Primitive82
Banned
Sanokaapa miksi en ole mennyt ylikuntoon, vaikka olen treenannut nyt n. vuoden jo todella raskaasti ja nukkunut keskimäärin 5-6 tuntia yössä. Syömiset ovat olleet toisinaan todella huonosti, mutta kuitenkin aika usein myös vähintään kohtalaisesti. Välillä olen mennyt salille sillä tavoin, että on meinannut oksennus tulla ja nukahtaa penkkiin ja voimat ihan siis lopussa, juuri sen takia, että olen edellisenä yönä nukkunut 3 tuntia.
Kuitenkin ovat tulokset nousseet pitkällä tähtäimellä ja itse olen haistattanut ylikunnolle paskan, koska olen käytännössä tehnyt kaikki juuri niin persettä että sen ylikunnon pitäisi olla jo koputtanut ainakin ovea, mutta ei!
Penkki on mm. noussut 60kg:sta 100kg:aan.
Paino on noussut 70kg:sta 85kg:aan.
Eli missä ylikunto luuraa? Eikö uskalla tulla vai missä on vika??
Joo tiedän, tämä pääsee taas tyhmpimpiin keskusteluihin pakkotoistolla jossa minun edelliset threadit ovat jo 1:sinä, mutta kysynpä nyt kuitenkin...Täytyyhän sitä jonkun tyhmiäkin kysellä.
Kuitenkin ovat tulokset nousseet pitkällä tähtäimellä ja itse olen haistattanut ylikunnolle paskan, koska olen käytännössä tehnyt kaikki juuri niin persettä että sen ylikunnon pitäisi olla jo koputtanut ainakin ovea, mutta ei!
Penkki on mm. noussut 60kg:sta 100kg:aan.
Paino on noussut 70kg:sta 85kg:aan.
Eli missä ylikunto luuraa? Eikö uskalla tulla vai missä on vika??
Joo tiedän, tämä pääsee taas tyhmpimpiin keskusteluihin pakkotoistolla jossa minun edelliset threadit ovat jo 1:sinä, mutta kysynpä nyt kuitenkin...Täytyyhän sitä jonkun tyhmiäkin kysellä.