Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuu siitä kun ei kyynärpäät monella kestä kyseistä liikettä tehdä ja isot ukot ovat yleensä runttailleet kyynärpäänsä tohjoksi tällä liikkeellä ja joutuvat tyytymään keveisiin painoihin.6point sanoi:Oon monesti ihmetelly että miksi porukka näyttää yleensä tekevän ranskalaisia punnerruksia esim. penkkiin nähden todella pienillä painoilla, eikä se muutenkaan näytä olevan kovin suosittu liike isojen miesten keskuudessa..
Juuri tämä olisi hyvä mainita onko ranskalainen tehty pysäyttämällä tanko silmien yläpuolella vai takaa hirveellä heijauksella. Ensimmäinen treeni kohdistuu vain ojentajille ja jälkimmäinen ojentajille ja rinnalle.Robby.R sanoi:Ranskalainen suoralla tangolla nokan päältä pysäytyksellä 9x75kg.
treenaisko sanoi:Juuri tämä olisi hyvä mainita onko ranskalainen tehty pysäyttämällä tanko silmien yläpuolella vai takaa hirveellä heijauksella. Ensimmäinen treeni kohdistuu vain ojentajille ja jälkimmäinen ojentajille ja rinnalle.
oma tulos hiusrajasta ilman vauhti heijjausta mutta ei pysäytystä, kerran oon kokeillu tosissaan tehdä tuota robby.r:n mainitsemaa versiota normaali ranskalaisten jälkeen, 80kilolla meni 8toistoa(muulloinkin olen tehnyt mutta vain palauttavana kevyesti viimeisenä sarjana) , jos heti alusta tekis tuolla tyylillä niin varmaan 85kilolla jaksais veivata. Heijjaus tyyliäkin käytän, mutta nuilla tosi raskailla se ei ainakaan enään itselläni onnistu jostain syystä. Mainittakoon tähän vielä pushdown ylätaljassa m.Ruhl/e.coan tyylillä 100kg x8(silloin kun sitä aikoinaan tein)treenaisko sanoi:Juuri tämä olisi hyvä mainita onko ranskalainen tehty pysäyttämällä tanko silmien yläpuolella vai takaa hirveellä heijauksella. Ensimmäinen treeni kohdistuu vain ojentajille ja jälkimmäinen ojentajille ja rinnalle.
jätkä on eläinCommando sanoi:Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.
siis tuo hauis ei ole tehty "puhtaasti" "heilahduksilla"
Commando sanoi:Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.
siis tuo hauis ei ole tehty "puhtaasti" "heilahduksilla"