Nettideitit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tulee telkkarista aiheeseen liittyvä ohjelma:

TV1 20:00 Tosi tarina: Nettilempi

Sadat tuhannet suomalaiset etsivät elämänkumppania Internetin avulla. Viisi heistä, mm. mikkeliläinen vanginvartija, hyvinkääläinen IT-mies ja helsinkiläinen opetusneuvos kertovat kokemuksistaan Paula Holmilan ja Atte Kaartisen Tosi tarinassa.

Lähde: Telkku.com

Netistä voi löytää vaikkapa tulevan avovaimon;)

Repe Sorsa sanoi:
Tässä on tullut vietettyä poikamiehen elämää maaliskuusta alkaen...

Täytyy varmaan testata, tuskin siinä mitään häviääkään. :)

Kuten myös :)

Jonkun verran tullut tässä keväällä/kesällä nettideittailua harrastettua. Sitä kun on tietokonealan ihmisiä. On se vaan niin helppoa näpytellä ilmoitus itsestään, tai Copy-Paste-tekniikalla lähettää sama maili useammalle varteenotettavalle ehdokkaalle, ja odotella mahdollista vastausta. Sitä kun ei aina jaksa baariin lähteä, ja ilmoitus kalastaa verkossa 24/7. :hyper:

Mutta kyllä pitää sanoa, että hyötysuhde on ollut aika huono. Ilmoitukseen ei tosiaan yleensä tule kuin muutama vastaus. Usein ei mitään. En kyllä asu missään suuressa kaupungissa. Ravintelissa käy paljon parempi flaksi, mutta niistäkään kun ei yleensä seuraa mitään vakavampaa. Muutaman kerran tässä sitten käynyt deittaamassa. Olisko 4 kertaa. Yhden kanssa homma edennyt nyt astetta pidemmälle. Kattellaan, miten homma etenee, ja jaksaa.

Tosiaan riskinä tuossa on, että alkaa kehittelemään jotain juttua ihmisen kanssa, josta ei nyt välttämättä ole niin älyttömän kiinnostunut, mutta kun ei ole muutakaan tekemistä. Sekin kun onnistuu viriililtä nuorelta mieheltä, jos oikein on puutteessa (=aina). Siinä jos sitten toinen onkin oikeen tunteella mukana, niin...ei hyvä :david:

No muutaman kerran tullut ilmoitus pistettyä. Muutaman kerran treffeillä tullut käytyä, mutta yleensä kun saapuu paikalle niin naisihmisen naamasta näkee jo tuloksen. Yleensä kun noissa ilmoituksissani kirjoitustyyli ollut "hivenen" huolitullimpi kuin näissä ja jotenkin suurin osa noista treffeistä ollut kirjallisuuden FM:n kanssa. Ja vaikka olen kirjoittanut ilmoitukseen, että olen helvetin ruma, kalju ja paskamahainen niin eivät ole tainneet uskoa selvää suomea. Hauskaa kyllä on ollut, mutta ei mitään edistystä.

Ja on ihan tyypillistä, että naiset saavat kymmeniä/satoja vastauksia kun miehille yksikin on jo hyvin.

Itse kannatan nettideittejä.
Suurin syy siihen on se että diskoon pitää mennä vasta keskiyöllä sisään ja se on suhteellisen rankkaa jos sen tekee kolmasti viikossa, täytyy todella rakastaa yökerhoja jos niissä viihtyy, itse pidän niitä lähinnä pakon sanelemana paikkana mennä hakemaan seuraa, kun suurin hätä iskee. Ja useinhan se iskee!

Ei ole MITÄÄN oikeaa tai parempaa tapaa kaataa naisia tai löytää syvällisempi suhde.

Yleensä vanhemmat kaverini ovat olleet sitä mieltä että neittideittailu on niille jotka eivät muualta saa eukkoa.
Tässä taitaa olla jonkinlainen historian rasite joka on saatu jostain "ystävä-välitys palvelusta" tyyliin "hanki sinäkin vaimo virosta vain 3000 markkaa"

Todellisuus on se että nuo nettideitit ovat täynnä jopa liian trendikkäitä nuoria neitoja, eikä suinkaan 1700 kiloisia viiksekkäitä epätoivoisia ämmiä.
Itse olen käynyt lukuisilla nettideiteillä ja romantiikkaakin sieltä on löytynyt ja peräti yksi vuoden kestänyt suhde.

Ja se on totta että naiset saavat lukemattoman määrän vastauksia, eksä sanoi saaneensa 60 vastausta ja eräs toinen nettideitti kaunottareni sanoi saanensa yli 100 vastausta ja kuulemma suurimman osan Helsinkiläisiltä pelimiehiltä jotka varmaankin kalastelevat ympäri Etelä-Suomen lääniä, heh!

Eli nyt joka (vapaana oleva) jätkä ilmoituksia selamaan, ja heti huomenna sovitte treffit!!!!

Muistakaapa, että jos laitatte sellaisen perusilmoituksen, jossa "..punttisalia ja tietokoneita harrastava, raitis ja mukava poikamies etsii kivaa seuraa.." , niin noita samanlaisia ilmoituksia on netti pullollaan ja teidän ilmoitus hukkuu sinne massaan. Eli vähän persoonaa ja luovuutta peliiin, niin onnistumusprosentti kasvaa selvästi. Joskus 2000-luvun taitteessa heitin huumorilla oman ilmoituksen nettiin, kun halusin saada vähän muutakin säpinää elämään, kuin ainaiset ravintolapokat. Tein massasta poikkeavan ilmoituksen ja vastauksia tulikin sitten reilu parikymmentä. Shokkitreffeillä oli sitten ihan mukava käydä (toi vähän jännistystä elämään ja so what jos se nainen paljastuu jokinorsuksi, siirtyy vaan seuraavaan kandinaattiin). Sitten vaan valitsin kiinnostavimmat tapaukset, joiden kanssa jatkoin meilailua, kuvien vaihtoa, treffejä... yhden kanssa tuntui kaikki klikkaavaan niin hyvin kohdilleen, että yhteiseloa nyt neljättä vuotta takana.. :thumbs:

Mutta kauhukokemuksia:

Kerran kävin treffeillä erään sairaanhoitajan kanssa. Naisella oli selvästikkin biologinen kello pärähtänyt käyntiin, kun ei puhunut muusta, kuin ihanista vauvoista. Tässä vaiheessa ajattelin ottaa hieman takapakkia. 2kk kuluttua naiselta tuli terveisiä, että on kuulemma raskaana. Ajattelin, että onnea vaan isälle... :lol2:

Joo todellakin kannattaa kokeilla. Ei siinä mitään häviä ja voittaa voit paljonkin.
Itse olen nykyiseen tyttöystävääni netin kautta tutustunut. Ensiksi jotain 4-5 kuukautta juteltiin, sitten tavattiin ja nyt ollaan yhdessä oltu jo jonkin aikaa.

Tietenkin kaikki eivät välttämättä ole sitä, mitä netissä kirjoittavat olevansa, mutta ainakin mun tapauksessa tyttö oli juuri sellainen, kuin mitä oli mulle kertonut.

Mun mielestä on paljon parempi vaihtoehto toi netti, kun esim. baari. Ihmetyttää, miksi monet ihmettelee tota netissä tutustumista. Ei nyt luulisi baarin olevan se oikea paikka oikean etsimiseen. Vaikkakin kyllähän jotkut sieltäkin ovat kumppaninsa löytäneet.

Tuntuisi olevan lähes kaikilla varsin positiivinen suhtautuminen nettideitteihin täällä. Yleisesti olettaisi asenteen olevan hieman negatiivisempi ja todennäköisesti se onkin sitä koko väestön keskuudessa. Uskoakseni asenteet ovat kaikilla keskustelupalstoilla varsin avoimia, kun on opittu, että netissä on oikeita ja ajattelevia ihmisiä, jotka elävät oikeaa elämää. Avoimuuden lisäätyessä ja onnistuneiden netissä syntyneiden parisuhteiden määrän noustessa voisi olettaa yleisen mielipiteen muuttuvan vielä selvästi positiivisemmaksi.

Epäilen kymmenen vuoden kuluessa netistä tulevan tasavertainen tapa parisuhteiden luomiseen baarien ja vastaavien rinnalle. Ei tarvitse kenenkään tunnustaa häpeillen tapaamispaikaksi netti-ilmoitusta.

Mun kokemukseni rajoittuu viiteen tutustumiseen deittinetin välityksellä. Kolme oli ihan kauheita hippivaihtoehtokukaaneihuolikauheuksia mutta yks tyttö oli pari kuukautta panokaverina ja yks tyttö joka olis ollut aika jees näköinen mutta tyhmä. käytiin aika kuumana, mutta homma jäi pitkän välimatkan vuoksi. Yhteenvetona mulle jäi asiasta sellainen kuva että kyllä ystävän voi löytää, mutta koska ulkonäkö on kuitenkin merkittävä tekijä kokonaiskuvassa ja en etsi sielunveljeä taikka seurustelu kumppania ensisijaisesti, niin en viitsi rääkätä itseeni enempää ja haen panoni nykyään baarista. Tietty tossa on etuna se että saat tavoitettua suuren otoksen ihmisiä kerralla ja todellakin opit tuntemaan ihmisen luonteen ennen ulkoisia seikkoja. tulipa sekavaa...

Voin suositella nettideittejä. Ilmoitukseen vaan kannattaa sen verran panostaa että jotain persoonallista saa kehiin. Itse kans noita harrastaneena voin sanoa että kun vähän huumorilla tekasee ilmoituksen jossa on jotain massasta poikkeavaa niin salettiin tulee vastauksia. Niistä sitten karsii turhat pois. Ja kuvat kannattaa vaihtaa etukäteen niin mitään suuria pettymyksiä ei tule. Mikäs siinä jos ensin mailailee jonkun aikaa ja typy on todella asiallisen kuuloinen ja siten kuva napsahtaa niin näyttääkin hyvältä. Kivempaahan tollanen tutustuminen on molemmilla kuin se känninen örvellys raflassa klo 3 yöllä. Eipähän tuu paha olo,morkkis, aamulla maistu rotta suussa ja vaatteet dunkkaa röökille. Ja nainen ei ehkä olekkaan niin "kaunis" kuin 3 promillen kaatokännissä. Myöskin lisää vähän jännitystä elämään kun aina mailia aukaistessa odottaa että mitähän sieltä tänään löytyy :thumbs:

T.K pistähän sitten neuvoja mistä niitä naisia sitten lähdetään hakemaan:D
Hommahan menee niin että kun on duunissa/opiskelee teknisellä alalla niin ei näissä firmoissa ja kouluissa paljon naisia pyöri. Salille mennään treenaamaan eikä rupattelemaan mukavia. Joten vaihtoehdoksi jäävät kaveripiirin bileet+ravintelit+netti.
Turha selittää mitään bullshittiä jostain että voihan naisille mennä juttelemaan vaikka kadulla tai missä tahansa. Se on aivan puppua. Jos jannu menee jossain ei yleisesti hyväksytyssä paikassa ( ravintolat jne) juttelemaan tuntemattomalle gimmalle niin se todennäköisesti luokitellaan heti pervoksi,varkaaksi,känniläiseksi tai muuten vain vajaaksi. Suomalaiset kun eivät rupattele mukavia tuolla kadulla tuntemattomien kanssa noin yleensä.

Mulla on olut pari ilmoitusta. Yleensä ne vastaukset on jäänyt laittamatta parin kerran jälkeen, kun toinen ei uskalla kirjoittaa juuri mitään itsestään tai jotain vastaavaa. Eräs chattapaus oli jo monta vuotta sitten. Eli tutustuttiin chatissä ja siitä yksityisviestittelyyn ja siitä mailailuun. Kuvatkin oli jo aikoja sitten vaihdettu, kirjoiteltu pari kuukautta ja tapaamista jo sovittiin. Sitten ilmesesti humalassa tämä paljasti, että oli eronnut kahden lapsen äiti ja oli juuri käynyt paneskelamassa entisen miehensä kanssa. No ei mun asia, mutta olisi voinut kertoa. Jos halusi eroon, niin aika rumasti teki.

Nettiseksi = 3 teiniä hihittää toisessa päässä ja 2 toisessa päässä....

..Tapasin joskus ollessani epätoivoinen 2 tyyppiä chatin kautta. Hyhhyh mitä tyyppejä, toisen tapasin vain kerran kun se oli sit niin idiootti ja ruma (haukkui kotikaupunkini naiset huoriksi...), toisen kanssa paneskelin pari kertaa, se jopa esitteli mut vanhemmilleen. Se treenas vatsalihaksia sellasella ostoskanavan laitteella (tai niin se väitti). Ruma se oli sekin... Nykyiseni löydin baarista n. puol vuotta näitten sekoilujen jälkeen. Mikäli tästä joskus taas joutuu haku päällä olemaan, netti on ehdottomasti viimeinen vaihtoehto...

missukka, jos kerran ulkonäkö on ainut meriitti niin ei luulis olevan ongelmia löytää miehiä :)

Mä oon nettitreffannu jo toistakymmentä tapausta, kaikki muut paitsi yksi jäivät kertatapaamiseen. Eivät innostaneet. Tämä pisinkin juttu kesti vain kuukauden. En tosin tapaa itse ketään sokkona, vaan aina tapahtuu naamakuvien vaihto. Sille ei voi mitään, jos vastapuoli antaa jonkun valokuvamallin kuvan itse ollessaan Anita Hirvonen, mutta näin ei ole vielä kertaakaan käynyt.

Itse suosittelen nettitreffejä. Minusta selkeästi parempi vaihtoehto kuin baarista poimiminen. Baareissa suomalaiset esittää ja juo ollakseen itsevarmoja, mutta kun aluksi ollaan anonyymeja netissä, niin tulee paljastettua enemmän ja kun sitten tavataan, voidaan alkaa jo vähän paremmalta pohjalta. Ja onhan lehtien seurustelupalstoilla löydetty samanmielisiä ihmisiä jo vuosikymmeniä ennen nettiä.

Edit. ehdin lukea tuon TK:n viestin vasta nyt ylempää:
Itse en oikeastaan harrasta mitään musiikkia, laulamista, ompelemista, lennokkien rakentamista tai luonnonsuojelua, niin ei tule tavattua naisia missään harrastepiireissä. Valitettavasti. Mulla ei vain ole aikaa. Ja firman sihteerikin on jo naimisissa. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom