ns. apuliikkeiden ennätyksiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oliskos commando toisella forumilla supermiehenä esiintyvä jk? :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
no sellasessa panattan pystypunnerrus koneessa oon joskus tehny 180kg 7 toistoo

Zone-sarja -42%
Commando sanoi:
Dippi ennätys on 150kg/5 hauiskääntötangolla 130kg/8 pystypunnerrus seisoen 170kg/5 nämä on vuodelta 2001.

siis tuo hauis ei ole tehty "puhtaasti" "heilahduksilla"
wtf.jpg

Oma kovin enkka varmaan leuat suht heilumatta, hartianlevyinen vastaote, 8xlisäpainoa 30kg, viimenen toisto varmaan vähä vajaa. Ei muuten menisi enää, tuli eilen koitettua.

vinopenkkia 75kg käsipainoilla 4 toistoa 35 asteen kulmalla, kyykkya 230x7 pelkällä vyöllä ja polvilta vetoa 320x5. 2000 vuoden vaihteessa.

Commando sanoi:
Dippi ennätys on 150kg/5
Mitä ihmettä onko toi tehty jollain koneella? vai oliko dippivyössä tosiaan 3 kpl 50 kg kiekkoja? Meidän salin vyöt ei edes kestäisi tollaista ja kuulostaa vähän vaaralliselta muutenkin.

treenaisko sanoi:
Mitä ihmettä onko toi tehty jollain koneella? vai oliko dippivyössä tosiaan 3 kpl 50 kg kiekkoja? Meidän salin vyöt ei edes kestäisi tollaista ja kuulostaa vähän vaaralliselta muutenkin.

olisko omapaino esim 100kg +lisäpainot 50kg =150 kg. 3 kpl 50-kilosia tuntuu mahdottomuudelta, puhumattakaan esim. 6 kpl 25-kilosia :rolleyes:

treenaisko sanoi:

Kyllä se on ihan 3 vihreellä kiekolla tehty,kävely oli vähän vaikeeta telineisiin ;)

peklo sanoi:
no sellasessa panattan pystypunnerrus koneessa oon joskus tehny 180kg 7 toistoo
Pakko egoilla:D, samassa värkissä 210x7

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pukeilta veto polvien korkeudelta 360 x 5 ilman vetoremmejä, kulmasoutu 160 x12 ja 180 x 5, alatalja 170 x 10. Dippiä tein aikoinaan 110kg x 3 kun painoin itse noin 65kg, en oo enää kokeillu raskaita moneen vuoteen.

p240 sanoi:
Dippiä tein aikoinaan 110kg x 3 kun painoin itse noin 65kg, en oo enää kokeillu raskaita moneen vuoteen.

Siis häh, dippiä 110kg:n lisäpainoilla 65 kilosena? Toi maveki kuulostaa uskomattoman kovalta

Dynamite88 sanoi:
http://www.musclenet.fi/treenaus_liikkeet.php?liike=ojentajattaljassa

tuossa linkki

mulla liikerata on vain hieman suurempi ja ojennan kädet aivan suoriks alas asti.

:rolleyes:
blaablaablaa, itsekkin nykyisellä salilla teen täydellä pakalla(70"kg")+10kgn limpulla kymppejä, mutta edellisessä paikassa ei mennyt kymppejä kuin 35kglla.

eli pointti on se, että jos ei ole samanlaiset taljat, niin ei niitä voi vertailla. ei se, että siiinä pakassa lukee 100kg välttämättä tarkoita, että se vastus olisi sata kiloa.

Tällainen "rekat apuliikkeissä" thread on melkoisen turhaa, tai ainakin vertailukelvotonta matskua. Vaikkapa ranskalaisen punnerruksen suoritustekniikoita on yhtä monta kuin treenaajiakin. Esim. mistä liikkeen positiivinen vaihe lähtee, missä asennossa olkavarret liikkeen aikana ovat jne. Sama pätee myös vipunostojen suoritustapaan, dippien syvyyteen jne. 150 kilon lisäpainoilla ei kovin syviä dippejä ota edes Colemanin Ronnie, puhumattkaan meistä pakkislaisista. Reidetkin saavat olla melko hoikassa kunnossa, mikäli ne kolme levyä puikkojen väliin meinaa saada mahtumaan... :D

Misanthrop sanoi:
Tällainen "rekat apuliikkeissä" thread on melkoisen turhaa, tai ainakin vertailukelvotonta matskua.
No tervetuloa voimailuforumien ihmeelliseen maailmaan! Oli liike mikä tahansa, niin netissä ilmoitetut painot ovat vertailukelvottomia. Ne vertailukelpoiset tulokset tehdään sitten kisoissa niissä pääliikkeissä. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom