- Ikä
- 41
ringside sanoi:- Kokovartalokuva kehiin ehdottomasti. Kadulla ja baarissa katomme toistemme kroppia ja teemme vetovoimapäätöksiä (vittu mikä yhdyssana). En ymmärrä, miksi nettitreffi pitäisi tavata sokkona. Säästyy paljon pahaa mieltä kaikilta, kun ei uskota sitä valhetta, että "mun ulkonäkö ei merkkaa, jos se tykkää mun maileista". Siellä on pilvinpimein rumia jätkiä niille rumille tytöille ja lihavia jätkiä niille lihaville tytöille. Nimimerkillä "olin sokkotreffeillä viisi senttiä pidemmän, kymmenen kiloa painavamman ja mitättömän näköisen tytön kanssa". Tunsin oloni hiirulaiseksi, mutta tyhmä oli se tyttökin, kun ei pituuttani kysynyt
- Mistä päästäänkin luontevasti pituuteen; olen tullut siihen tulokseen, että upean lihaksikas ja jäntevä kroppani on yhtä tyhjän kanssa. Kun on 170 pitkä, niin naiset ei kato. Se on ihan ok, en mäkään koe itseäni pidempiä tyttöjä mitenkään vetovoimaisiksi.
- Huumorintajut on väkisinkin samanlaisia, jos maileja on ehditty vaihtamaan. Siinähän sen huomaa.
- Se on ihan sama onko se laiha silloin kun tapaatte. Se lihoo kuitenkin, kun alatte seurustella.
- Kyllä, koiria voi harrastaa ja koiria voi harrastaa. Ainakin meillä tuo emännän juttu on jossain määrin "sairasta". Kaikki rahat menee koiriin ja niiden harrastuksiin. Jos pitää valita mennäkö koiranäyttelyyn vai mun aveciksi veljeni häihin, niin koiranäyttely. Opinnot kussu totaalisesti, kun tenttiinlukuaika päivitetään kennelin kotisivuja. Mikään ihmisiin liittyvä ei itketä, vain koirat herättävät kyyneliä. Mutta hei; senkin kanssa oppii elämään. Ylipäänsä, siinä toisessa on aina jotakin vittumaisia juttuja, joiden kanssa on vaan elettävä, ja joita on siedettävä. En vaihtaisi tota koirattomaan mimmiin, jolla ei olisi huumorintajua. Mä vaihtaisin sen Tik Takin Petraan.
- Toi on siis sinkut.netistä löydetty ("toi" on sana, jonka referenttinä on avioliitossa vaimo)
- Mun mielestä se riittää, että sietää sitä toista. Semmoisia ihmisiä, joita sietää aamusta iltaan, on ihan vitun vähän.
Aika kyyninen yleisasenne. Mä oon ehkä sellanen nuoruuden sokaisema sinisilmäinen, elämän realiteeteista mitään tietämätön torvelo, mutta en todellakaan tyydy pelkästään siihen, että nainen on "siedettävä". Mä ainakin pidän kestävää rakkautta sellaisena itseisarvona, että haluan nauttia avioliitosta vielä 30 vuoden jälkeenkin. En halua liittyä siihen suomalaiseen tuttuun säälittävään kuvioon, jossa seksi loppuu avioliitossa 3 vuoden jälkeen, kommunikointi 5 vuoden jälkeen ja loppuaika sitten vituttaakin, kun ei tullut otettua eroa aikaisemmin.