Nettideitit?

Lisää vinkkejä:

- kirjoitustaidolla on luonnollisesti merkitystä, mutta sitä ei pidä liioitella. Netissä on riittämiin nokkelia ja fiksuja kirjeitä kirjoittavia miehiä. Valtaosalle naisista ulkonäkö ja elämäntyyli on ratkaisevampaa kuin kirjoitus- tai keskustelutaito. Kauniilla tekstillä saat tietysti herätettyä mielenkiinnon, mutta tuhlaat aikaasi, jos nainen pettyy ulkonäköösi. Oma ohjeeni on antaa kuva heti alussa (pyydä samaa myös naiselta). Ei kannata laittaa huippukuvaa, jossa näytät tavallista paremmalta vaan ihan tavallinen kuva. Karsii valtavasti vastauksia, joten volyymia kannattaa lisätä.
- älä hakkaa päätä seinään. Vaikka oletkin hyvän näköinen, nainen voi painottaa enemmän elämäntyyliä kuin ulkonäköä. Esim. nainen voi etsiä netistä rockhenkistä tyyppiä, eikä auta yhtään, vaikka olisit paremman näköinen ja fiksumpi. Tässä tilanteessa on turha yrittää kääntää päätä - netissä on paljon muitakin tarjolla, älä tuhlaa aikaasi vonkaamiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo ulkonäköjuttukin semmonen asia, että toisen naisen mielestä saatat olla todella hyvännäköinen, ja toisen mielestä et näytä millekkään. Makuja on monia. Vaarmaan yhtä monta, kuin tallaajiakin.

Esim. erään tutun naisen mielestä olen liian "kiltin" näköinen, enkä näytä tarpeeksi prätkäjengiläiseltä, mikä häneen kuulemma vetoisi. Mutta enpä kyllä sitä olekkaan. :D

Mutta toimiihan se toisinkin päin. Kaveri aina mulle kehuu naisia, jotka ei mun mielestä ole yhtään mielenkiintoisia.

Pituus on mielenkiintoinen asia kanssa. Monet naiset näyttää haluavan pitkän miehen, vaikka ovat itse aika lyhyitä (~160). Varmasti olisi paljon hyötyä, jos olisi yli 180 cm pitkä. Mutta kun on tämmönen vähän päälle 173 cm veneentappi. :)

Kerran juttelin naisen kanssa ihan livenä baarissa, joka oli jotain 150 cm pitkä. Sanoi, jotta muuten olisit hyvä, mutta valitettavasti liian lyhyt (180 olis pitänyt olla). Tosin sen piti ihan kysyä multa, kuinka pitkä olen. :hyper:

Zener sanoi:
Kerran juttelin naisen kanssa ihan livenä baarissa, joka oli jotain 150 cm pitkä. Sanoi, jotta muuten olisit hyvä, mutta valitettavasti liian lyhyt (180 olis pitänyt olla). Tosin sen piti ihan kysyä multa, kuinka pitkä olen. :hyper:

Itse kanssa saanut pari kertaa baarissa kuulla että olen muuten hyvä mutta liian lyhyt. Joo, minkäs sille voi että on tappi :)

Pituuden lisäksi nettideittailussa naisten innostus loppuu myös hiusten vähyyteen (useissa ilmoituksissa rajataan erikseen pois eriasteinen kaljuus, josta kärsii n. 50% suomalaisista miehistä), silmälaseihin (ei rillipäille -ilmoitus ei liity pelkästään tenavien kirjeenvaihtoilmoituksiin ja tässä tippuu ainakin 10 prosenttia väestöstä), yli/alipainoon ja epämuodikkaisiin vaatteisiin (ei olla sinun kavereita, koska sulla ei ole samanlaisia farkkuja kuin muilla). Nämäkin seikat kannattaa tuoda heti alussa esiin. Karsii pois pinnalliset ja melkein kaikki muutkin naiset, mutta säästää aikaa, kun ei tarvitse kirjoitella kymmeniä viestejä tullakseen tiputetuksi ensinäkemisen jälkeen.

Tietysti miehillekin ulkonäkö on ykköskriteeri, joten pienenä vinkkinä vielä sellainen, että naisen kokovartalokuva olisi hyvä saada. Laita myös itsestäsi sellainen ja pyydä samaa häneltä. Treenattua miesvartaloa pyytävä nainen ei tarkoita, etteikö pyytäjä itse voisi olla päärynävartaloinen sohvaperuna. Muodokas ei valitettavan usein tarkoita muuta kuin isoa takapuolta.

Kerran musta oli yksi tyttö kiinnostunut, mutta olin loppu pelissä hänen mukaansa liian lyhyt ja vittumainen.

Koitin vakuuttaa kasvavani vielä sentin pari muttei tyttö uskonut. :D

Loppujen lopuksi en siitä kyllä kasvanutkaan. Pinnallinen ämmä! :curs:

Miksi neiti bänäsi minut: "Kyllähän sä huomasit, ettei meillä sujunut. Oon nyt Mikan kaa yhdessä jo 3. kuukautta ja ehkä mä sitten vaan viihdyn paremmin jääkiekkoilijoiden kanssa." :D

Eli ei se ulkonäkö, vaan se harrastus/ammatti. :whip: :nolo:

Mixu sanoi:
Miksi neiti bänäsi minut: "Kyllähän sä huomasit, ettei meillä sujunut. Oon nyt Mikan kaa yhdessä jo 3. kuukautta ja ehkä mä sitten vaan viihdyn paremmin jääkiekkoilijoiden kanssa." :D

Jep tuota tapahtui paljonkin siinä 14-20 vuotiaana seurustellessa, joko harrastukset tai opiskelu tökkäsi. Naisetko muka pinnallisia :curs: :whip:

Hippa sanoi:
Sitten päätettiin yhden kundin kanssa tavata nopsasti. Sen mailit ei kiinnostanut mua paljoakaan, päinvastoin ajattelin, että tämän kanssa ei taatusti ole mitään yhteistä.

Toisin kävi. Heti eka tapaaminen huumasi meidät molemmat ihan täysin ja rakastuttiin päätä pahkaa :) Siitä alkoi heti yhdessäolo ja yhteiseen asuntoonkin muutettiin jo parin viikon päästä tapaamisesta. Olemme olleet yhdessä runsaan 3 vuotta...

Ihan uteliaisuudesta kysyisin, että millaisia meilejä se sitten kirjoitteli? Mitä niitä puuttui, mitä tyypissä livenä oli?

Kävin kerran nettitreffeillä aikana, jolloin olin hiukkasen painavampi ja vähemmän lihaksikkaampi kuin nyt. Sanoin ihan rehellisesti, minkä näköinen olen. Kundi kertoi jotain piirteitä omasta ulkonäöstään. (Vaalea, siniset silmät jne.) Jätti kuitenkin sitten mainitsematta orastavan kaljamahan, pälvikaljun ja muutenkin mitättömän ulkonäkönsä. Ihan mukavaa oli, mutta ihan selkeästi kundi oli mulle liian naiivi, kauhean halukas samastumaan johonkin ryhmään ja sen ajattelutapaan. Se kai piti mun kriittisyyttä lähinnä vittupäisyytenä. (Eikä ole kyllä ainoa... ;) ) Sen mielestä mä taas olin liian nuori... (Ironista vai mitä?) Kyllä mua hiukkasen sieppasi, kun 25-27 -vuotias kundi nappaili närästystabuja jne. kun otettiin vähän kaljaa. Hupaisinta on tietysti, että mun oma mies onkin sitten tuosta vielä runsaasti vanhempi. Ja sen mielestä mä en ole ollenkaan liian nuori... Kyllä se kaikki on niistä kemioista kiinni. :lol2:

Oman miehen löysin muuten ihan vanhanaikaista reittiä. Koulussa. Ja sen jälkeen: :kippis1:

[Edit] Lisäys edelliseen:

Älkää nyt luulko muuten, että mulle sillä kaljulla ja mahalla olisi ollut väliä, mutta en ymmärrä, miksei se kertonut, kun itsekin kerroin rehellisesti. Tuli heti sellanen fiilis, kun näin sen, että se taitaa luulla itsestään liikoja... Että se rehellisyys tosiaan kannattaa. Kannattaa myös mainita, jos on bodarin eikä normaalisti lihaksikkaan näköinen, sillä esim. minä en pidä kauhean isoista miehistä. Mä olen sellanen sinttirakas ihminen. Se jonkun mielestä hyvännäkönen kroppa ei olekaan toisen mielestä hyvä ja päinvastoin. :kuvia:

Mixu sanoi:

Heh...vähän sama ,kuin mulla: "Musta nyt on niin kiva, kun mies opiskelee täsmälleen samaa alaa, kuin mä ja sen kanssa voi aina jutella koulujutuista." :rolleyes:

Oikeesti en kyllä välttämättä haluisi seurustella ihmisen kanssa, joka on samalla alalla. Olispa se sitten vapaa-aikanakin kiva keskustella ruokapöydässä esim. volteista, amppeereista, hydrauliventtiileistä ja kenttäväylistä. :urjo:

Ja pinnallisuudesta. Sama nainen suuttui, kun kerroin lähestyneeni baarisa häntä ekan kerran, koska näytti kauniille. Olenpa mä pinnallinen. :david:

eldd sanoi:
Tietysti miehillekin ulkonäkö on ykköskriteeri, joten pienenä vinkkinä vielä sellainen, että naisen kokovartalokuva olisi hyvä saada. Laita myös itsestäsi sellainen ja pyydä samaa häneltä. Treenattua miesvartaloa pyytävä nainen ei tarkoita, etteikö pyytäjä itse voisi olla päärynävartaloinen sohvaperuna. Muodokas ei valitettavan usein tarkoita muuta kuin isoa takapuolta.

Toi on ihan totta, monet naiset kaunistelee vähän omaa olemustaan kiertoilmauksin tai suoranaisin valhein. Miksei ne voi suoraan sanoa olevansa jokinorsuja? :rolleyes:

Eikä ne kuvatkaan aina kerro kaikkea, yksikin kohdalle sattunut näytti kuvassa olevan ihan ok (vastasi jopa kuvausta) mutta kun sen näki kasvotusten teki lähinnä mieli lähteä juoksemaan mahdollisimman kovaa...

Kyllä sitä voi vakavasti keskustella, mutta jos iskemismielessä alkaa puhua, tulee siitä sellaista väkinäistä ja hermostunutta. Ja jos pysyy siinä vakavassa keskustelussa, niin, perkele, väittelyksihän se aina menee. Lopulta kinastellaan abortista/kuolemantuomiosta/pakkoruotsista/kansanedustajien palkoista/autoista. Lopulta se on sitten nyrkkitappelua.

Mitä olen kavereiden kanssa jutellut, niin samaa ongelmaa heilläkin pukkaa. Ehkä me sitten ollaan niin jäykkisporukkaa, kun ei uskalleta naistakaan (yrittää) iskeä kuin kauheessa kännissä.

Se on se ainoa tapa iskeä mut. Kuka nyt tyhmälle antaisi?

Muay sanoi:
Toi on ihan totta, monet naiset kaunistelee vähän omaa olemustaan kiertoilmauksin tai suoranaisin valhein. Miksei ne voi suoraan sanoa olevansa jokinorsuja? :rolleyes:

Tämä kärjistys, mutta tältä vaan tuntuu. Naisia on kahdenlaisia, niitä joilla on itsekritiikkiä ja ne tekevät asian eteen treeniä.
Ja sitten on nämä jotka eivät tee muuta kuin elävät valheessa että muodokas on kaunista ja uskovat jokaisen naisten lehden buumin ja jopa uskottelevat itselleen että ei ole punkero ja samoin valehtelevat toisille ihmisille.

esni sanoi:
Se on se ainoa tapa iskeä mut. Kuka nyt tyhmälle antaisi?

No... toinen tyhmä? :hyper:

Kaikelle on paikkansa, mutta minusta toi ei iskemismielessä toimi.

Mies: "Moi! Mitä mieltä olet Irakin öljyvarojen valvonnasta?"
Nainen: "Ooh! Meille vai teille?"

;)

Muay sanoi:

;)

On se kerran (1) toiminut. :hyper:

Keskustelun aiheena oli fysiikka:

Mies: "Olenpa kerran nähnyt, kun nestemäistä typpeä kaadettiin lattialle."

Muay sanoi:

;)

Miten sä voit tietää - meidän suhteen ensirepliikit?!

;)

Ei se ehkä ihan NOIN toimi, mutta kyllä mua alkaa tyyppi kiinnostaa lähinnä siinä vaiheessa, kun huomaan, että sillä on jotain sanottavaa. Mitkään iskurepliikit ja flirttailu ei yksin riitä. Etenkin, kun/jos ei etsi pelkkää panoseuraa. Sitten, kun siinä käydään kiihkeitä keskusteluja, tulee ne intensiiviset katsekontaktit ja nopeat olkapään, polven koskettamiset kuin itsestään... Kannattaa toki muistaa, että kukaan ei ole kiinnostunut miehestä, joka VAIN paasaa omia mielipiteitään. Kyllä sen täytyy olla vuorovaikutusta. Ei tarvitse kirjoittaa pitkiä listoja deittinettiin, kun heti tulee ilmi toisen arvot, maailmankuva, itsepäisyys, kuuntelutaito, älykkyys, nopeus... Kyllä mun luokse (silloin, kun olin sinkku) pääsi paljon helpommin yöksi puhuttamalla mua tarpeeksi innokkaasti tarpeeksi pitkään kuin puristamalla tanssilattialla perseestä.

(- Mennäänkö meille jatkamaan juttua? Mulla on viiniä... Ja "juttu" jatkui...)

esni sanoi:
Kyllä mun luokse (silloin, kun olin sinkku) pääsi paljon helpommin yöksi puhuttamalla mua tarpeeksi innokkaasti tarpeeksi pitkään kuin puristamalla tanssilattialla perseestä.

Jututtamisesta oon ihan samaa mieltä, toimii paremmin kuin suora fyysinen kontakti. Mistään maailmanpolitiikasta tai fysiikasta en kuitenkaan lähtis juttelemaan... Monesti ihmiset on vaan pitämässä hauskaa, eikä miettimässä kasvihuoneilmiön vaikutusta elämään 50v kuluttua, olipa hakemassa sitten panoseuraa tai jotain muuta. Mutta jokainen tyylillään. :thumbs:

Hyvä merkki on kun saa toisen nauramaan :) Huumorintajun samankaltaisuus on kaiketi aika tärkeää oli suhteen laatu mikä hyvänsä.
(mitään varsinaisia vitsejä ei kyllä kannata rueta kertoilee, minusta se on öllöttävää... en sit tiijä miten muut ajattelee)

eldd sanoi:

Jaa-a... tarttis varmaan sit ottaa itestään jonkinlainen kokovartalokuva (tai nyt edes se kasvokuva), ettei tässä nyt sentään ihan ronsuja kuitenkaan olla... :evil: Mulle vaan tulee semmonen "karjamarkkinat" -olo, jos lähden itseäni mainostamaan kroppakuvalla. No sitä se meno tosin taitaa baareissakin olla :D Pöh, ehkä olen sit vaan jollain tavalla rajoittunut yksilö, kun en haluis heti olla tunnistettavissa ;)

Missukan kanssa samaa mieltä. Huumori on kyllä niitä ekoja asioita joihin mä kiinnitän huomiota... :)

- Kokovartalokuva kehiin ehdottomasti. Kadulla ja baarissa katomme toistemme kroppia ja teemme vetovoimapäätöksiä (vittu mikä yhdyssana). En ymmärrä, miksi nettitreffi pitäisi tavata sokkona. Säästyy paljon pahaa mieltä kaikilta, kun ei uskota sitä valhetta, että "mun ulkonäkö ei merkkaa, jos se tykkää mun maileista". Siellä on pilvinpimein rumia jätkiä niille rumille tytöille ja lihavia jätkiä niille lihaville tytöille. Nimimerkillä "olin sokkotreffeillä viisi senttiä pidemmän, kymmenen kiloa painavamman ja mitättömän näköisen tytön kanssa". Tunsin oloni hiirulaiseksi, mutta tyhmä oli se tyttökin, kun ei pituuttani kysynyt

- Mistä päästäänkin luontevasti pituuteen; olen tullut siihen tulokseen, että upean lihaksikas ja jäntevä kroppani on yhtä tyhjän kanssa. Kun on 170 pitkä, niin naiset ei kato. Se on ihan ok, en mäkään koe itseäni pidempiä tyttöjä mitenkään vetovoimaisiksi.

- Huumorintajut on väkisinkin samanlaisia, jos maileja on ehditty vaihtamaan. Siinähän sen huomaa.

- Se on ihan sama onko se laiha silloin kun tapaatte. Se lihoo kuitenkin, kun alatte seurustella.

- Kyllä, koiria voi harrastaa ja koiria voi harrastaa. Ainakin meillä tuo emännän juttu on jossain määrin "sairasta". Kaikki rahat menee koiriin ja niiden harrastuksiin. Jos pitää valita mennäkö koiranäyttelyyn vai mun aveciksi veljeni häihin, niin koiranäyttely. Opinnot kussu totaalisesti, kun tenttiinlukuaika päivitetään kennelin kotisivuja. Mikään ihmisiin liittyvä ei itketä, vain koirat herättävät kyyneliä. Mutta hei; senkin kanssa oppii elämään. Ylipäänsä, siinä toisessa on aina jotakin vittumaisia juttuja, joiden kanssa on vaan elettävä, ja joita on siedettävä. En vaihtaisi tota koirattomaan mimmiin, jolla ei olisi huumorintajua. Mä vaihtaisin sen Tik Takin Petraan.

- Toi on siis sinkut.netistä löydetty ("toi" on sana, jonka referenttinä on avioliitossa vaimo)

- Mun mielestä se riittää, että sietää sitä toista. Semmoisia ihmisiä, joita sietää aamusta iltaan, on ihan vitun vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom