Nettideitit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkele toi koira ei olis tullu ihan heti mieleen. Systerin koiraa olen toisinaan käynyt ulkoiluttamassa ja kyllä vastaan tulee silloin usein näitä tyttöjä, jotka ulkoiluttavat omaa koiraansa ja kun koirat sopivasti nuuhkivat toisiaan, niin aina tulee jotain kysymyksiä siitä rakista, joihin ei tietenkään osaa vastata. :)

Ei vain ole koskaan tullut ajateltua tuota tuolta kantilta. Tuo koiran ulkoiluttaminen kun on aina ollut tuollainen pakollinen nakki kun systeri on ollut jossain ja sitten hyvää hyvyttään on täytynyt juosta ulkoiluttamaan sitä rakkinetta... Eli vitutus on ollut niin suuri, että ei ole huomannut näitä söpöjä tytsyjä. :)

Tästä tuli toisaalta mieleen, että naisia sais varmasti sillä, että alkais harrastamaan ratsastusta... Tai sitten hankkiutuis tallille hevostyttöjen sekaan hoitamaan heppoja. Tuo jälkimmäinen vois tosin tehdä aika pahaa jälkeä itsetunnolle, ellei sitten ole todellinen pelimies.

naksu sanoi:
Tästä tuli toisaalta mieleen, että naisia sais varmasti sillä, että alkais harrastamaan ratsastusta... Tai sitten hankkiutuis tallille hevostyttöjen sekaan hoitamaan heppoja. Tuo jälkimmäinen vois tosin tehdä aika pahaa jälkeä itsetunnolle, ellei sitten ole todellinen pelimies.
Voisit myös saada :david: -miehiä... ;)
Ei vaan lemmikeiden avulla voi saada kyllä ihmeitä aikaan. :)

Kaikken äärimmäisen paras keino on jos saa lainata velipojan 1.5 vuotiasta tytärtä ja ottaa sen liikekeskuksen kahvilaan.
Saa muuten ihanan miehen maineen ja kaikki tytöt tulee kattoo suloista vaavelia.

naksu sanoi:

Olin joskus viis vuotiaana tuossa hommassa ja naisia tuli pilvin pimein. ;)

Siskolla on hevonen ja käyn talleilla ratsastamassa sen kaa välillä... Kaikki muijat on sit ihan :hyper: w00t ooh toi kundi osaa ratsastaa... No okei ehkä ne keräänty vaan siihen aidan taakse naureskelemaan ku tällänen alottelija tuli ja hevonen vei :D Mistäköhän johtuu että suurin osa niistä harvoista äijistä jotka käy ratsastamassa on homoja??? No anyway sehän sopii mulle sillä ei tarvii tapella niitten kaa emännistä. En muuten ymmärrä negatiivista asennetta homoihin, kaikki södet jätkät vaan homoiks ja jää meille rumemmillekkin tsäänssejä kunnon kissoihin...

Niin, tutustuin tallin söpöimpään otukseen ja käytiin mm. yhessä vaeltamasssa metsässä, istuin emännän takana hevosen selässä ja pidin kunnolla kiinni etten pudonnu :evil: Siitä sit alettiin oleen yhessä ja se juttu kesti aikansa...

Suosittelen talleja, sieltä löytyy mukavia tyttöjä joilla on yleensä tosi timmit kropat :kuola: Onneks on toi sisko kenen kaa siellä voi käydä, muuten ne vois vähän ihmetellä että mitä tällänen kynis hirnuu aidan takana.

No ei tallit mikään paratiisikaan ole, suurin osa jengistä on liian nuorta...

Kyllä tuolta voi poikia vaikka mitä, itse tapasin nykyiseni, tai hän tapasi minut ircissä, ja puolitoista vuotta on kulunut nyt aikaa.

Ratsastajana voin sanoa, että siellä talleilla tosiaan kiinnittää huomiota jos sinne kaksilahkeinen ilmestyy. Ratsastuskouluilla tyttöjen ikä on siinä 12 ikävuoden kieppeillä, mutta hiukan valmennuspohjaisilla ja muutenkin yksityisemmillä talleilla löytyy kyllä nuita vanhempiakin tipuja ;)
Eläimet muutenkin mahdottoman hyviä ihmismagneetteja, kunhan vaan jotain vetoa noihin karvaisiin/karvattomiin otuksiin vastapuolessa löytyy.

KelkanNaru sanoi:
Turha selittää mitään bullshittiä jostain että voihan naisille mennä juttelemaan vaikka kadulla tai missä tahansa. Se on aivan puppua. Jos jannu menee jossain ei yleisesti hyväksytyssä paikassa ( ravintolat jne) juttelemaan tuntemattomalle gimmalle niin se todennäköisesti luokitellaan heti pervoksi,varkaaksi,känniläiseksi tai muuten vain vajaaksi. Suomalaiset kun eivät rupattele mukavia tuolla kadulla tuntemattomien kanssa noin yleensä.

Tässä kohtaa olen pääosin samaa mieltä. Pakko kuitenkin kertoa...

Aíkoinaan kadulla näin aivan upean näköisen naisen. Olin "pienessä maistissa". En keksinyt mitään sanottavaa mutta arvelin että kadun jos en jotain yritä. Päätin yrittää tätä ensimmäistä kertaa.

Pysäytin naisen kadulla ja sanoin (hyvin ujosti pahoitellen) että "oli ihan pakko pysäyttää ja kysyä olisiko aikaa lähteä kahville hetkeksi juttelemaan". No ei lähtenyt.

Mutta palaute oli aika positiivista. Nainen sanoi että jollei olisi vakisuhteessa olisi varmasti lähtenyt koska olin ihan ok näköinen ja häntä ei ollut kukaan niin rohkeasti koskaan lähestynyt.

Sillä ei kai ole mitään merkitystä etten koskaan ole onnistunut samanlaisessa tilanteessa. :david:

Ei nettitreffeissä mitään pahaa ole, päin vastoin. Olen jokusen kerran testannut, joukossa on sekä karmivia, että aivan loistavia tapauksia. Joitakin netin kautta tapaamiani naisia olen tavannut useamman kerran, osa on jäänyt siihen yhteen hyvin pikaiseen tapaamiseen.

Netistä löytyy naisia kaikenlaiseen seuraan, vakavampaa, ei niin vakavaa, seksiä, sm-seksiä... Oikeasti, ihan mitä vaan. Se on vaan kysyjästä ja asian esittämistavasta kiinni se lopputulos. Unohtaa epätoivon ja uskoo itseensä, niin tulosta tulee varmasti. Siis niin netissä kuin muuallakin.

Tätä threadia lukiessani hämmästyin kovasti siihen, kuinka jäykkiä suomalaiset ihmiset voivat ollakkaan. Ilmeisesti tutustuminen ihmisiin onnistuu ainoastaan baarissa pienen humalatilan saattelemina tai netissä anonyymisti, ilman itsensä likoon laittamista. Siitä ei ole epäilystäkään, etteivätkö netti ja baari toimi, mutta eikö ihmisiin voi tosiaan tutustua missään muualla? Pienellä flirtillä näkee helposti sen, että josko sitä vastakaikua olisi tarjolla. Jos on, niin kiinni vaan.. ja jos ei, niin uutta matoa koukkuun.

Jos ei muuta, niin ainakin oma mieli piristyy kun yrittää edes jotain spontaania. Useamman kerran olen huomannut itse saaneeni loistavan fiiliksen, vaikka tarjous onkin torjuttu. On käynyt niinkin, että seuran tarjous on torjuttu valloittavan hymyn saattelemana ja silminnähden kohde on ollut iloisesti yllättynyt huomiosta...

Loppujen lopuksi mulle on ihan sama missä mä sen kumppanin tapaan, pääasia, että tapaan. Tällä hetkellä olen muutaman kerran tavannut tyttöä johon tutustuin ensiksi chatissa ja vahingossa samaan baariin osuttuamme ilmeisesti tajusimme "toistemme olemassa olon" ;) Kattellaas mitä tapahtuu.. Jos ei veikkaa, ei voi voittaa :)

Kyllä se siitä, rohkeutta veljet ja sisaret :thumbs:

Joskus mä vaan toivoisin, että olisin joku ylijumala, joka sais vaan kaikki maailman naiset (tai ehkäpä noin 19-22 vuotiaat...) riviin nenän eteen ja siitä voisi sitten valkata omansa. Olis se elämä vaan niin helppoa.

Joo, koira on hyvä juttu. Valitettavasti tuli hommattua koira aikanaan vasta sitten, kun oltiin rouvan kanssa kimpassa.

Toisaalta, mitään TOSI koiratyttöstä ei kannata lähteä yrittämään - niitä kiinnostaa kuitenkin paljon enemmän se, miksi se koiran pää oli 2 senttiä väärässsä paikassa irrallaan seuraamisliikkeessa. Sinua eivät todennäköisesti noteeraa...

Repe Sorsa sanoi:
Tässä on tullut vietettyä poikamiehen elämää maaliskuusta alkaen. Välillä on ollut ihan hauskaakin, mutta jo maksan vinkumisen ja treenaamisenkin takia pysyvämpi parisuhde olisi aika kova sana. Ja muutenkin, ei se elämä yksinään ole ainakaan minua varten... Duuni ja punttisali on sellaisia, että siellä ei juuri naiset pyöri ja ravintolasta naisen löytäminen ei oikein ole mun juttu, tarkoitan siis jotain pysyvämpää en yhden yön hoitoja. Tuntuu, että ravintolasta on lähes mahdoton löytää naista tositarkoituksella, koska kaikki on liikkeellä enempi pelimielellä. Tai jos nainen ei ole pelimielellä liikkeellä, niin ei sitä kiinnosta, koska se luulee automaattisesti, että minä olen. Sitä paitsi, kun en enää juurikaan itse viihdy ravintoloissa, niin tuntuu jotenkin järjettömältä etsiä naista ravintolasta. Mutta asiaan...
Pyydä koeajo baarista. Jos itseäsi miellyttää, jatka.
Millaisia kokemuksia porukalla on kumppanin etsimisestä netistä, siis esim. deitti.net tai sinkut.net? Onko se vain epätoivoisten paikka vai voisiko sieltä löytyä ihan miellyttäviäkin tasapainoisia naisia? Joskus mulla on ollut ennakkoluuloja nettitreffeihin, mutta tarkemmin asiaa ajatellen, onko joku ravintola sen "luonnollisempi" paikka tavata, siellä et tiedä senkään vertaa mitä toisen pään sisällä liikkuu.

Täytyy varmaan testata, tuskin siinä mitään häviääkään. :)

ps. Kohta joku kertoo varmaan kauhutarinan nettitreffeistä 170 kiloisen jokinorsun kanssa... :D

Joo-o. Ne ovat niitä kaikki.

Ihan pienenä vihjeenä yleisesti: jos et ole tosi harrastaja koirien kanssa, älä myöskään ala tapailla koiria tosissaan harrastavaa naista. Sä et ole mitään, koira on. Sun kanssa vietetty aika ei ole mitään, koiran kanssa on. Kylmä fakta, osoitettu maailmalla todeksi jo monta tuhatta kertaa.

No offence :)

Joo ja kaksi tosissaan koiria harrastavaakaan ei yleensä mahdu saman katon alle.

Toi koira on uskomaton juttu. Kaverilla oli viime kesänä labbiksen pentu ja jokirannassa kävellessä piti jatkuvasti pysähdellä kun naiset tuli jututtamaan kaveria ja lässyttämään koiralle. Siinä sivussa flirtti lenteli ja hymyt oli leveät.
Luultavasti toi pikkulapsi toimii kanssa jos lapsi on söpö ja saat jutun näyttämään siltä ettei se ole sinun vaan jonkun toisen. Jostain pitäis saada vuokrata koiran pentuja ja pikkulapsia.
Mä en näe mitään kamaluutta tai vaikeutta siinä etteikö vois mennä ihan selvinpäin ja missä vaan juttelemaan tytölle joka näyttää kiinnostavalta ja mahdolliselta. Suuremman kynnyksen mulle muodostaa naisen kauneus. Eli jos nainen on ihan helvetin kaunis, niin tulee hieman paineita. Yleensä siihenkin auttaa se että kuvittelee muijan paskalla.

ironchef sanoi:
Eli jos nainen on ihan helvetin kaunis, niin tulee hieman paineita. Yleensä siihenkin auttaa se että kuvittelee muijan paskalla.

Tässä kyllä vuoden niksi! :D

ps. Tästä threadistä paistaa läpi ilmiselvä stressi. Taitaa nainen olla katabolisinta mitä maa päällään kantaa...

ironchef sanoi:
Suuremman kynnyksen mulle muodostaa naisen kauneus. Eli jos nainen on ihan helvetin kaunis, niin tulee hieman paineita.

Kaunista naista ei kannata pelätä. Kaikki ei välttämättä tiedosta kauneuttaan ja toisaalta jos kukaan ei uskalla kaunista naista lähestyä, niin se voi olla oikein tyytyväinen jos joku kerrankin "näkee hänessäkin jotain kiinnostavaa" ja tulee juttelemaan.

Muistakaa, että nuo pikkulapset vetoavat naisiin joilla on mahdollisesti itsellään jo "vauvakuume" tms. Jotkut saattavat kiertää kaksinverroin kauempaa, jos huomaavat tenavan käsipuolessasi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom