Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vähän vaa hymyilytti, ku ite oot vääntäny just noita älyttömiä maratoonitreenejä.
Ohjelmasta samat sanat, ku bodaaja. Nappaat vaan ne perusliikkeet ja otat sarjoja lihasten koon mukaan. Että esim. etureisille paljon sarjoja ja hauiksille vähemmän. Ja toistot pitäisin aika korkealla.
edit: mä muistan millasta hakemista mulla oli alussa ton ohjelman kanssa. Tuli selattua yks jos toinenki bodauslehti läpi. Palstan haulla löydät paljon päteviä ohjelmia.
kyselisin vielä vatsalihaksiin liittyvää, että onko mitään liikettä mikä ottais oikein kunnolla ala vatsaan? mulla voimapyörä tuntuu ylävatsalihaksissa. Mulla niinkun näkyy sixpack ja sivuilla vähän lihasta, mutta alavatsalle ois saatava joku roti.
Jalkojennosto penkillä, tarvittaessa lisäpainoilla. Toistot maks 15.
Onhan tuo koholla, normaalit arvot aikuisella on noin 135/80, että ei ne siellä terkkarilla ole valehdellu Itse ainakin noilla oireilla menisin jo lääkäriin ihan varmuudenkin vuoksi.
No mulla on ollu tossa verenpaineessa seuranta, mutta ei ne mitään oo sanonu vaikka vein sinne sellasen lapun mihkä mittailin mun paineita.
Pitäs varmaan mennä yksityiselle, että rupeis jotain tapahtuun asian suhteen.
Jos nyrkkeilyä harrastat ni kannattaa pitää sarjat ja toistot korkeella....
esim...vaikka 3x12-20...ja sulle olis varmaan parasta pitää sarjojen välissä se 30-1min lepo...
Olinkin ajatelut että korkeet sarjat ne kuuluiskin olla. Vapaita painoja tykkään käyttää muutenkin ja pyrinkin aina tekeen niillä aina kun mahdollista(tosin jotkut liikkeet on tehtävä laitteissa hyödyn kannalta). Mutta kysymykseni olikin suunnattu lahinnä liikkeisiin. Eli mistä liikkeistä sais ns. Maksimaalisen hyödyn... jos joku viittis väsätä tälläsen ohjelman missä ois liikkeet valmiina(3-jakonen), niin osaisin laittaa ne toistojen määrät kyl kohilleen. Jos vaan joku viittis tehä ohjelman kun oon aikas noob noitten ohjelmien teossa.