Neuvoja treeniohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaGle
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mikähän ois paras kikka alamahalle, kun se välillä tuppaa pömpöttelemään..ei tosin paljon, mutta pömpöttää kummiski.

Viittiskö joku laittaa tänne jotain venyttely ohjeiden linkkejä tai neuvoo venyttelemisessä. En osaa esim.hauista venyttää, niin ois kiva saada jotain neuvoja.

Kysyn nyt tässä samassa threadissa niin ei tarvitse erikseen aloittaa uutta.

Eli miltäs tällainen ohjelma vaikuttaa. Tavoitteita ei sinänsä mitään ihmeempiä ole; pysyä hyvässä kunnossa ja saada hieman lisää voimaa ja lihasta. Tällä hetkellä pitäisi päästä parista kilosta eroon.

1. Päivä (selkä, hauis)
-MaVe 4*6 tai rinnalleveto 3*8-10
-Leuanveto 2*6+1*max tai ylätalja 3*8-10
-Kulmasoutu/T-kone/alatalja 3*8-10
-Hauis scott 3*8-10
-joku toinen hauisliike 2-3*8-10

2. Päivä (rinta, olkapäät)
-Penkki 2*6+1*8-10
-Vinopenkki smith/käsipainot 3*8-10
-Joku venyttävä rintaliike 2-3*10-12
-Pystypunnerrus tangolla/käsipainoilla 3*8-10
-Joku toinen olkapääliike 3*10-12

3. Päivä (jalat, ojentajat)
-Kyykky 4*6
-Prässi 2*8-10
-Reisikoukistus 3*8
-Pohkeet 3*15
-Dippi 3*8-10
-Ranskalainen punnerrus 3*10

Vatsoja joka toisen treenin yhteydessä. Näin kesällä joka toinen päivä salilla eikä juuri muuta liikuntaa tule. Talvella tulee pelattua salibandyä 2-3 kertaa viikossa.

käsittääkseni viestiään pystyy editoimaan 20 min sisällä postaamisesta...

Asia selvä. Postasin tuon kysymykseni vain tuonne aloittelijoiden osioon ja olisin poistanut sen tästä mutta olkoon nyt sitten. Eli tuon voi unohtaa tässä threadissa.

Nyt rupesin saamaan vatsoihin tuntumaa, kun tajusin ruveta käyttämään istumaan nousuissa lisäpainoja..ekaks teen 5kg:n lisäpainolla 40 toistoa ja sitten 10kg:n painolla 25 toistoa..Nytten pitäis tuloksia syntyä =D

Nyt rupesin saamaan vatsoihin tuntumaa, kun tajusin ruveta käyttämään istumaan nousuissa lisäpainoja..ekaks teen 5kg:n lisäpainolla 40 toistoa ja sitten 10kg:n painolla 25 toistoa..Nytten pitäis tuloksia syntyä =D

Ja vielä sutjakammin saat sinne lihaa ja voimaa kun alat tekemään voimapyörää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä on sellanen hyvä aika treenata? Jotkut väittää että klo. 14.00 jälkeen.
Onko sillä mitään suurta merkitystä?
Joskus treenaan klo.11-12.00 yleensä pyrin treenaamaan klo.15-18.00 välillä.
Ja välillä kyllä oon treenannu jälkeen 20.00 eikä oo mitään haittaa ollu.Vaikka kaikki on väittänyt että illalla ei sais treenata.

siis ei mitään väliä mitä se kello näyttää. Kunhan vaan et oo itse kovin väsyneenä salilla. Mitä virkeämpi olo sen parempi. Mut ei tarvi ressata, treenaat silloon ku sulle ittelles parhaiten sopii.

Meikäläisellä ainakin paras treeniaika kun aloittaa klo 10-12. Käytännössä olen aina treenannut ennen klo 18.

Tällä hetkellä aika riittää käymään salilla vain 2 krt/vko ja teen 1-jakoisella. Tekis mieli saada tohon vähän vaihtelua ja ajattelin 2-jakoista, mutta onko siinä mitään järkeä käydä 2krt/vko kaksjakoisella?

Nonniin nyt on protskut loppumassa..Mitä proteiinia suosittelisitte? Itse olen käyttänyt ties kuinka kauan kahta whey proteiinia sekaisin toinen on sitä fast:in ja toinen jotain mitä laitan ton fast:in whey protskun sekaan, että saa siittä siedettävän makuista. Otan proteiinia aina aamupalalla 20g, ennen treeniä 20g, treenin jälkeen 20g ja aterian jälkeen 20g. Eli oisko kellään tiedossa tehokasta ja suht hyvän makuista protskua mielellään mansikanmakuista!?

Onks toi hera proteiini huonompaa, kun whey? tilasin taas tota whey proteiinia, mutta pitäiskö tilata tota heraa ku on halvempaakin??

Mitenkä on mahollista, että mulla ei liikket käy selkään? varsinkin yläselässä teen ylätaljaa ja kulmasoutua.Kunto rupee kyllä loppumaan, mutta ei oikeen missään lihaksessa polttele/ tunnu, että siitä loppuu voima.Oikein olen yrittänyt tehdä ja myös välillä mahdollisimman hitaasti.Neuvoja?

Onks toi hera proteiini huonompaa, kun whey? tilasin taas tota whey proteiinia, mutta pitäiskö tilata tota heraa ku on halvempaakin??

Whey on hera englanniksi.

Mitenkä on mahollista, että mulla ei liikket käy selkään? varsinkin yläselässä teen ylätaljaa ja kulmasoutua.Kunto rupee kyllä loppumaan, mutta ei oikeen missään lihaksessa polttele/ tunnu, että siitä loppuu voima.Oikein olen yrittänyt tehdä ja myös välillä mahdollisimman hitaasti.Neuvoja?

Kokeile esim:

Leuanveto leveä myötäote 3 x max (tempo 2-1-1) tai Ylätalja 3 x 8-10 (tempo 2-1-1)
Kulmasoutu KP tai alatalja 3-4 x 6-8 (tempo 3-1-1)
Maastaveto 1 x 4 (pari lämppäriä ja sitten yksi kova sarja, jossa failure noin neljässä toistossa, ei siten että teet neljä toistoa ja lopetat sarjan, jonka jälkeen jää semmonen fiilis, että vielä olisi mennyt ainakin kolme toistoa helposti.)

Suositut

Back
Ylös Bottom