Nuoret salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ERGJ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ite kuulun tohon 14-17 vuotiaisiin. Itelle sali etikettii ja käyttäytymistä painotti yks vanha kuppe jonka kaa kävin joskus salilla se vähän niin kun opetti mulle miten käydään salilla. Ja kun omat kaverit kyä mun kaa salilla oon koittanu niillekin painottaa sitä. Joten kukaan mun tututtu ei jätä painoja tankoo tai muuta tommosta.

Siis joo...
No mie ainakin kuulun kans tohon sakkiin ja olen aina lähtenyt laitteesta pois kun lopetan sen tekemisen. Ja sit joutuu seisoskelemaan siellä salilla jos kattoo kun muut tekee... Siellä puntin puolella sais olla ihan penkit vaan istumiseen, niin ratkeis se nuorison vallataan-laitteet ongelma :kippis1: .

Knarr sanoi:
Ei taida olla oikee paikka kysellä, mutta minkälaisia tuloksia raato555 on..
Vaikka nyt kyykystä penasta yms... ?

Ei tämä tosiaan mikään chatti ole, kannattaa VIP:ksi liittyä, niin voi kysellä tämmöiset esim. yksityisviestillä. :)

Tahtoo ainakin meidän salil käydä ihan tollasta munan mittasta porukkaa ja sit on aina penkin asetukset pohjassa ja muutamia kilon kiekkoja tangossa ja tällästa. Tuli vaan mielee etta ai perkele ku sattusin samaan aikaan salille niin pääsis vähän sanomaan.

ERGJ sanoi:
Ja mainittakoon vielä yksi hauska tapaus: Teimme kaverini kanssa hmm...olikohan hauista myötäotteella. Eräs naisihminen tuli ja sanoi: "Kuntosaliohjaajana mä sanon, tehkää näinpäin(näytti upean hauiskäännön), ei tässä ole lihasta(näytti kyynärvartta).
Tohon ois pitänyt täräyttää, että ei kai sulla olekaan siinä mitään lihasta, kun et ole sitä treenannut (ja paskanen nauru perään). :jahas:

Zero` sanoi:
Ei tämä tosiaan mikään chatti ole, kannattaa VIP:ksi liittyä, niin voi kysellä tämmöiset esim. yksityisviestillä. :)

Joo niin justiinsa, liity VIP:iks niin saat lähettää 5 eurolla
yksityisviestejä koko vuoden.. Just joo.
Eikä tää palvelin yhteen tai kahteen viestiin kaadu jos muutamat
tulokset ilmottaa.
On täällä paljon turhempiakin viestejä..

Kunhan ei kansoita penkkiä kymmenen hengen voimin, niin ei häiritse yhtään. Ehkä enemmän häiriöksi on sellaiset vanhat patut, jotka luulee osaavansa tehdä liikkeet oikein ja on melkein tapppaa puolet poruksta kun rupee painot heilumaan häjyn näkösesti.
Parempi nuorten olla salilla kun kadulla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pehvanssi sanoi:
Kiroilemisesta sen verran ettei yksikään nuori kiroile yhtä paljon kuin voimanostaja tai painonnostaja.

Jos ei kiroilua siedä, niin sitten saa mennä jonnekin trendisalille jossa pyörii pelkkiä David-pallejä esittelemässä vaatteitaan ja tekee habaa 6kg painoilla. Itellä pääsee kirosanat väkisin sarjan päätteeksi (etenkin kyykky/mave), tosin harvemmin tulee jos on paljon porukkaa paikalla. Kai tuo kiroilu "kuuluu" varsinkin tiukkoihin sarjoihin kun paikkoihin ottaa niin perkeleesti, ettei voi hillitä itteään.

Kyllä mun mielestä on aina hyvä jos jo murrosikäinen on löytänyt tiensä salille ja yleensäkin liikunnan pariin. Mutta joskus ärsyttää kyllä jos lauman teinityttöjä tulee salille istuun vierekkäisiin laitteisiin pitkäks aikaa, aina välillä vähän heilutellen, ja juoruaa ja kikattaa ja kiroilee sen minkä kerkiää. Ja hirveet tällingit päällä.
Menee oma treeni pieleen helposti -mut se on kai musta itestä kii kun ärsyynnyn niin helposti.

Mutta nuoret ei tosiaan ole ainoa ryhmä, joka yllämainittuun sortuu. Usein samaa harrastaa myös keski-ikäiset naiset.

Mua ei ärsytä sinänsä, jos joku tekee liikkeen ihan väärin, mutta joskus ei tiedä miten pitäis olla, kun tekis mieli käydä neuvomassa... Aina ei vaan ilkee mennä väliin.

Tosta penkin valtaamisesta ja kansoittamisesta: mielestäni on parempi, kun neljä säliiä tekee samaa penkkiä, niin että yks tekee kun kolme lepää. Homma on alle puolessa tunnissa ohi. Toinen vaihtoehto on se, että siinä tekee kaksi hemmoa niin, että yks renaa ensin loppuun ja sitten tulee toinen. Ei ainakaan mua ole häirinnyt penkin kansoitus. Ja tuo etiketti peritään yleensä vanhemmilta. Eilen oli salilla nuori poika aloittelemassa sali treeniä ilmeisesti isänsä kanssa. Isä raahas poijjaan kahden sarjan jälkeen tekemään uutta liikettä. Kaikkiin laitteisiin ja tankoihin jäi painot perässä.

Quote:
Originally Posted by Pehvanssi
Kiroilemisesta sen verran ettei yksikään nuori kiroile yhtä paljon kuin voimanostaja tai painonnostaja.

Jos ei kiroilua siedä, niin sitten saa mennä jonnekin trendisalille jossa pyörii pelkkiä David-pallejä esittelemässä vaatteitaan ja tekee habaa 6kg painoilla. Itellä pääsee kirosanat väkisin sarjan päätteeksi (etenkin kyykky/mave), tosin harvemmin tulee jos on paljon porukkaa paikalla. Kai tuo kiroilu "kuuluu" varsinkin tiukkoihin sarjoihin kun paikkoihin ottaa niin perkeleesti, ettei voi hillitä itteään.

Siis ei mulla se ressaakkaan tuo kiroileminen, mutta välillä säikähtää aika makiasti vaikka jos oot penkissä ja joku päästää ilmoille kunnon Tarzan karjaisun. Meinaa tanko ruveta tulemaan rintaa kohen turhankin nopiasti.
Muutenkin mainitsin asiasta vain sen takia, että threadin alussa siitä oli mainintaa.

itse olen 17v täytän koht kyl 18. ei kyllä mua pahemmin haittaa nuo "pennut" tässä tarkooitan yläaste ikäisiä tolla pennut, mut sitten nuo ala-asteen 6 luokkalaiset jotka tekee vain pelkkää penkkii ja habaa (habakääntöihin otetaan vauhtia ylävartaloa heilauttamalla). no hyvä et edes jotain liikkuu, ettei vain mähötä siinä pleikkarin äärressä. :urjo: :evil:

Ahvena sanoi:
Tosta penkin valtaamisesta ja kansoittamisesta: mielestäni on parempi, kun neljä säliiä tekee samaa penkkiä, niin että yks tekee kun kolme lepää. Homma on alle puolessa tunnissa ohi. Toinen vaihtoehto on se, että siinä tekee kaksi hemmoa niin, että yks renaa ensin loppuun ja sitten tulee toinen. Ei ainakaan mua ole häirinnyt penkin kansoitus.

Hmm. Et ilmeisesti ole vielä tavannut "oikeita" penkinvalloittajia. Tuskin ketään haittaa jos porukka tekee yhdessä penkkiä niin että oikeasti treenaavat, mutta valitettavan usein tuntuu penkin seutu olevan joku kokoontumis- ja paskanjauhamispaikka minne kokoonnutaan vaihtamaan kuulumiset koulun jälkeen. Ja silloin homma ei tosiaankaan ole ohi puolessa tunnissa.

Eipäs olla ikärasisteja missään suhteessa :D
mua ei haittaa oli minkä ikäne näköne kuulone hajune kaveri (voi sitä joskus suihkussa käydä, ettei silmiä ala kirvelee hien katku) on kunhan osaa olla ihmisiksi salilla.
Hienoa että nuoret saavat liikettä niveliin ja käyvät salilla, siitä se kehitys lähtee. Ja se on hienoa että vanhemmat jermut vaivautuvat sitten neuvomaan nuorempia...

kaikkia ei vaa uskalla mennä neuvomaan ku asenne on jo valmiiks että vittuakos siinä neuvot, osaan jo ite kaiken

juu sanoi:
Hmm. Et ilmeisesti ole vielä tavannut "oikeita" penkinvalloittajia. Tuskin ketään haittaa jos porukka tekee yhdessä penkkiä niin että oikeasti treenaavat, mutta valitettavan usein tuntuu penkin seutu olevan joku kokoontumis- ja paskanjauhamispaikka minne kokoonnutaan vaihtamaan kuulumiset koulun jälkeen. Ja silloin homma ei tosiaankaan ole ohi puolessa tunnissa.

Meidän salilla o 2 penkkiä, sitten mua alkaa vitutaa jos tuun salille ja molemmat o kansoitettu siten että 2 kaverusta ovat eri penkeissä vierekkäin ja tekevät melkein samoilla painoilla. Sitten kun joku heiluntasarja on ohi , jauhetaan 15 minuuttia paskaa tankoon nojaten ja otetaan taas uusiksi ja taas jauhetaan paskaa :D,

Pehvanssi sanoi:
Siis ei mulla se ressaakkaan tuo kiroileminen, mutta välillä säikähtää aika makiasti vaikka jos oot penkissä ja joku päästää ilmoille kunnon Tarzan karjaisun. Meinaa tanko ruveta tulemaan rintaa kohen turhankin nopiasti.
Muutenkin mainitsin asiasta vain sen takia, että threadin alussa siitä oli mainintaa.

pitää keskittyä niin ettei sun tekemistä haittaa mikään...Mä en ainakaan pysty kuuntelemaa samaa aikaa ku teen jotain, pumppailen loppuu ja kysyn että mitä sanoit ?... ja kunnon karjasut ja huutaminen kuuluu salin tunnelmaan :)

rauhalliset joogakerhot o eriksee, salilla saa kuulua perkelettä :)

Salilla, jossa käyn näkyy aika vähän nuoria, mutta ne nuoret (minä mukaan lukien) jotka siellä säännöllisesti käy rautaa nostelemassa, treenaa tosissaan. Ei mitään bimbopelleilyä 5 kilon painojen kanssa...

Tympeintä (tai pikemminki ironisinta) salilla on se, että mua vanhemmat muijat tuijottelee, ku teen 10-15 kg isoimmilla painoilla toistoja kuin ne. Niille saa aina mielessä naureskella :D
Ja sitte on niitä, jotka nostelee vaan jotain 5 kiloa, vaikka jaksaisivat paljon enemmänki... Noh, jokasella tavotteensa, mutta :offtopic: mun mielari on se, että painojen kilomäärää nostetaan heti, ku jaksaa nostaa enemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom