Neuvoja treeniohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaGle
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eiks toi maanantai oo ihan ok tiistailta poistan kyll ton alaspainnalluksen ja jotain muutakin.

Selkä:

Mave
Leuat/Ylätalja
Kulmasoutu

Rinta:

Penkki tangolla
Vinopenkki kp.

Reidet:

Kyykky
Prässi leveellä

Kädet:

Ranskalainen punn.
Hauiskääntö tangolla

Olkapäät:

Pystypunnerrus kp./tanko
Viparit

Tossa noi oleelliset liikkeet ja lähes kaiken voi tehdä vapailla painoilla.

Ei vähän vaa hymyilytti, ku ite oot vääntäny just noita älyttömiä maratoonitreenejä.

Ohjelmasta samat sanat, ku bodaaja. Nappaat vaan ne perusliikkeet ja otat sarjoja lihasten koon mukaan. Että esim. etureisille paljon sarjoja ja hauiksille vähemmän. Ja toistot pitäisin aika korkealla.

edit: mä muistan millasta hakemista mulla oli alussa ton ohjelman kanssa. Tuli selattua yks jos toinenki bodauslehti läpi. Palstan haulla löydät paljon päteviä ohjelmia.

Joo määkin oon noita lehtiä pläräilly jne. En viitti ees puhua aikasemmista ohjelma räpellyksistäni ennen tänne liittymistä..jotain vielä kamalampaa, kun nykyiset :D

kyselisin vielä vatsalihaksiin liittyvää, että onko mitään liikettä mikä ottais oikein kunnolla ala vatsaan? mulla voimapyörä tuntuu ylävatsalihaksissa. Mulla niinkun näkyy sixpack ja sivuilla vähän lihasta, mutta alavatsalle ois saatava joku roti.

kyselisin vielä vatsalihaksiin liittyvää, että onko mitään liikettä mikä ottais oikein kunnolla ala vatsaan? mulla voimapyörä tuntuu ylävatsalihaksissa. Mulla niinkun näkyy sixpack ja sivuilla vähän lihasta, mutta alavatsalle ois saatava joku roti.

Jalkojennosto penkillä, tarvittaessa lisäpainoilla. Toistot maks 15.

Tulikin tossa mieleen, että mitä mieltä ootte kun mulla on verenpaine ollu pitkänaikaa koholla. Nyt on ollu 175/65 ja paikkakunnan terveyskeskuksessa ne väittää, että karvanverran koholla. En syö mitenkään epäterveellisesti,eikä oo ylipainoo,en tupakoi, enkä käytä paljoo alkoholia. Toissa kesänä kun pämppäsin aika paljon, niin verenpaine oli jotain 150/45. Nykyään juon yli puolet vähemmän..eli en melkein koskaan.
Sitten mulle tulee aina ihmeellisiä sydämmen tykytyksiä, että pitää mennä johonki istumaan puoleks tunniks ja sydän pomppii ihan epätahtiin.
Mistähän johtuu..oon vähentäny kahvin juontiaki. eiks toi kummiski oo aika korkeella, kun oon huikeet 17vuotta..Johtuukohan muuten verenpaineesta, kun aina välillä rupee ihan itekseen tuleen verta nenästä..Enkä käytä mitään mömmöjäkään, niin ihan ihme juttu.

Onhan tuo koholla, normaalit arvot aikuisella on noin 135/80, että ei ne siellä terkkarilla ole valehdellu:) Itse ainakin noilla oireilla menisin jo lääkäriin ihan varmuudenkin vuoksi.

Onhan tuo koholla, normaalit arvot aikuisella on noin 135/80, että ei ne siellä terkkarilla ole valehdellu:) Itse ainakin noilla oireilla menisin jo lääkäriin ihan varmuudenkin vuoksi.

No mulla on ollu tossa verenpaineessa seuranta, mutta ei ne mitään oo sanonu vaikka vein sinne sellasen lapun mihkä mittailin mun paineita.
Pitäs varmaan mennä yksityiselle, että rupeis jotain tapahtuun asian suhteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mulla on ollu tossa verenpaineessa seuranta, mutta ei ne mitään oo sanonu vaikka vein sinne sellasen lapun mihkä mittailin mun paineita.
Pitäs varmaan mennä yksityiselle, että rupeis jotain tapahtuun asian suhteen.

Syötkö lakritsia tai salmiakkia?? ne meinaa nostaa paineet iha älyttömästi

En työ kumpaakaan..yritän yleensä olla syömättä mitään herkkuja..vaikka vähän herkkuperseen vikaa onkin :D

Voisko joku väsätä mulle sellasen ohjelman joka tois pitkä kestosta voimaa se äkillistä... harrastan nyrkkeilyä ja tuntuu ettei voimat riitä kunnolla kymmeneen erään.. ja voimaa sais tulla myös lyönteihin lisää... kiitos jo etukäteen..!

Kun mää harrastin jonkin aikaa sitten nyrkkeilyä, niin treenasin vähän saman tyyppisellä treeniohjelmalla ku nyt paitsi pelkillä vapailla painoilla ja sarjat ja toistot oli isompia aina nyrkkeily treenin jälkeen.

Mistähän muuten johtuu, kun ihan vähän aikaa sitten sain nostettua omaa painoani..paino oli jo hienosti yli 85kg ja lihaksetkin näytti isommilta, mutta nytten paino kivasti 75.9-77,5kg ja taas näytän pienemmältä :(
Syön ruokaa, kun norsu ja lisäravinteita. Ihan ihme homma. Mistä hitosta voi johtua? Enkö vois painaa vaikka 90kg vaikka oon n.175m pitkä? Kun painoin 85kg, niin ei ollu mitään läskiä vaan lihaksista tullutta painoa. Sen huomas jopa, kun olin 85kg niin eno ja kaikki selitti aina hanskojen koosta yms.

Olinkin ajatelut että korkeet sarjat ne kuuluiskin olla. Vapaita painoja tykkään käyttää muutenkin ja pyrinkin aina tekeen niillä aina kun mahdollista(tosin jotkut liikkeet on tehtävä laitteissa hyödyn kannalta). Mutta kysymykseni olikin suunnattu lahinnä liikkeisiin. Eli mistä liikkeistä sais ns. Maksimaalisen hyödyn... jos joku viittis väsätä tälläsen ohjelman missä ois liikkeet valmiina(3-jakonen), niin osaisin laittaa ne toistojen määrät kyl kohilleen. Jos vaan joku viittis tehä ohjelman kun oon aikas noob noitten ohjelmien teossa.

Olinkin ajatelut että korkeet sarjat ne kuuluiskin olla. Vapaita painoja tykkään käyttää muutenkin ja pyrinkin aina tekeen niillä aina kun mahdollista(tosin jotkut liikkeet on tehtävä laitteissa hyödyn kannalta). Mutta kysymykseni olikin suunnattu lahinnä liikkeisiin. Eli mistä liikkeistä sais ns. Maksimaalisen hyödyn... jos joku viittis väsätä tälläsen ohjelman missä ois liikkeet valmiina(3-jakonen), niin osaisin laittaa ne toistojen määrät kyl kohilleen. Jos vaan joku viittis tehä ohjelman kun oon aikas noob noitten ohjelmien teossa.

http://www.bodybuilding.com/fun/a_totw24.htm

Tuo ensimmäinen vaikuttaisi kaikinpuolin fiksulta. Punttia kaksi kertaa viikossa, mutta tuossa on kerrottu tarkasti myös kaikki muut harjoitteet, säkki, hyppynaru, HIIT, venyttely jne., ja kuinka ne tulisi viikolle sijoittaa.

Otsikko on "What Is The Best Boxing Workout?" eli tuskin ainakaan ihan metsään mennään. :rolleyes:

Jos ei englanti taivu niin tuo ohjelma menee näin:

JAKO:

# Maanantai - Hyppynaru, nyrkkeily
# Tiistai - Puntti
# Keskiviikko - Lepo
# Torstai - Juoksu (HIIT)
# Perjantai - Varjonyrkkeily, raskas säkin piekseminen
# Lauantai - Puntti
# Sunnuntai - Lepo

Tiistai:

- Penkki 3 x 5 90"
- Pystypunnerrus kp 2 x 8 90"
- Kohautukset 2 x 8 90"
- Hauiskääntö vastaote 2 x 8 90"
- Maastaveto 3 x 5 90"

Lauantai:

- Kyykky 3 x 5 90"
- Leuat myötäote 2 x 8 90"
- Vatsarutistukset 3 x 25 90"
- Jalkojen nostot 3 x 25 90"
- Niska 3 x max 90"

Czarille kiitoksia että viitti ettiä ton. Mut se ei kyl ihan käy mun aikataulujen kaa kun reenit on määrättynä päivinä ja työt lyö päälle. Pitäis olla kolmijakonen kun kävisin v-loput salilla. mutta kiitos vaivan näöstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom