ns. apuliikkeiden ennätyksiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
paljonko roinaa nousee täällä jätkillä esim. ranskalaisesta punnerruksessa ja vipunostoissa!

Ittelläni nousee ranskista 2*6*55 ja vipunostosta 12*21

Tälläin huvikseni vaan kyselen kun haluan vähän tietää missä muut liikkuu!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
lattiapenkki 210 x 1
ranskis mutka tangolla 95x8 x 2
smitti vinopenki 180 x 5
mave voimaräkissä painot 20 cm irti maasta 325x6
tuossa tämänhetkisiä tuloksia

Oon monesti ihmetelly että miksi porukka näyttää yleensä tekevän ranskalaisia punnerruksia esim. penkkiin nähden todella pienillä painoilla, eikä se muutenkaan näytä olevan kovin suosittu liike isojen miesten keskuudessa. En oo ikinä nähny kenenkään tekevän ranskalaisia yli 50 kilolla vaikka samalla salilla käy useampia lähes 200kg:n penkkaajiakin. Ite teen tuommoset normaalit tiukat bodisarjat suunnilleen 50 kilolla kulmatangolla. Omasta mielestä parhaita ojentaja liikkeitä jos massatreenistä puhutaan.

6point sanoi:
Oon monesti ihmetelly että miksi porukka näyttää yleensä tekevän ranskalaisia punnerruksia esim. penkkiin nähden todella pienillä painoilla, eikä se muutenkaan näytä olevan kovin suosittu liike isojen miesten keskuudessa..
Johtuu siitä kun ei kyynärpäät monella kestä kyseistä liikettä tehdä ja isot ukot ovat yleensä runttailleet kyynärpäänsä tohjoksi tällä liikkeellä ja joutuvat tyytymään keveisiin painoihin.

Pystypunnerrus koneessa 4 * 100 kg.

Viimeksi (muistaakseni) mulla oli ranskiksessa 40 kiloa malmia sen käkkärätangon lisäksi, tangon painosta ei tietoa. Vipareissa eteen oli 20 hantit käytössä. Ja 2-3x8 on yleensä mulla noi apuliikkeiden sarjat...

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Robby.R sanoi:
Ranskalainen suoralla tangolla nokan päältä pysäytyksellä 9x75kg.
Juuri tämä olisi hyvä mainita onko ranskalainen tehty pysäyttämällä tanko silmien yläpuolella vai takaa hirveellä heijauksella. Ensimmäinen treeni kohdistuu vain ojentajille ja jälkimmäinen ojentajille ja rinnalle.

treenaisko sanoi:
Juuri tämä olisi hyvä mainita onko ranskalainen tehty pysäyttämällä tanko silmien yläpuolella vai takaa hirveellä heijauksella. Ensimmäinen treeni kohdistuu vain ojentajille ja jälkimmäinen ojentajille ja rinnalle.

Jos liike tehdään takaa heijauksella, se muuttuu enemmänkin pulloveriksi tangolla.

10v sitten 140kg pyöreä kivi lavalle.Tuli kokeiltua kun kaverit harrasti
vahvinmies lajeja.Nyt vaan muokataan siksbackia...voimahommat on jäänyt.

treenaisko sanoi:
oma tulos hiusrajasta ilman vauhti heijjausta mutta ei pysäytystä, kerran oon kokeillu tosissaan tehdä tuota robby.r:n mainitsemaa versiota normaali ranskalaisten jälkeen, 80kilolla meni 8toistoa(muulloinkin olen tehnyt mutta vain palauttavana kevyesti viimeisenä sarjana) , jos heti alusta tekis tuolla tyylillä niin varmaan 85kilolla jaksais veivata. Heijjaus tyyliäkin käytän, mutta nuilla tosi raskailla se ei ainakaan enään itselläni onnistu jostain syystä. Mainittakoon tähän vielä pushdown ylätaljassa m.Ruhl/e.coan tyylillä 100kg x8(silloin kun sitä aikoinaan tein)

Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.

siis tuo hauis ei ole tehty "puhtaasti" "heilahduksilla"

pistetään hiukan pienen miehen tuloksia. ranskis 6x45 otsan kohdalle pysäyttäen, leuat 4x30kg lisäpainolla, rinnalleveto 100kg.

Commando sanoi:
Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.

jätkä on eläin :rock:

Commando sanoi:

Hienoja tuloksia :worship: Penkki on pakko olla lähellä 250kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom