Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
entä jos kisapenkki on lähempänä 350 kuin 250.Misanthrop sanoi:150 kilon lisäpainoilla ei kovin syviä dippejä ota edes Colemanin Ronnie, puhumattkaan meistä pakkislaisista. Reidetkin saavat olla melko hoikassa kunnossa, mikäli ne kolme levyä puikkojen väliin meinaa saada mahtumaan... :D
Misanthrop sanoi:, dippien syvyyteen jne. 150 kilon lisäpainoilla ei kovin syviä dippejä ota edes Colemanin Ronnie, puhumattkaan meistä pakkislaisista. Reidetkin saavat olla melko hoikassa kunnossa, mikäli ne kolme levyä puikkojen väliin meinaa saada mahtumaan... :D
bb23 sanoi:130kg:lla on joskus 10 sarja otettu.Päässä on niin iso vika etten pysty ottamaan kun silleen että romut osuu lattiaan.
Mä väittäsin että se vaijeri oli reilusti yli 5cm pitkä, tuu vaikka jäljistä mittaamaan! :DRaven sanoi:Äijällä on vaan niin pitkä vaijeri, että teet 5cm liikettä.
total13 sanoi:
blaablaablaa, itsekkin nykyisellä salilla teen täydellä pakalla(70"kg")+10kgn limpulla kymppejä, mutta edellisessä paikassa ei mennyt kymppejä kuin 35kglla.
eli pointti on se, että jos ei ole samanlaiset taljat, niin ei niitä voi vertailla. ei se, että siiinä pakassa lukee 100kg välttämättä tarkoita, että se vastus olisi sata kiloa.
Itse juuri tykkäisin tehdä tuota, mutta olkapää ei valitettavasti kestä :curs:mtk77 sanoi:Dippi on taatusti yksi parhaista, jos ei paras apuliike penkkiin. Harmi vain, että monella ei paikat kestä tehdä sitä.
mtk77 sanoi:Dippi on taatusti yksi parhaista, jos ei paras apuliike penkkiin. Harmi vain, että monella ei paikat kestä tehdä sitä.
Commando sanoi:Juu,kyllähän penkki ja dippi kävelee käsi kädessä.Laitan tässä jälleen kerran tämän kaavan. Omapaino + dippipaino - (10-20kg) =niin sama tulos penkissä ;) "ilman paitaa"
Raven sanoi:No juu ei kaikilla. Sun kaavan mukaan mun "ilman paitaa" penkki pitäis olla 40-60kg heikompi kuin mitä se on..
Mä en tiennykään suomessa olevan noin kovaa Raw penkkaajaa, tolla sarjalla pitäs Raw maksimin olla ~290. Olis kiva tietää kenestä on kyse.mtk77 sanoi:Eikös commandon paras penkkisarja ole 5*250. Luulis sellaisella penkillä olevan dipin kevyttä.
viljasika sanoi:Mä en tiennykään suomessa olevan noin kovaa Raw penkkaajaa, tolla sarjalla pitäs Raw maksimin olla ~290. Olis kiva tietää kenestä on kyse.
Jepulis. Rantasesta on kuullu että ilman paitaa reeneissä olis ottanu 270. Toi sun 5x250 ilman paitaa on kovin rauta mitä oon kuullu kenenkään suomalaisen tekevän 115 kilon painosena. Täytyy tutkailla netistä jos löytyis jotain uutta :thumbs:Commando sanoi:Viljasialle: nämä nostot on ollut salinostoja! 250kg / 3 "perse penkissä" 2 viimeistä ei ole ollut perse penkissä. ;) 270kg/ 1 " perse penkissä" treeni paino pyöri silloin 113-115kg tietämillä. So what. Se oli silloin ja nyt eletään tätä aikaa.Kyllä niitä kovia äijiä on ollut ja on vieläkin ,esim. Sjömanni,Kiri,Saarelainen,Salini ym...Ja nykyään Mikko Hämäläinen ja Tomi Rantanen liikuttelee yli 250kg rautoja treeneissä.
Tietääkö kukaan Toni Salinista mitään,treenaako vielä vai mitä touhuaa?Tonille olen kiitoksen Velkaa,vielä kerran kiitos,(jos luet tätä) kun lainasit omaa paitaa ,kun oma hajosi. Kippis.
ps: unohtamatta BB23 ;)
Commando sanoi:Oletko tehnyt dippiä säännöllisesti,vai silloin tällöin vaan kokeillut?Mikä sun vitos rauta on penkissä ja mikä dipissä?
Niin ja omapaino tietysti oli n85kg :curs: MASENTAVAA PRKL :D ;)Raven sanoi:Kun vuosia sitten tein säännöllisemmin, niin oli 4*190 (1*220) ..
salinia näkyi tossa viikonloppuna porissa ja on kovaa järkkäämässä niitä råå-kisoja kokemäelle.Commando sanoi:Tietääkö kukaan Toni Salinista mitään,treenaako vielä vai mitä touhuaa?Tonille olen kiitoksen Velkaa,vielä kerran kiitos,(jos luet tätä) kun lainasit omaa paitaa ,kun oma hajosi. Kippis.
ps: unohtamatta BB23 ;)