Saanko tänne valittaa kun sopivasti nousi tällainen ketju. Eilen oli salilla kyllä niin fiksuja nuoria miehiä että huhhuh. Kun menin salille yksi kolmesta pojasta makasi jumppapallon päällä mahallaan, yksi seisoskeli muuten vaan ja yksi vemputti jotain laitetta päämäärättömän näköisesti. Pojat jutteli tosi kovaan ääneen ja joka toinen sana oli tietysti kirosana. Ärsytti jo sekin tarpeeksi, että pitää sinne salille tulla hengailemaan ja juttelemaan, kun itse menin sinne siinä toivossa, että sunnuntai-ilta olisi rauhallinen (niinku yleensä onkin). Yksi näistä jampoista myös lauloi kovaan ääneen musiikin mukana ja lienee sanomatta selvää, että kamalalta kuulosti.
Seuraavaksi sankarit suuntasivat vaa'alle punnitsemaan itsensä ja kovaan ääneen mesosivat: Vittu jätkä painaa 75, enemmän ku meikä, ei vittu mikä läski, ehehehehe! Mulla oli kyllä tässä vaiheessa aika hauskaa. Pojat olivat jo sen näköisenä, että lähtevät pian, seisoskelivat ja yksi oli crossarilla. Huomasin, että monessa laitteessa oli vielä painot ja paria pojat mun nähden oli käyttänyt. Kysäisin heiltä sitten, että onko teillä kuntopiiri menossa kun on laitteissa painot paikallaan. Ensin tyypit katto mua 10 sekuntia näin :wtf: ja sitten sönköttivät, että ei oo meijän painot. Minä siihen, että jaahas ja jatkoin treenaamista.
Hetken päästä porukan kingi kysyi multa, että missä laitteissa on muka painot häh. Osoitin sitten sormella, että noissa (olisko neljä laitetta, mutta se on aika iso prosentti jo tuon salin vipuvarsilaitteista). Poika sitten alkoi änkyttää, että niissä oli jo painot, kun he tulivat. Minä siihen, että no sittenhän asiassa ei oo ongelmaa. Poika oikein uhittelevalla äänellä sanoi, että toivottavasti ei oo ongelmaa niin. Mitähän se meinasi, tulla antamaan mulle turpaan parkkiksella, jos en oo samaa mieltä. Minä ku oon tällanen pelottava näky, 9. kuulla raskaana oleva nainen.
Annoin sitten asian olla ja lähdin pois kun olin valmis. Pojat jäi sinne vielä, en tiiä ottivatko painoja pois laitteista. Mun mielestä kyllä vois ne kiekot nostaa pois, jos laitetta käyttää, vaikka ei ois ite niitä paikalleen laittanutkaan. Itse en viittinyt kun otti tarpeeksi päähän muutenkin. Varsinkin se mua harmitti, että smith oli ihan ylhäällä ja 10 kg kiekot päässä. Ei siinä mulle itselleni olis mitään ongelmaa, mutta aamulla ennen henkilökuntaa sinne tulee treenaamaan senioreita, jotka ei välttämättä jaksa niitä painoja ottaa pois. Mutta eihän noilla jannuilla käy mielessä sellainen, että käyttäjäkunta saattaa aamuisin olla erilaista kun itse ovat vielä amiksen tupakkipaikalla polttamassa natsoja tuhkiksesta.
Huoh!