Natural vs. muut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jojo81
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miten erottaa naturaalin aineita käyttävästä bodybuilderista? Näkeekö sen jotenkin ruumiin/lihaksien muodosta vai jostain muusta?

Omasta mielestäni näissä on suurikin ero. En tosin osaa sanoa suoranaisesti että mikä. Jotenkin se liittyy just tohon lihaksien muotoon yms.

Eiköhän tuo lihaksien muoto oo ihan geeneistä kiinni. Toki ne usein on paljon isommat :D

Koko. Eipä siinä muuta.

Tbh, mitä väliä sillä on ulkopuoliselle käyttääkö tuo aineita vai ei? Toki onha se varmasti hauskaa spekuloida "Toi varmasti käyttää aineita, oisi mäki tos kunnos jo mäki käyttäisi!", or not..

Lihaspaineet ja kehonkoostumus yleenä parempi --> enemmän testoa kehossa --> vähemmän rasvaa ja enemmän lihaksia + koko yleensä isompi.

Hankalapa yleensä tota on päällisin puolin erottaa ellet ala ettimään piikin jälkiä:rolleyes:

Harmi ettei näe. Sais isot natut olla rauhassa ilman roinaepäilyjä ja saisi kunnioitusta, ja roinaajat saisi samaa kohtelua kuin ennenkin.

Mutta eipä siinä muuta mahdollisuutta kai ole kuin pistojälkiä etsiä.

isoja natuja ei taida ollakkaan. jos ylipaino luokitellaan isona olemiseksi niin sitten saattaa jo muutama ollakkin. en oo ainakaan isoihin natuihin vielä tähän päivään mennessä törmännyt kuntosalipiireissä. roinaepäilyjä nyt saa kuulla painaa sitten 80kg tai 120kg, mitään merkitystä... kannata nyt nii tosissaan ottaa jos joku jostain horkasta höpöttää, ite heittelen ihan huvikseen horppa läppää salilla jos jollaki kasvaa karvoja tai on muutama ylimääräinen näppy.. toivottavasti nämäkään kohteet ei nyt niin tosikkoja ole ja eihän ne olekaan :)

lapsellista vänkäämistä.. mutta eiköhän tästä taas miljoonas natu vs roina tredi saada aikaseksi :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on toisaalta ihan mielenkiintoinen aihe kun tutkimusten mukaan roinaajia oli kohtuu paljon treenaavasta väestöstä...:dance2:

Täältä löytyy 120-kiloinen natu. Ohan tossa tietenkin läskiä, mutta kyllä 12 vuoden treenaamisen/kilpailemisen jälkeen pitäisi pikkusen olla lihaakin.

Kyllä isoja natuja on olemassa. Todella isojakin (+190 cm / +110kg ja rasvat jossain 15%) Itse tunnen kaksi joita voisi helposti epäillä ulkomuodon perusteella roinaajiksi. Toinen ei edes harrasta punttista (vaan lentopalloa) ja on silti epänormaalin lihaksikas. Ei tosin saa leukaakaan. Toinen taas on lapsesta asti ollut isokokoinen ja hänet erottaa roinaajasta vain aika vaatimattomat tulokset (penkki/kyykky/mave). Ja tällä tarkoitan kokoonsa nähden vaatimattomat tulokset.

tunnen minäkin herran joka oli 201cm ja paino oli 127kg n15rasvoissa, hanska pumpissa 53cm, paras lihasryhmä. no myönnetään että häntä pystyi jo oikeasti sanomaan isoksi :D. kevyesti isoin naturaali jonka itse olen nähnyt.

mutta joo, isoushan on aina katsojan silmässä:)

geenit ne ylivoimasesti suurinta osaa näyttelee. jos roinan käytöllä olisi niin suuri merkitys kuin osa tuntuu uskovan luulisi näkyvän enemmän noita isoja kavereita saleilla. harvassa edelleen ovat

geenit ne ylivoimasesti suurinta osaa näyttelee. jos roinan käytöllä olisi niin suuri merkitys kuin osa tuntuu uskovan luulisi näkyvän enemmän noita isoja kavereita saleilla. harvassa edelleen ovat
Tä, väitätkö siis että saleilla on paljon roinaajia, mutta kaikki näyttää 15-vuotiailta narunpätkiltä vai mitä haet takaa?

99% roinaajista on hyvillä geeneillä varustettuja. Melkoinen sattuma. :david::david:

tunnen minäkin herran joka oli 201cm ja paino oli 127kg n15rasvoissa, hanska pumpissa 53cm, paras lihasryhmä. no myönnetään että häntä pystyi jo oikeasti sanomaan isoksi :D. kevyesti isoin naturaali jonka itse olen nähnyt.

mutta joo, isoushan on aina katsojan silmässä:)

Iso jantteri tosiaan! Tämä nyt hieman offtopicia, mutta muistatko miehen salituloksia/treenipainoja? Treenasiko lihasten perässä, voiman, jonkun lajin tukena vai em yhdistelmä tavoitteena? Luulis olevan voiman paskoo tuon kokoisella hemmolla!

99% roinaajista on hyvillä geeneillä varustettuja. Melkoinen sattuma. :david::david:

Kyllähän noi geenit vaikuttaa lihaksiin ja voimiin niin vidusti, turha geenejä on vähätellä. Esim jos joku kenellä on järkyttävän hyvät geenit ja joku kenellä on huonot geenit aloittaa roinaamisen, vääntävät samalla ohjelmalla, syövät samaa ruokaa, niin vuoden päästä on kyllä kavereissa eroa kuin yöllä ja päivällä. Näin ainakin itse olen asian käsittänyt.:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom