Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wtf.jpgCommando sanoi:Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.
siis tuo hauis ei ole tehty "puhtaasti" "heilahduksilla"
Mitä ihmettä onko toi tehty jollain koneella? vai oliko dippivyössä tosiaan 3 kpl 50 kg kiekkoja? Meidän salin vyöt ei edes kestäisi tollaista ja kuulostaa vähän vaaralliselta muutenkin.Commando sanoi:Dippi ennätys on 150kg/5
treenaisko sanoi:Mitä ihmettä onko toi tehty jollain koneella? vai oliko dippivyössä tosiaan 3 kpl 50 kg kiekkoja? Meidän salin vyöt ei edes kestäisi tollaista ja kuulostaa vähän vaaralliselta muutenkin.
treenaisko sanoi:Mitä ihmettä onko toi tehty jollain koneella? vai oliko dippivyössä tosiaan 3 kpl 50 kg kiekkoja? Meidän salin vyöt ei edes kestäisi tollaista ja kuulostaa vähän vaaralliselta muutenkin.
Pakko egoilla:D, samassa värkissä 210x7peklo sanoi:no sellasessa panattan pystypunnerrus koneessa oon joskus tehny 180kg 7 toistoo
Dynamite88 sanoi:ojentajat taljassa 95-100kg
p240 sanoi:Dippiä tein aikoinaan 110kg x 3 kun painoin itse noin 65kg, en oo enää kokeillu raskaita moneen vuoteen.
hafanafa sanoi:Toi maveki kuulostaa uskomattoman kovalta
Raven sanoi:Se vaan, että se ei ollut mave. Vaan pukeilta veto. ;)
Kipi I sanoi:Taljoja on erilaisia! Et kumminkaan ole tehnyt tuota normaalissa ylätaljassa? Vai semmosessa jossa painot puolittuu?!
Dynamite88 sanoi:http://www.musclenet.fi/treenaus_liikkeet.php?liike=ojentajattaljassa
tuossa linkki
mulla liikerata on vain hieman suurempi ja ojennan kädet aivan suoriks alas asti.
No tervetuloa voimailuforumien ihmeelliseen maailmaan! Oli liike mikä tahansa, niin netissä ilmoitetut painot ovat vertailukelvottomia. Ne vertailukelpoiset tulokset tehdään sitten kisoissa niissä pääliikkeissä. :whip:Misanthrop sanoi:Tällainen "rekat apuliikkeissä" thread on melkoisen turhaa, tai ainakin vertailukelvotonta matskua.