Nettideitit?

rintafile sanoi:
Eiköhän niitä naisia tule vastaan, kunhan vaan astuu ovesta ulos. Se on sitten itestä kiinni, koska sitä uskaltaa lähteä juttusille.
Mä uskallan lähteä ovesta ulos ja naisten juttusille sitten, kun olen about tätä kokoa . Nyt olen tällainen :nolo: Eli kuolen sinkkuna. Mutta pysyäksemme aiheessa, niin nettitreffit ovat vain askel 1, sitä seuraa aina normaali treffi. Kuten Iivili sanoi, ei sillä ole mitään väliä, tehtiinkö kontakti netin, vai baarin, vai koulun kautta, olennaista on se, että tulee 2., 3. ja 4. treffi ihan kasvotusten sen ensitapaamisen jälkeen.

(c) kynäniskan kuva lainattu osoitteesta htttp://www.saunalahti.fi/xion/digi/. Tekijänoikeuksista ei kysytty. Dänk you.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuota tullut jonkun kerran kokeiltua nyt kun sinkkuna taas tullut oltua. Parilla oli selkeästi biologinen kello tikittämässä -> enpä halunnut nähdä toista kertaa. Yksi oli ruma kuin mikä ja työntänyt naamansa vielä täyteen lävistyksiä -> enpä halunnut nähdä toista kertaa. Muut on olleet ihan ok, mutta mitään kovin kiinnostavaa ei ole sattunut kohdalle eikä mitään pidempiä juttujakaan.

Vahva mielikuva vaan muodostunut että naiset noissa ilmoituksissa on joko ujoja, epätoivoisia tai ikisinkkuja joille ei mikään kelpaa. Tai kaikkea noita... :) Kiinnostavat tapaukset on vähän harvassa.

Zener sanoi:
Copy-Paste-tekniikalla lähettää sama maili useammalle varteenotettavalle ehdokkaalle, ja odotella mahdollista vastausta.

Mutta ei kuitenkaan niin, että lähettää saman vastauksen samalla kertaa kaikille, kuten olen jonkun kuullut tehneen. Eli lähetystiedoissa näkyy vastaanottajan kohdalla parikymmentä osoitetta... höhöö.

Yksi kaveri on naimisissa + saanut lapsen chattikaverin kanssa, toinen oli yhdessä monta vuotta nettideitin kanssa, nyt sillä on toinen vastaava kierrossa. Eli kuulemma toimii.

Demonpump sanoi:
Jimmy sanoi:
Ei sun kaveris nimi satu olemaan Matti Nykänen?

:eek: Sillonhan se tarkoittaa, että Nevahood on Petteri Jussila.
Haastan sut oikeuteen henkilökohtaisuuksien penkomisesta julkisesti. Tästä ei sovittu etukäteen. Osta kuitenkin ternimaitoa, se helpottaa. :hyper:

Jonkun palstalaisenkin bongasin kissFM:n sätistä, kertoi jopa olevansa moderaattori. :jahas:

PMLats sanoi:
Tosiaan monet treffit kävin aikoinaan läpi, eikä kohdalle osunut mitään kammotuksia - päin vastoin. Mukavia, fiksuja, hyvin käyttäytyviä ja siistejä (paitsi yksi) nuoria miehiä
JJJ? :D

rintafile sanoi:
joskus myös oma käyttäytyminen saa naiset juoksemaan kirkuen karkuun.
Justiinsa juu. Suahan ne naiset varmaankin juoksevat karkuun. :haart:

T.K. sanoi:
Taidat olla jostain pahimmasta junttikylästä kotoisin, kun on noin rajoittunut ja historiallinen käsitys... :eek:
En tunne ketään, joka selvinpäin voisi mennä ihan tosta vaan juttelemaan naiselle (iskemismielessä).

gnut sanoi:
En tunne ketään, joka selvinpäin voisi mennä ihan tosta vaan juttelemaan naiselle (iskemismielessä).

Mä kyllä tunnen... Eräskin erittäin :david: luokkakaveri meni joskus bussipysäkilläkin väliin kun huomas, että jollain hyvän näköisellä muijalla oli ei niin ulkoisesti miellyttävä poikaystävä. Eli tokas jotain, että toi suhde rikkoo luonnonlakeja ja yritti sitten mennä iskemään muijaa suoraan sen jätkäkaverin edessä...

En kyllä sitten tiedä, jos koskaan onnisti näissä tapauksissa...

Tomi sanoi:
Se vain on helvetin vaikeaa koettaa luontevasti heittää jotain läppää naiselle esim. kadulla, kassajonossa, koirapuistossa tms..

Kyllä sitä voi vakavasti keskustella, mutta jos iskemismielessä alkaa puhua, tulee siitä sellaista väkinäistä ja hermostunutta. Ja jos pysyy siinä vakavassa keskustelussa, niin, perkele, väittelyksihän se aina menee. Lopulta kinastellaan abortista/kuolemantuomiosta/pakkoruotsista/kansanedustajien palkoista/autoista. Lopulta se on sitten nyrkkitappelua.

Mitä olen kavereiden kanssa jutellut, niin samaa ongelmaa heilläkin pukkaa. Ehkä me sitten ollaan niin jäykkisporukkaa, kun ei uskalleta naistakaan (yrittää) iskeä kuin kauheessa kännissä.

gnut sanoi:

Miksei? Ei nyt ehkä kadulla vastaantulijaa, mutta esim linja-autot ym julkiset kulkuvälineet on ihan mahdollisia. Niissä ei tosin mikään "käytsä täällä usein" toimi... :D

gnut sanoi:

Täh? Luuletko, että esim. tanssilavoilla ensin tanssitaan, sitten vedetään vitunmoisen pleksit ja sitten kontataan sinne naisten riviin kysymään: "Annahthhoko hei mhhjuija nhumerossss mhulle?"

gnut sanoi:

Tuttu tunne,taidan kuulua tähän rajoittuneiden klubiin minäkin.

Exän kanssakin juteltiin ensin vain mukavia ja mietin varmaan kaksi viikkoa miten kerron tunteistani....Lopulta sain soperrettua jotain:"Mä taidan olla suhun ihastunut".Onneksi tunne oli molemminpuoleinen ja homma kulki sitten luonnollista rataansa.

Minkäs sille voi kun on luonteeltaan ujo...selvinpäin siis. :nolo:

Kyllä kadultakin voi naisia iskeä, ainakin yhen kaverini tekniikalla. Juot ittes eka känniin, jos ei onnistu selvinpäin ja sen jälkeen meet hengaa stadiin ja meet puhuu ja halailee jokaisen vastaantulevan muijan kanssa. Kannattaa kuitenkin järjeksi ottaa pari kaveria mukaan, sillä tollein saa myös helposti turpaansa. Yhden numeron on mun tietojen mukaan saanut ja toimintaa on ollut useammankin kanssa. Kattokaas se on se iskuyritysten määrä, ei laatu. :D

Mutta oikeesti veikkaan, että naiset pitää hulluna, jos alkaa iskemään liikennevaloissa tai metrossa. Mulle se kyllä passais (siis, jos nainen tulis iskemään).

Juu pari pointsia olen itse tajunnut:

1. Jos olet mies, älä laita ilmoitusta vaan vastaa sellaiseen. Ja pitkähköllä (ei liian kuitenkaan) hyvin kirjoitetulla ja ajatellulla kirjeellä.

2. Jos on huono itsetunto ja lähes nainen kuin nainen kelpaa pariksi, niin yleensä siinä seukkaillessa se itsetunto paranee ja omat halut/tarpeet tarkentuvat. On huomattavasti helpompi etsiä uutta puolisoa kun on seurustellut muutaman kuukauden Sen Väärän kanssa, kuin jos on ollut ikuinen sinkku.

Olen ensi lauantaina astumassa toivottavasti onnelliseen avioliittoon, mutta täytyy nyt kertoa ainakin mun mielestä mielettömän helpo ja hyvä tapa päästä luontevasti juttusille typsyjen kanssa. Turkulainen kun olen, niin olin kaverini kanssa jokilaivassa juomassa muutamaa kaljaa ja mukanani oli iso koirani. Istuimme juottolalaivan pelastusveneessä ja meidän potskiin oli melkein jono pikkusievässä olevia ihania turkulaisia tyttöjä :kuola: jotka halusivat tulla katselemaan ja paijaamaan koiraani. Mielettömän helppo murtaa jää kun on koira ns. ihmisten välissä aiheena josta voi puhua. Ja mikäli on oikeasti hakemassa seuraajokainen tytsy silloin ainakin heti näki, että:

a) kaveri pitää eläimistä (todennäköisesti myös tytsy, joka haluaa tulla jutskaamaan ja silittelemään koiraa)
b) urheilullinen (pienestä kädestä sen tuntee)
c) hyväntuulinen ja rento (kukapa ei olisi jos jono turuttaria haluaa tulla koiraa taputtelemaan ja juttelemaan omistajalle)

Ainakin näin täällä, toimii ja oli hauska mukava ilta. Jotkut typsyt jopa toivat koiralle kupillisen vettä :D . Ellei oltaisi kaverini kanssa mopemmat varattuja oltaisiin pommivarmasti tehty sama isku uudelleen :thumbs: .

Itsetuntoa saa kohotettua puntteja nostelemalla riittävän usein.
Ja miksei muka "keskustelun" sekaan voi heittää puoli-kiusoittelevia kommenteja ja ihan raakaa flirttiäkin? Kyllä sen huomaa siinä vaiheessa, jos toinen alkaa heittää takaisin vai vaivautuuko. Ja siitä sitten sujuvasti kysyy numbaa tai antaa vaan omansa ihan muuten vaan. Jos soittaa, hyvä, jos ei so what? Seuraavaa peliin. Tai sit jos on tyyppi, jonka kuitenkin tapaa myöhemmin, sanoo sit että ku tuli ikävä ku et soittanukkaan... silleen puoltosissaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom