Nuoret salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ERGJ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan sama minkä ikäinen on, jos osaa käyttäytyä ja ottaa muut treenaajat huomioon. Mulla ei ole mitään pahaa sanottaa nuoremmista treenaajista.

Totta kai on hyvä, et nuoret (14-17v) käy salilla ja miks ei me vähän vanhempiki nuoriso (21-22v). Salilla ei voi ajatella, et joku on vaan toisen tiellä. Jokanen on siellä varmaan ihan omasta tahdostaan tai vähintään koulun liikuntatunnilla. Treenaamassa siellä ollaan, joten on turha miettiä, onko toinen toista parempi. Ei siellä ole kukaan toista parempi, kaikki ovat omalla tasolla ja kaikki ovat siellä saman arvosia. Ärsyttäviä ovat ne, jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja katsovat muita halveksuen.

Totta, on kuitenkin suotavaa, että käyttäjät ottavat muutkin huomioon tai saattavat muuten joutua ärsyttävät -kategoriaan.

Mua ei hirveesti häiritse mitä muut salilla tekevät koska loppujen lopuksi ovat maksaneet ihan saman mitä minäkin. Julkiset salit on aina julkisia.

Itselläni ikää tulee tänä vuonna 14v. ja salilla oon käyny jo jonkin aikaa eikä ole moitteita tullut ja nuo toiset saman ikäiset kyllä ärsyttävät kun ne jättää painoja laitteisiin ja ne saa sitten ite pois nostella että jotkut käyttätyy hyvin jotkut ei iste tiedän myös niitä hyvin käyttäytyviä nuoria joille sali on tärkeä harrastus.

Nuoria on monenlaisia, on sellasia wannabe-"bodareita", normaaleja jannuja ja tietokonejannuja. Nuo wannabe-tyypit yleensä tekevät vain penkkiä 2 toistoa kauhealla painolla miten sattuu ja jotain 10 sarjaa, muuten ei salilla juuri edes treenata, vaan tullaan, tehdään penkki kylmiltään ja lähdetään pois. Tietokonejannut ei edes harkitse käyvänsä salilla, mutta nämä ns. "normaalit" jannut yleensä kyllä toimivat ihan oikein, ei huudella ja pölistä ja painot palautetaan paikoilleen, tämän tyypin nuoria ei yleensä ole kuin korkeintaan se 2 kaverusta treenaamassa, jos sitäkään..

Tälläsiä havaintoja olen tehnyt "omalla" salillani, enkä pidä nuoria mitenkään huonompina tms., enemmän minua pistää harmittammaan nämä 50-60 vuotiaat jannut, kun siellä istuskellaan lähes 10 min sarjojen välissä. Siinä saa vuoroonsa ootella, kun eihän heidän tarvitse siirtyä, kun ovat vanhempia ja parempia.. Paras ois kun aina jokkainen koittasi olla muita kohtaan mahdollisimman fiksu, niin yhä useammilla olisi mukavempaa salilla käydessään..

Onhan se jostain aina aloitettava! Itsekin olen 15v ja reenaillut nyt reilun vuoden hyvinkin aktiivisesti muiden harrastusten ohella. Tuntuu joskus salilla käydessä että muut salilla olevat katsovat tekemistäni pitkään.

En usko että nuorista yleensä on haittaa salilla jos osaa käyttäytyä kunnolla. Ei kukaan ainakaan ole sitä mulle sanonut suoraan..

Suositut

Back
Ylös Bottom