Nautitteko lihaskivuista

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän siinä hyvär viilarit aamulla tulee, kun eilispäivänä treenatut lihakset on ihan paskana. Kuitenkin aina välillä vituttaa suunnattomasti, kun pitäis vaikka koululiikunnassa tehä jotain eikä pysty kun sattuu niin perkeleesti. Jalkatreenin jälkeinen päivä on silkaa tuskaa, kun perse on niin kipee, että istumaankin meneminen sattuu.:itku:

Mun mielestä sellainen normaalisti treenistä tuleva mukava lievä arkuus liikutettaessa/jännittäessä on mukavaa.

Saan takuuvarmasti kaikki lihasryhmät kipeiksi, mutta se ei ole minulla mikään itsetarkoitus. Useimmiten tunne seuraavana päivänä on enemmänkin lievää turtuneisuutta ja ehkä arkuutta jännitettäessä.

Joskus hd-treeniaikaan sain jalat siihen kuntoon ettei oikeasti pystynyt mitenkään kävelemään portaita saati sitten tasaista, mutta alaspäin viettävää pintaa alaspäin ilman tukea jostain. Se ei ollut mukavaa.

Mavesta ja etukyykystä saan usein tukilihakset siihen kuntoon että hengittäminen on ikävän tuntuista, mutta se on vielä ihan ok :)

Mutta harvoin tosiaan enää teen mitään crippled conditioniin johtavaa.

Joo ehdottomasti lihaskipu on nautinto. Kasvukipuja.:) Kyllä mulla ainakin kunnolla tehdyn penkin, kyykyn tai maven jälkeen on aina paikat sopivasti kipeenä. Myös ranskalainen ojentajille tekee gutaa. Hauista on vähän vaikeempaa saada tuntuu kunnolla.

NAUTIN! Ja mitä enemmän kipeet sen parempi. Joskus on jalkareenin jälkeisenä päivänä jalat niin soosina ettei meinaa paskalle päästä, kun istumaanmeno sattuu.

Enkä ymmärrä näitä "tavallisia tallaajia" kun valittaa et "Aijaijai kun on niskat vähän jumissa ja selkäänki sattuu." Alkais käymään salilla niin tietäs mitä on oikee lihaskipu. Ei sit tarttis valittaa kaikista pikku vaivoista.

NAUTIN.
Tekee mieli treenata vaan lisää ja kovempaa!
Ja muutenkin ku lihakset kipeytyy niin saan tsemppiä seuraaviin reeneihin. Tekee mieli ahtaa ruokaa ja lisäravinteita naamariin kauheet määrät maksimaalisen lihaskasvun varmistamiseksi. Kun normaalisti ei välillä tuu syötyä, mutta tod sillon kun tuntee että lihakset on tehny kunnolla töitä :whip: niin ruokakin maistuu erilailla.

Luonnollisestikaan lihasten kipeytyminen ei ole suoraan verrannollinen treenin onnistumiseen tai lihaskasvuun (vrt. parin kuukauden treenitauon jälkeen vedetyn kevyen treenin aiheuttama lihaskipu). Myönnän silti itsekin nauttivani treenejä seuraavasta lihaskivusta ja treenien "perille menon" fiiliksestä. Mikäli lihas ei tunnu seuraavana päivänä miltään, niin mulla on ollu välipäivä ;)

No en helevetti nauti ! Joskus mietin, että pitäisikö vähentää apuliikkeitä ja lyhentää sarjoja (toistot max. vitoseen). Liika pumppi pidentää palautumisaikaa ja heikentää voimankehitystä. Näyttäähän se kivalta, mutta.....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voimapyöräilystä menee vatsa niin soosiksi, että se kyllä tuntuu lähinnä vittumaiselta. Vatsalihakset on vielä jatkuvasti aktiivisina kroppaa tukemassa, joten kipua ei voi vältellä.

No en todellakaan nauti - treenaan saman lihasryhmän jollain tavalla 2-3 kertaa viikossa ja jos päälle pukkaa kova doms niin seuraava treeni on yhtä tuskien taivalta paikat on ihan jumissa jo valmiiksi. Lisäksi välipäivinä tykkään käydä luistelemassa, lenkillä tms. mikä on aika hankalaa jos rappuja pitää kävellä sivuttain...

Oikeanlainen kipu on jees, mutta ilmoille kajahtaa VOI PERKELE jos iskee vääränlaisen kivun päälle. Nyt on esimerkiksi vasemmassa ojentajassa lähellä kyynerpäätä ollut muutamassa rinta/ojentajat treenissä helvetilliset hermosäryt. Toivottavasti ei nyt mitään tenniskyynerpäätä pukkaa.

Originally posted by Lars
Itse lihaskivuista en kauheasti nauti vaan siitä ajatuksesta, että lihakset kasvavat sen kivun myötä.

Sama homma mulla.

Sain eilisessä selkä-habatreenissä pitkästä aikaa habat kipeytymään ja ilo olikin tänä aamuna ylimmillään...

Nyt alkaa jo tuntua, että menis ohi jo, perkele...

Antakaas jotain vinkkejä tohon pystypunnerrukseen, ku tuntuu jääneen painot junnaamaan paikoilleen, ja pieniin sellaisiin.. et millasta sarjaa kannattais hakata et alkais tulostakin tuleen..

Originally posted by jjylonen
Nautitteko treenaamisesta tulleesta lihaskivusta...
Kyllä nautin ja paljon!
Silloin kun lihas on treenikipeä niin silloin nautitaan ja nautitaan ja nautitaan :thumbs:

ps.ei helvetti mulla alkaa sydän sykkiä jo pelkästä ajatuksesta.

kyllä mä ainakin nautin, varsinkin, jos kipeänä ovat selkä, jalat tai ojentajat. aah sitä tunnetta. Tälläkin hetkellä ovat kipeinä selkä tiistain treenistä, ojentajat ja jalat eilisetä treenistä. Ai että.

Originally posted by JouMaN
Antakaas jotain vinkkejä tohon pystypunnerrukseen, ku tuntuu jääneen painot junnaamaan paikoilleen, ja pieniin sellaisiin.. et millasta sarjaa kannattais hakata et alkais tulostakin tuleen..
Hmm.. Saattais toimia, jos tekisit joka kerta siinä 2*8. Pistät ekalla kerralla niin paljon painoa, että saat ekassa sarjassa 8 toistoa. Sitten seuraava sarja myös loppuun, josta tulisi vaikka 6 toistoa. Kun saisit molemmissa sarjoissa 8 toistoa, lisäisit hieman painoa ja sama alusta.

Et mene ikinä ekassa sarjassa tuon 8 toiston yli!

Originally posted by PattiPete
Oikeanlainen kipu on jees, mutta ilmoille kajahtaa VOI PERKELE jos iskee vääränlaisen kivun päälle. Nyt on esimerkiksi vasemmassa ojentajassa lähellä kyynerpäätä ollut muutamassa rinta/ojentajat treenissä helvetilliset hermosäryt. Toivottavasti ei nyt mitään tenniskyynerpäätä pukkaa.
Niin, niitä on kahdenlaisia; semmoinen ilkeä staattinen arkuus ja kipeys on vittumainen... myös jäykkyys tuntuu pahalta ja tekee treenaamisesta vaikeaa.

Nautin treenikivusta ainoastaan kun olen treenannut niin että treenikipua on odotettavissa. Mutta ei se mitään oikeata kipua ole, enemmänkin arkuutta... kipu on kun lentää fillarilla tai auto ajaa päälle.

Nautin! mutta saan harvoin lihakset kipeiksi. Ne lihakset mitkä saan kipeiksi on vatsa, rinta,selkä ja jalka lihakset. Ne ovatkin parhaiten kehittyneet.
Eli tarviiko lihakset saada kipeiksi, jos haluaa maksimaalisen lihaskasvun?:confused:

Suositut

Back
Ylös Bottom