Nuoret salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ERGJ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eniten salilla nyppii ne keski-ikäiset naiset, jotka tekee kiinteyttäviä sarjojaan kahdestaan varaten laitteen 30-60min kerrallaan :curs: ja se jalkapallojoukkue ei muuten, mutta pojat haisee aivan helvetin pahalle :urjo:. nuorista ei ole tähän asti ainakaan ollut salilla mitään haittaa, mutta välillä pistää hymyilyttämään, kun tehdään "pakkotoistoja" eli penkkiä 2 kaverin voimin :)

Itsekkin kuulun tuohon nuoret ryhmään.. En ole kyllä huomannut, että minun käytökseni ainakaan salilla olisi ollut häiritsevää.. Salille menen treenaamaan.. En häiritsemään muita..

Salilla missä käyn niin jotkut muut nuoret pistää vähän ärsyttävän penkki/hauis tyylillä, mutta eipä heidän treenaaminen minulle kuulu:D

Sekin on aivan totta, että keski-ikäiset ja vanhemmat naiset tulevat salille, varaavat jalkaprässin ½-1 tunniksi ja tekevät 5-8 sarjaa.. ja ovat siinä myös taukojen välilläkin.. :curs:

Olipas kauniita yleistyksiä 14-vuotiaista nuorista, mutta vittumaisin oli tämä.
14 -vuotias on niin kakara vielä, että harvoin siinä sanominen auttaa
Ikävää, että sun kohdalle on osunut peräkkäin parikymmentä henkisesti noin 9-vuotiasta vastaavaa 14-vuotiasta, mutta oliko tää sunlaiselta kokeneelta bodarilta aiheellinen kommentti. Jos tälläsen ajattelutavan omaava 14-vuotiaita neuvoo niin ihmekös kun eivät kuuntele. :jahas: :david: :david: :rolleyes:

Minä Itse sanoi:
Käyn ite koulun jälkee salil ja siel on nuoria 7-luokalta lukioon. Ainoa asia mikä vie hermoja on penkin jumaloiminen. Ei mitää väliä millasia rautoja liikuttaa muuten mut jos ei penkkaa paljoa ni ei oo yhtää vahva :curs:
Sit joku narukäsi vetää 90 penkissä ja on niin helvetin vahva jätkä ja voittais kenet tahansa vähemmän penkkaavan tappelussa mennen tullen... :wall: :wall:
Penkkihän on voiman mitta. :D Itse käyttäydyn omasta mielestäni paremmin kuin monet muut salilla kävijät. En ylestäisi että nuoret ovat kaiken pahan alku ja loppu salilla, vaan kyllä minua enemmän ärsyttää nämä painojen kolistelijat. Esimerkiksi alataljassa täytyy vauhdilla laskea pakka alas kovalla kolauksella joka toiston jälkeen.

Hyvä vaan mun mielestä jos porukka vääntää penkkiä päivästä toiseen taukoamatta. Se on aina muista laitteista pois kun porukka jonottaa penkkiä.

Tuosta tuli eilen hyvä esimerkki että osaa ne vanhemmat ihmisetki sitä penkkiä jumaloida.
Kaks noin 25-30v miestä teki penkkiä, tyyli oli painot telineestä perse niin paljon penkistä ilmaan kuin vaan saa ja kosketus rinnalla ja uusiks. Muistutti lähinnä naimaliikkeitä. :D Sitten kun vielä toinen näistä kehas siinä suureen ääneen tehneensä 100kg 9 toistoo niin meinasin kysyä että missä liikkeessä.

Jep, ei aina ne yläasteelaiset ole niitä pahimpia. Meidän salilta löytyy yks 30+ kaveri joka tekee ylätaljaa koko pakalla (100kg) niin että omalla painollaan ja selällä vetää takaraivon lattiaan ja sitten heijaa rinnan kahvaan ja päästää pakan alas, penkkiä meisseli katossa ja prässiä.. mutta siis varaa 3 laitetta kerralla. Kerran yhet pojat jonotti penkin vapautumista ainakin puolituntia kun kaveri veivas välillä ylätaljaa ja huusi että "älä ota niitä painoja siitä tangosta, otan vielä pari!" ja käveli prässiin.. :david: :david: Joskus jos tekee vielä niin ja satun itse tarvitsemaan jotain kyseistä laitetta niin sanon asian suoraan ja katotaan mitä tapahtuu.

Joskus myös näkee tyttöjä jotka tulee 5 hengen porukalla tekeen jotain epämääräsiä liikkeitä käsipainoilla ja varaa koko käsipaino-alueen. Oikein verkkaisesti venyttelevät siinä ja hihittelevät.. :zzzz: :wall:

Dents sanoi:
Jep, ei aina ne yläasteelaiset ole niitä pahimpia. Meidän salilta löytyy yks 30+ kaveri joka tekee ylätaljaa koko pakalla (100kg) niin että omalla painollaan ja selällä vetää takaraivon lattiaan ja sitten heijaa rinnan kahvaan ja päästää pakan alas, penkkiä meisseli katossa ja prässiä.. mutta siis varaa 3 laitetta kerralla. Kerran yhet pojat jonotti penkin vapautumista ainakin puolituntia kun kaveri veivas välillä ylätaljaa ja huusi että "älä ota niitä painoja siitä tangosta, otan vielä pari!" ja käveli prässiin.. :david: :david: Joskus jos tekee vielä niin ja satun itse tarvitsemaan jotain kyseistä laitetta niin sanon asian suoraan ja katotaan mitä tapahtuu.

Joskus myös näkee tyttöjä jotka tulee 5 hengen porukalla tekeen jotain epämääräsiä liikkeitä käsipainoilla ja varaa koko käsipaino-alueen. Oikein verkkaisesti venyttelevät siinä ja hihittelevät.. :zzzz: :wall:

Kyllä tuollaiselle :david: :lle sietää jo sanoa ihan suoraan, että tule tekemään ne sarjasi heti, tai teet sitten mun sarjojen välissä tai jälkeen. Ei tollaista pelleilyä tartte sietää.

Ja mitä näihin tyttöihin tulee, niin sinne vaan sekään isojen painojan kanssa ärisemään, eiköhän ne sopivasti tilaa anna. ;)

Dents sanoi:
Toivottavasti on ees hyvän näkösiä!

Viime ma kun kävin salilla, oli sielä yhdellä äijällä mukana oma radio. (Sali on kaupungin, ja täten ilman valvontaa). Suomihiphop soi niin kovaa, että en serkun ohjeista kuullut ihan kamalasti. Mutta mitä 15v laiheliini vois sanoo vihasen näköselle 30v keholle?

njietro sanoi:
Toivottavasti on ees hyvän näkösiä!
Viime ma kun kävin salilla, oli sielä yhdellä äijällä mukana oma radio. (Sali on kaupungin, ja täten ilman valvontaa). Suomihiphop soi niin kovaa, että en serkun ohjeista kuullut ihan kamalasti. Mutta mitä 15v laiheliini vois sanoo vihasen näköselle 30v keholle?

voi olla vaan ilonen, että siellä soi musiikki ja kovalla. mein salil ei soi koskaa ku kissfm tai nrj ja sitä taas ei kuolevainen kestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tiieitiijuu sanoi:
voi olla vaan ilonen, että siellä soi musiikki ja kovalla. mein salil ei soi koskaa ku kissfm tai nrj ja sitä taas ei kuolevainen kestä.
Mielummin Redrama? Ei ikinä! Meinaan Redrama siellä soi, ja muu yhtä pska. Ois ny ollu ees Stratoo, Metallicaa, SOADia jne...

Mut kuiteski. Kyllä musiikki käy, mutta järkevällä voimakkuudella. Toi oli aika kovalla.

Entisellä salilla oli 2 mua vuoden vanhempaa äijää.
Penkin ne teki niin, että tankoon laitettii 30kg ja sitte tanko laskettiin n. 10 senttiä alas ja tehtiin 10 toistoa.
Sitten toinen niistä oli "sain mä kerran 50 kertaa 35 kilolla" teki mieli nauraa kyllä tuossa kohtaa.
Toinen on tämä, toinen heistä ottaa kässärit käteen ja alkaa tekemään pystypunnerrusta.
Sitten toinen kaveri kysyy "mitä ideaa vetää rintaa noin paljon?" kaveri vastaa "mä teinki vinopenkkiä" toinen heistä "aijaa, missä se tuntuu?" kaveri vastaa kaikkitietävänä "no olkapäissä mulla ainakin".
Vaikka kyllä teki ihan selvää pystypunnerrusta. Ja sitten leijana mentiin posee peilin etee ja kateltiin sillasta kahen sentin habaa.

Saanko tänne valittaa kun sopivasti nousi tällainen ketju. Eilen oli salilla kyllä niin fiksuja nuoria miehiä että huhhuh. Kun menin salille yksi kolmesta pojasta makasi jumppapallon päällä mahallaan, yksi seisoskeli muuten vaan ja yksi vemputti jotain laitetta päämäärättömän näköisesti. Pojat jutteli tosi kovaan ääneen ja joka toinen sana oli tietysti kirosana. Ärsytti jo sekin tarpeeksi, että pitää sinne salille tulla hengailemaan ja juttelemaan, kun itse menin sinne siinä toivossa, että sunnuntai-ilta olisi rauhallinen (niinku yleensä onkin). Yksi näistä jampoista myös lauloi kovaan ääneen musiikin mukana ja lienee sanomatta selvää, että kamalalta kuulosti.

Seuraavaksi sankarit suuntasivat vaa'alle punnitsemaan itsensä ja kovaan ääneen mesosivat: Vittu jätkä painaa 75, enemmän ku meikä, ei vittu mikä läski, ehehehehe! Mulla oli kyllä tässä vaiheessa aika hauskaa. Pojat olivat jo sen näköisenä, että lähtevät pian, seisoskelivat ja yksi oli crossarilla. Huomasin, että monessa laitteessa oli vielä painot ja paria pojat mun nähden oli käyttänyt. Kysäisin heiltä sitten, että onko teillä kuntopiiri menossa kun on laitteissa painot paikallaan. Ensin tyypit katto mua 10 sekuntia näin :wtf: ja sitten sönköttivät, että ei oo meijän painot. Minä siihen, että jaahas ja jatkoin treenaamista.

Hetken päästä porukan kingi kysyi multa, että missä laitteissa on muka painot häh. Osoitin sitten sormella, että noissa (olisko neljä laitetta, mutta se on aika iso prosentti jo tuon salin vipuvarsilaitteista). Poika sitten alkoi änkyttää, että niissä oli jo painot, kun he tulivat. Minä siihen, että no sittenhän asiassa ei oo ongelmaa. Poika oikein uhittelevalla äänellä sanoi, että toivottavasti ei oo ongelmaa niin. Mitähän se meinasi, tulla antamaan mulle turpaan parkkiksella, jos en oo samaa mieltä. Minä ku oon tällanen pelottava näky, 9. kuulla raskaana oleva nainen.

Annoin sitten asian olla ja lähdin pois kun olin valmis. Pojat jäi sinne vielä, en tiiä ottivatko painoja pois laitteista. Mun mielestä kyllä vois ne kiekot nostaa pois, jos laitetta käyttää, vaikka ei ois ite niitä paikalleen laittanutkaan. Itse en viittinyt kun otti tarpeeksi päähän muutenkin. Varsinkin se mua harmitti, että smith oli ihan ylhäällä ja 10 kg kiekot päässä. Ei siinä mulle itselleni olis mitään ongelmaa, mutta aamulla ennen henkilökuntaa sinne tulee treenaamaan senioreita, jotka ei välttämättä jaksa niitä painoja ottaa pois. Mutta eihän noilla jannuilla käy mielessä sellainen, että käyttäjäkunta saattaa aamuisin olla erilaista kun itse ovat vielä amiksen tupakkipaikalla polttamassa natsoja tuhkiksesta.

Huoh!

Onko hyvä että nuoret saavat perseensä ylös sohvalta ja harrastavat urheilua? Vai ovatko he vain isompien ja parempien tyyppien tiellä? Vai ovatko ärsyttäviä vain ne, jotka käyvät vain pelleilemässä vaikka penkin kanssa silloin tällöin ja huvin vuoksi? Mitä yleensä ajattelette kun näette nuoren salilla?
Sanotaan nyt tässä tapauksessa nuoreksi vaikkapa 14-17 vuotiaita.
Aika ärsyttävästi muotoiltu. Miks nää nuoret olis sen paskempia tyyppejä kun vanhemmatkaan salilla kävijät? Mun puolesta käykööt pelleilemässä vaikka kuin tiheään. Kaikki on joskus alottelijoita ja mikään ei oo yhtä turhaa ja naurettavaa kun parin vuoden treenin jälkeen turhamaisuuttaan pätevät muka isot kaverit, jotka häätää nuorempia ja kokemattomampia tieltä vaan sen takia, että on muka kokeneempia tai "parempia tyyppejä". Mitä ajattelen kun yleensä näen nuoren salilla?? En mitään, hyvä kun käyvät.
Jokseenkin turha keskustelun aihe.

Aika ärsyttävästi muotoiltu. Miks nää nuoret olis sen paskempia tyyppejä kun vanhemmatkaan salilla kävijät? Mun puolesta käykööt pelleilemässä vaikka kuin tiheään. Kaikki on joskus alottelijoita ja mikään ei oo yhtä turhaa ja naurettavaa kun parin vuoden treenin jälkeen turhamaisuuttaan pätevät muka isot kaverit, jotka häätää nuorempia ja kokemattomampia tieltä vaan sen takia, että on muka kokeneempia tai "parempia tyyppejä". Mitä ajattelen kun yleensä näen nuoren salilla?? En mitään, hyvä kun käyvät.

Hieman sama tuli mieleen kun huomasin että tämä ketju nousi tuolta arkistosuosta. Toki minuakin vituttaa joskus että oma keskittyminen ja "pace" menee solmuun jonkun teiniguidon takia mutta kai se on parempi että on salilla kun tykittämässä herskaa ränniin. Dunno.

Ei mua ainakaan yleensä nuoret salilla häiritse tai ärsytä, hienoahan se on et tekee muutakin ku istuu koneella tai notkuu päivät pitkät jossain kauppakeskuksissa pahanteossa. Tosin sillä salilla mis aikasemmin kävin kävi paljinkin nuorta porukkaa missä oli muutama sellanen jotka ärsytti omalla käytöksellään.. Ahtaalla salilla muutamat porukat aina nojaili laitteisiin ja jauho paskaa ja sit yks nuoripari siellä istu laitteissa ja nuoleskeli ja lääppi toisiaan siinä.. Onhan se hienoo joo, mut sitä vois tehä jossain muuallakin ku salilla, missä käy ihmiset treenamassa.. Noi runkkupenkkaaja-heijaaheijaa jäbät lähinnä huvittaa, jokanen tekee tyylillään :D

Ite kuulun kyseisee ikäluokkaan, ja omasta mielestä osaan salietiketin, moikkaan salitutuille ja korjaan painot ja näin.... Meiän salil pahimpii on kans nää +40v miehet jotka vetää liikkeet päin vittui ja jättää painot tankoihi.

Kaikki on joskus aloittelijoita ja virheitä tulee tehtyä, mutta ku nää jotku nuoret ei ikinä opi miten siellä salilla pitää olla ja varsinki ku ollaan sen possen kanssa salilla niin tulee sitten välillä oltua miten sattuu (painot jää usein laitteisii, Puhutaan 30min paskaa laitteen äärellä tekemättä mitään jne......ja kyllä on olen nähnyt aika usein näitä) Mutta onneksi näitä tapauksia ei ole kuitenkaan paljoa ja suurin osa samalla salilla käyvistä nuorista(mukaan lukien itseni) osaavat jo salietiketin hyvin. ;)

Mutta kuitenkin on tosi hyvä että nuoret käy mielummin salilla ku, että pelaa joka päivä wowia tai hengaa ostareilla. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom