Nimenomaan... Rakki tänne ja eikun puistoon haistelemaan parhaimmannäköisen omistajan koiraa. ;)japa sanoi:Tota noin, kuka lainais koiraansa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan... Rakki tänne ja eikun puistoon haistelemaan parhaimmannäköisen omistajan koiraa. ;)japa sanoi:Tota noin, kuka lainais koiraansa :D
Voisit myös saada -miehiä... ;)naksu sanoi:Tästä tuli toisaalta mieleen, että naisia sais varmasti sillä, että alkais harrastamaan ratsastusta... Tai sitten hankkiutuis tallille hevostyttöjen sekaan hoitamaan heppoja. Tuo jälkimmäinen vois tosin tehdä aika pahaa jälkeä itsetunnolle, ellei sitten ole todellinen pelimies.
naksu sanoi:Tästä tuli toisaalta mieleen, että naisia sais varmasti sillä, että alkais harrastamaan ratsastusta... Tai sitten hankkiutuis tallille hevostyttöjen sekaan hoitamaan heppoja. Tuo jälkimmäinen vois tosin tehdä aika pahaa jälkeä itsetunnolle, ellei sitten ole todellinen pelimies.
Tästä tuli toisaalta mieleen, että naisia sais varmasti sillä, että alkais harrastamaan ratsastusta... Tai sitten hankkiutuis tallille hevostyttöjen sekaan hoitamaan heppoja. Tuo jälkimmäinen vois tosin tehdä aika pahaa jälkeä itsetunnolle, ellei sitten ole todellinen pelimies.
KelkanNaru sanoi:Turha selittää mitään bullshittiä jostain että voihan naisille mennä juttelemaan vaikka kadulla tai missä tahansa. Se on aivan puppua. Jos jannu menee jossain ei yleisesti hyväksytyssä paikassa ( ravintolat jne) juttelemaan tuntemattomalle gimmalle niin se todennäköisesti luokitellaan heti pervoksi,varkaaksi,känniläiseksi tai muuten vain vajaaksi. Suomalaiset kun eivät rupattele mukavia tuolla kadulla tuntemattomien kanssa noin yleensä.
Pyydä koeajo baarista. Jos itseäsi miellyttää, jatka.Repe Sorsa sanoi:Tässä on tullut vietettyä poikamiehen elämää maaliskuusta alkaen. Välillä on ollut ihan hauskaakin, mutta jo maksan vinkumisen ja treenaamisenkin takia pysyvämpi parisuhde olisi aika kova sana. Ja muutenkin, ei se elämä yksinään ole ainakaan minua varten... Duuni ja punttisali on sellaisia, että siellä ei juuri naiset pyöri ja ravintolasta naisen löytäminen ei oikein ole mun juttu, tarkoitan siis jotain pysyvämpää en yhden yön hoitoja. Tuntuu, että ravintolasta on lähes mahdoton löytää naista tositarkoituksella, koska kaikki on liikkeellä enempi pelimielellä. Tai jos nainen ei ole pelimielellä liikkeellä, niin ei sitä kiinnosta, koska se luulee automaattisesti, että minä olen. Sitä paitsi, kun en enää juurikaan itse viihdy ravintoloissa, niin tuntuu jotenkin järjettömältä etsiä naista ravintolasta. Mutta asiaan...
Millaisia kokemuksia porukalla on kumppanin etsimisestä netistä, siis esim. deitti.net tai sinkut.net? Onko se vain epätoivoisten paikka vai voisiko sieltä löytyä ihan miellyttäviäkin tasapainoisia naisia? Joskus mulla on ollut ennakkoluuloja nettitreffeihin, mutta tarkemmin asiaa ajatellen, onko joku ravintola sen "luonnollisempi" paikka tavata, siellä et tiedä senkään vertaa mitä toisen pään sisällä liikkuu.
Täytyy varmaan testata, tuskin siinä mitään häviääkään.
ps. Kohta joku kertoo varmaan kauhutarinan nettitreffeistä 170 kiloisen jokinorsun kanssa... :D
ironchef sanoi:Eli jos nainen on ihan helvetin kaunis, niin tulee hieman paineita. Yleensä siihenkin auttaa se että kuvittelee muijan paskalla.
ironchef sanoi:Suuremman kynnyksen mulle muodostaa naisen kauneus. Eli jos nainen on ihan helvetin kaunis, niin tulee hieman paineita.