Nautitteko lihaskivuista

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Nautitteko treenaamisesta tulleesta lihaskivusta. Saatteko halutessanne kaikki lihakset kipeiksi säännöllisesti treenattaessa.
Helpoiten ainakin itse saan kivut rintaan, alaselkään ja lonkkiin.

Monelleko on tuttu pitkästä aerobisesta suorituksesta tullut lihasten kuumotus. Se ei mielestäni ole läheskään yhtä nautinnollinen kuin kuntosalilta tullut vain liikkeessä tuntuva lihaskipu.

Eipä tarvitse kahta sanaa sanoa: Nautin :thumbs: Aina ei kyllä saa paikkoja kipeiksi, mikä joskus harmittaa.

Lihaskipu on nautinto.

Vittumaisin kipu tulee kylkiin kun ei voi paskoa eikä hengittää kylkitreenin jälkeen. Rintatreenin jälkeen portaiden laskeutuminen on hyvin vaikeaa. Infernaalisen kivun saan myös takareisiin sekä siipiin.

Hauiksia ja olkapäitä en usein saa kipeytymään. (Yllättäen huonoiten kehityneet). Pohkeet eivät myöskään aina mene tukkoon, mutta yleensä kuitenkin.

Tottakai nautin. Hauikset ja kyynärvarret on ehkä helpoimmat. Tosin kyllä myös jalkatreenin jälkeen tuntuu kivalta kun on kuin kahdella makaronilla kävelisi kun viimeisen liikkeen lopettaa ja lähtee kävelemään pukkaria kohti :D

Joo, nautin, tai sanotaan ennemmin että kipu ei haittaa yhtään niin pitkään kun se ei vaikeuta liikaa vaikka kävelemistä tai muita toimintoja.

Totta munassa. Jos ei oo joku paikka vähääkään kipeenä, niin sitä alkaa jo ihmettelemään, että mitäs vit.

Mua alkaa suoraan sanottuna vituttaan, jos en pääse salille jostain syystä muutamaan päivään. Juuri oli flunssan takia taukoa viikko ja voi vittu että viimeisenä salia edeltävänä iltana vitutti, unta ei tullut millään ja muutenkin olo oli ihan perseestä. Ah, sitä nautintoa kun pääsi taas rääkkäämään itseään.:whip: Tänään taas...

todellakin nautin. ylä- ja alaselkä, niska ja haukkari huutaa hoosiannaa tälläkin hetkellä. on se mulle ainakin merkki siitä et jotain on tehty

Mul ei paikat yleensä kipeydy ku pitkien taukojen jälkeen. Olihan se vähän aikaa sitte kiva huomata, et ei ne mun yläselän treenit ihan harakoille meekkään. Se taas ei paljoo naurata ku on monta päivää jalat kipeenä ja kävely on sellasta vaappumista että muistuttaa cp-vammasta ja tuolilta ylös nousemiseen tarttee käsiä. Hauikset ei mulla kipeydy muulla ku scott-penkillä, ja sillonki kipeytyy lähinnä niitten alaosa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä, kunhan seuraavan päivän saa viettää levossa bulkaten.. sillon vituttaa jos on harkat ja joutuu vitun kipeillä rinnoilla punnerteleen :evil:

NAUTIN NAUTIN NAUTIN AHAHA AAAARRRGGGFFF :evil: :evil: :evil: ... No ei ihan mutta melkein. Yleensä kipu tuntuu mukavalta, mutta joskus lihakset kipeytyvät niin paljon että se ei enää ole nautinnollista. Jees, kaikki lihakset myös saan kipeiksi helposti lukuunottamatta haubereita. Niiden kanssa pitää olla tarkka jotta tulee kipeeksi.

Tai siis tiedätte kai tunteen kun lihasta venyttää.. Joskus ku sitä venyttää niin 30 sekunnin päästä taas tuntuu että ei ikinä ois venytyksestä kuullutkaan (tämä siis silloin ku lihat on iha homo-orava arfarf kipeet:D )

oon itellä huomannut, että treenit missä tehdään pitempiä sarjoja (9-15), kipeyttää lihaksia enemmän kuin lyhyet. oliskohan tuo maitohappo...

jos reenin jälkeisenä päivänä ei oo kipuja nii sillon ennemminki vituttaa :evil:

"kipu o kivaa!!" :whip:

Totta helvetissä nautin. Ja vielä enemmän, kun menen niiden kipeiden lihasten kanssa hierojalle. Heh, hierojakin sanoo, että mulla taitaa olla aika korkea kipukynnys.

Vähän sitä odottaa juuri reenin perille menon kannalta, mutta ei se mikään itsetarkoitus ole. Mikäli saisin muuta kautta selville, koska reenaan tarpeeksi ja koska liikaa, niin en kaipais kipua, eli en nauti kivusta vaan kasvusta.

nautin kyllä suuresti. parasta rintahierontaa on mielestäni rintatreenin jälkeisenä päivänä ajaa mopolla jossain metässä missä on paljon pomppuja..tuntuu ihanalta!

Kyllähän siitä nauttii. Joskus ei tosin ole kivaa kun lihakset menee totaalisesti jumiin, eli kipu on niin kovaa ettei oikein voi liikkua. Yläselkä menee mulla aika usein ihan jumiin ja se ei ole kivaa, mutta toisaalta jos joku suostuu hieromaan sitä kipeetä selkää niin se tuntuu kyllä todella hyvältä.

Suositut

Back
Ylös Bottom