kallistun enemmän jälkimmäiseen.

stranger sanoi:
Tänään olin yksin salilla, kunnes vähän aikaa treenattuani paikalle pölähti jokin amiksen autoasentajalinjan apuluokka (vai mikäköhän ammattikorkea sekin nykyään on eli kyseessä oli tulevia teknilliskäytännöllisen liikennevälinehuollon kaaranomeja). Olihan näillä isänmaan Toivoilla (nimi muutettu) mukana joku "opettajakin", mutta aika vallatonta menoa tuntui olevan. Alataljaa vedettiin 20 kilolla, niin, että takaraivo osui lattiaan. Välillä tehtiin hauiskääntöä, kun tämä "opettaja" vielä opasti, että kyseisellä liikkeellä tulee sitä VOIMAA. Reidenojennuslaitteessa kokeiltiin maksimeja siten, että saatiin ojennettua puoleenväliin ja sitten rysäytettiin alas. Koko tämän ajan kuului iloinen puheensorina ja keskusteltiin autoista, välillä nostattaen tunnelmaa "laulaen" radion tahdissa. Onneksi latautuminen treeniin oli korkealla tasolla, niin sain ihan kelpo treenin tehtyä. :whip:

:hyper:

nuoren miehen testo laittaa tekemään mitä sattuu :D. Jos nuori amistuning-sankari lyö päänsä seinään, se ihmettelee hetken, ja lyö sitten uudestaan, ja toteaa: -sattuu se perkele :wall:

reiska86 sanoi:
:offtopic: Mitä tarkoittaa hc? :david:

aivan hatusta :D : Hard Core

loistava nosto muuten :D

ERGJ sanoi:
Mitä yleensä ajattelette kun näette nuoren salilla?

Mua taas vituttaa nämä "vanhat starbat" jotka luulee tietävänsä kaiken treenaamisesta,ja sitten tekevet kyykkyniiauksia 60 kilolla

Yleistetäänkö lisää?

jep koen olevani nuori,forgive me

Tänään treeni meni aikalailla poskelleen. 2 Jotain 15 vuotiasta jätkää jotka ei oikein kyllä treenamisesta mitään tienneet olivat aikalailla koko ajan tiellä. :jahas: Sitten tuli vielä kaks samanikästä pissismuijaa, joiden touhussa ei ollut mitään tolkkua. Melkein nauroin ääneen niiden riuhtomista. Toinen vahtas aina masuaan kun oli tehnyt vatsoja, että kuinka paljon paremmaksi se jo tuli :D Niitten touhu oli ihan järjetöntä... Keskittyminen meni ihan perseelleen ym. :curs: Olis tehny mieli sanoa, että menkää he*vettiin...

Musta on ainakin ihan kivaa, että siellä on nuoria reenaamassa. Jos siellä jotkut tosissaa pelleilee, niin pari vihaista mulkaisia yleensä auttaa :) Musta on ainakin mukavaa, jos "pääsee" neuvomaan / auttamaan jotain edes vähän alkuun, en nyt tarkoita pätemistä vaan jos joku tulee kysymään... näinhän siellä on kaikilla hyvä olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
enemmän tuntuu auheuttavan ongelmia rouvat,jotka käyttävät yleensä laitteita jossa nimen omaan istutaan mukavasti, ja kun se perse on saatu siihen laskettua ni jos käyt kysymässä et voinko tehdä VÄLISSÄ eli toisen huilin aikana ni vastaus on kyl ynseä et mä kyl teen tässä vielä,voi prkl

tuol salil josa käyn nii näkee kyl noita nuoria jotka just o semmosia muotipellejä tikkukäsineen ja sitte ku mä teen vaikka maastavetoa nii hirvee kyttäys kääntyy muhu päi mut siihe auttaa ku kattoo takas vihasesti :D mut vittuako väliä :piis: , Pääasia et ite teen täysil ja kasvan vitun isoks ;)

Joskus salilla katotaan tällasta riukua hiukka pitkään, mutta kyl sen kestää... Salilla käy joitain pari vuotta mua vanhempia, jotka istuu penkillä ja puhuu sarjojen väleihin n. 15min kuulumisia.

Kaverin kans kun salilla käytiin, kaveri nosti sarjaa 80kg penasta. Noh, iso äijä (175/120? ja 17v, rasva%50 :) ) tuli vähän näyttään kavereittensa kans. "Jaa, te laitoitte 80? Lämittelempäs kans tolla!" Kylmiltä 80:lla 2 toistoo. Sitten "Otetaan köykänen 90" 90 tankoon ja ehkä kamalin penkkaus mitä oon nähny. Kauhee huuto ja siiten 90 ilmaan. "Tuli se sieltä ihan kivasti" oli niitten kommentit... Kuiskailin vaan, että jokos nousee puolet omasta painosta...
olipas epäselvää...

Minusta on erittäin kunnioitettavaa että nuori joka on harrastanut ennen pelkästään tietokonetta ja välttänyt liikuntaa minkä ehtii innostuu jonkinlaisesta liikunnasta ja jaksaa pitää sen harrastuksena. Itsekin kuuluin samaan ryhmään yläasteella ja kolme vuotta sitten tuli kipinä tähän hommaan. Toki tullut ajottaisia taukoja sillon tällöin johtuen henkilökohtaisista syistä. Toki nuoret jotka hilluvat ja pitävät mekkalaa turhasta ärsyttävät aina. Aloittelija jolla on yritystä ja asennetta hommaan saa pisteet.

Ja asiasta maksalaatikkoon. Jotkut naiset/tytöt/rouvat jaksavat kyllä huvittaa kun ei niitä käsiliikkeitä uskalla millään tehdä, kun jos vaikka tulisi hirmuisen isot muskelit..sitten se menee siihen että tehdään jalkaliikettä vähän ja keskivartaloa.

Kenelläkään ei ole varmaan käynyt mielessä ettei jokaisen salillakäyjän tavoite ole mikään Ronnie Coleman look-a-like :) (ei sillä että kukaan siihen tulokseen pääsisi). Senkus katsovat lihavat keski-iän ohittaneet painnonnostajat pahalla kun teen penkissä sarjaa 70kg:lla, pitäähän heitäkin yrittää ymmärtää.

Ja onhan noita painonjättelijöitä isoissa pojissakin. Nimeltä mainitsemattomalla salilla pienessä kaupungintyngässä treenasin koko kesän. No sielläpä oli sitten tätä kisaporukkaa kehonrakenuksessa. Kolme sälliä ja ilmeisesti kaikki kisoissa ollu ja menny. Helvetinmoiset painot aina ja laitteisiinhan ne sitten jäi kaikki. No mikäs sen mukavampaa ku keräillä niitä paikoilleen.

Eivät nuo minua häiritse, elleivät ole sellaisia jotka varaavat kaikki laitteet omaan käyttöönsä tai jotka ovat muuten häiriöksi omalle treenille. Harvemmin noita muiden treeniä häiritseviä näkyy sillä salilla missä käyn ja se on iästä riippumatonta. Eniten kyllä haitaksi ovat nuo mummot jotka tekevät laitteissa ilman painoja ja istuvat siinä sitten loppupäivän (nykyään salilla on onneksi melkein jokaista laitetyyppiä useampi kuin yksi kappale), mutta jokaisella on omat tavoitteensa ja syynsä miksi ovat salille raahautuneet joten treenatkoon minun puolesta rauhassa. Onnekseni kohdalleni ei alkuaikoina osunut vihaisia katseita siitä johtuen että olisin ollut tiellä tai muuten haittana salilla, se oli muutenkin korkea kynnys mennä salille tälläiselle liikuntaa koskaan harrastamattomalle narulle.

Ite olin onnekas ett kävin alkuajat isoveljen kanssa ni en nii tosi paljoo oo mokaillu.. Mut kyll varmaa ollu jonkun tiellä joskus ja häirinny toisen treenejä..

Pienet lapset ei kuulu mielestäni salille. Meikä 20v, nuori kolli, mutta silti häiritsee se, kun 3++ 14-17v kaveria jotka ehkä käyttäytyvät ihan ok eivätkä välttämättä edes puhu kovaäänisesti keskenään, mutta kun pitävät tosi pitkiä taukoja sarjojen välissä ja sillä välin kaikki kyyläävät aina sitä joka sattuu tekemään suurimmilla painoilla ja supisee jotain keskenään. Tai sitten tuijottelevat ja supisevat vaikka meikän esityksille, joka saattaa olla vaikka hauistreenin lopuksi kiva pumppi keskitetyllä käännöllä kyynerpää ilmassa 5kg:n hanttelilla sen hikiset 15 puhdasta toistoa. Toisaalta nykyisin sitä jo ajattelee että vitunko väliä, kunhan itse tietää mitä on tekemässä ja tyydyttää tavoitteet omassa treenissä.

:offtopic:

Joku tossa jo aikaisemmin sanoikin mutta meikällä välillä sama fiilis kun kierto osuu aika samaan joidenkin treenaajien kanssa ja sattuvat just salille kun on rh-päivä. Sillon perseessä kutkuttaa että "luuleekohan toi että teen pelkkää penkkiä ja hauista" :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom