Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sinä olet kyllä ihan itse aloittanut tämän puurojen sekoittelun, kun valitsit ketjun otsikon. Viittaat siinä naisiin - eli vähän reiluun puoleen koko ihmiskunnasta.

internetritaribrsjp.png

Minun puolesta nämä liikkuvat gluteus maximus-yksilöt saavat postailla perseitä, puurolautasia ja herajauheilla raiskattuja leivonnaisia, kunhan tämä pysyy fitnessinä. Voimanoston tai kehonrakennuksen pilaamisesta ei ole pelkoa, kun ei teillä kuitenkaan riitä pitkäjänteisyyttä kumpaankaan.

Naisbloggareille tiedoksi - mikäli haluatte myös mieslukijoita, olisi kankkujen ainakin silloin tällöin olla esillä trikoissa tai uusissa farkuissa. Jos ette halua "floodata" blogiin niittä perseheruja, niin instagram on neutraali vaihtoehto ja näin ollen me miehet voimme keskittyä siihen, mikä meitä kiinnostaa, eli kuviin. Eli kirjoitatte tekstit naisille (lukijoille) ja kuvat sitten miehille (katsojille) :)

Miehet esittelee aina treenattua yläkroppaa tietenkin ilman paitaa, että tulokset on kaikkien nähtävillä ihan rehellisesti sellaisenaan ilman vaateparsia. Kyllä naisetkin saisi blogeissaan pistää esille paljaat pakarat ilman korostavia joogapöksyjä kuten jotkut onneksemme tekevätkin.

En mä ainakaan halua pukeutua mihinkään löysiin puuvillavaatteisiin salilla, näyttää ensinnäkin siltä kuin olisin käynyt poikaystävän vaatekaapilla (varsinkin jotkut shortsit...) ja toisekseen teknisestä materiaalista tehdyt, vartalonmyötäiset vaatteet ovat paljon paremmat ja miellyttävämmät päällä hikoillessa ja liikkuessa. Puuvilla on ihan kaamea materiaali kun hikoilee. Se alkaa myös haista helposti pesuista huolimatta. Kun en löysiä vaatteita käytä muutenkaan, niin miksi ihmeessä salillakaan.

meitä riittää kuule kaikenlaisia, OP :) mä en taas kykene salilla tekemään mitään leggingseissa ja tiukassa paidassa. ahistaa. ja polvilämmittimet näyttäis hassuilta leggareiden alla. ja tunnustan salipaitani on poikaystävän vanha powerhouse gym wifebeateri. mutta hei, mulla on myös poikatukka ja lihakset, eli en varmana kärsi peilikyylailuista muutenkin :P

Minä en ainakaan ole vielä törmännyt sellaisiin kollareihin, jotka jalassa noita asioita pystyisi miellyttävästi tekemään. Jos joku tietää hyvät naisten college-housut, jotka jalassa pystyy tekemään spagaatin ilman viuhahtelua tai housujen ratkeamista, niin kuulisin mielelläni, minkä merkkisistä pöksyistä on kyse.

itselläni jotkut addun collarit, pari koko isommat kun oma kokoni - eli siinä se salaisuus: hankkii ISOT collarit. todistetusti onnistuu niin syväkyykky kuin spagattikin tältäkin voimanostajalta. ja mieheni (painonnostaja) pystyy collareissaan samoihin ihmeisiin. vaikka olis kiva jos se joskus pukis ne compressiohousut ihan silmaniloksi niin kuin muutkin painonnostajat al la klokov :P

Kuka oli muuten ensimmäinen Perselfien ottaja?
Mistä tämä alkoi?

Instagram ja pyllistelysivu Kuvake.net ovat ainakin täynnä tämäntyylisiä kuvia, naisilla jotka eivät mitään treenaa. Oli jo joskus silloin kun fitness ei ollut mitenkään pinnalla. Facebookissa ei kehtaa pyllistellä, kun mummot ja mammat näkee, joten lissut pakenevat muille sivuille. Nyt myös sellaiset jotka eivät aiemmin kehdanneet pyllistää, uskaltautuvat pyllistämään, koska kuntosali.

meitä riittää kuule kaikenlaisia, OP :) mä en taas kykene salilla tekemään mitään leggingseissa ja tiukassa paidassa. ahistaa. ja polvilämmittimet näyttäis hassuilta leggareiden alla. ja tunnustan salipaitani on poikaystävän vanha powerhouse gym wifebeateri. mutta hei, mulla on myös poikatukka ja lihakset, eli en varmana kärsi peilikyylailuista muutenkin :P

Polvilämppärit laitetaan trikoiden päälle. Eivät ne alle mahtuisikaan.

En sitten tiedä missä maalla vielä treenaillaan epämukavissa kollareissa, mutta ainakin kaupunkeihin kellarisaleihinkin on uusi muoti rantautunut, ja korkeintaan shortsituristit pistävät silmään.

Joopa-joo, en tiedä missä kaupungissa ja millä salilla käyt mutta ainakaan itse en ole havainnut miespuolisten salilla kävijöiden alkaneen käyttää piukkoja housuja. Kyllä ylivoimaisesti suurimmalla osalla on edelleen löysät housut tai shortsit.

Collareissahan se minäkin treenaan. Tuli oikein paha mieli, kun joku niitä huonoiksi haukkui. Mulle se ja sama, minkälaisissa housuissa naiset salilla treenaa. Paitsi ei ehkä sellaisia kireitä mikroshortseja. Sillä silloin tulisin korahdellen mun harmaisiin collareihini.
Vielä rupesin oikein miettimään, että miten se peppu voisi collareista pullahtaa ulos kyykätessä? Ei pysty käsittämään..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En sitten tiedä missä maalla vielä treenaillaan epämukavissa kollareissa, mutta ainakin kaupunkeihin kellarisaleihinkin on uusi muoti rantautunut, ja korkeintaan shortsituristit pistävät silmään.

Palasin tätä lukiessa ihan nuoruusmuistoihin. Pääkaupunkiseudun neitoset tulivat Savon sydänmaille erikoislukioon ja näkivät ensimmäisenä aamuna paikallisväestöön lukeutuvan uroshenkilön koulun pihassa. Ihmettelivät hetken siinä ääneen maalaispojan vanhoja nappiverkkareita, mutta tulivat street-smartteina cityemäntinä pian siihen tulokseen, että hänellä on varmastikin heti ekalla tunnilla liikuntaa. Oi sitä viattomuutta! Ja kyllä, verkkarit ja collegevaatteet ovat viisitoista vuotta myöhemminkin yhä ihan arkipäivää ja käytössä muuallakin kuin kirkonkylien kellarisaleilla.

Salaisuus tähän on se, että meillä täällä maalla on jo vuosikymmenten ajan osattu kaupasta ostaa mukavat kollarit. Niissä haetaan ihan muita ominaisuuksia kuin trikoissa ja kokovalinta kannattaakin tehdä henkilökohtainen liikkumatila ja ilmanvaihto-ominaisuudet huomioon ottaen. Tiedän, että ainakin moni savolaisisäntä varmasti ilomielin tarjoaa konsultointipalveluita sinunkin berberillesi passaaville college-asusteille mikäli satut joskus kylillä pyörähtämään. Käytte yhdessä paikallisen sekatavarakaupan tangolta hakemassa kaksi paria meleerattuja harmaita yhden hinnalla - kyllä maalla on mukavaa!

P.S. Saa tulla myös ilman meikkiä, sitä vartenhan lande on olemassa.

Palasin tätä lukiessa ihan nuoruusmuistoihin. Pääkaupunkiseudun neitoset tulivat Savon sydänmaille erikoislukioon ja näkivät ensimmäisenä aamuna paikallisväestöön lukeutuvan uroshenkilön koulun pihassa. Ihmettelivät hetken siinä ääneen maalaispojan vanhoja nappiverkkareita, mutta tulivat street-smartteina cityemäntinä pian siihen tulokseen, että hänellä on varmastikin heti ekalla tunnilla liikuntaa. Oi sitä viattomuutta! Ja kyllä, verkkarit ja collegevaatteet ovat viisitoista vuotta myöhemminkin yhä ihan arkipäivää ja käytössä muuallakin kuin kirkonkylien kellarisaleilla.

Salaisuus tähän on se, että meillä täällä maalla on jo vuosikymmenten ajan osattu kaupasta ostaa mukavat kollarit. Niissä haetaan ihan muita ominaisuuksia kuin trikoissa ja kokovalinta kannattaakin tehdä henkilökohtainen liikkumatila ja ilmanvaihto-ominaisuudet huomioon ottaen. Tiedän, että ainakin moni savolaisisäntä varmasti ilomielin tarjoaa konsultointipalveluita sinunkin berberillesi passaaville college-asusteille mikäli satut joskus kylillä pyörähtämään. Käytte yhdessä paikallisen sekatavarakaupan tangolta hakemassa kaksi paria meleerattuja harmaita yhden hinnalla - kyllä maalla on mukavaa!

P.S. Saa tulla myös ilman meikkiä, sitä vartenhan lande on olemassa.

Kollarit on mukava oloasu, verkkarit on mukava verryttelyasu. Urheiluhousut on eri asia. Minäkin olen kaiket päivät kollareissa, reisareissa, verkkareissa ja tuulihousuissa, mutta hikoillessa käytän siihen tarkoitukseen tehtyjä vaatteita. Salille kun menen, laitan kotona jo valmiiksi juoksuhousujen/trikoiden päälle ne verkkarit, jotka sitten otetaan pois, kun aletaan jumpata. Yhtä vähän hottikselta luulen näyttäväni kummissakin housuissa ja yhtä läskejä ne muutkin ovat housuistaan huolimatta.

Minä myönnän provosoineeni. Todellisuudessa ei mitään aavistusta, mikä nykyisin on kaupallisten salien miesten muoti. Lähinnä nostajia tulee nähtyä. Halusin vain sohia sitä, kun on esitetty, että naiset käyttäisivät trikoita esitelläkseen itseään. Ehkä kuitenkin useimmat läskiperseet ja lautakankut tietävät kyllä puutteensa, eivätkä perseet sen kummemmiksi muutu, vaikka urheiluvaatteiden sijaan nöyristelisivät salille jossain pilipalirievuissa. Salilla vaan mielellään käytetään urheiluvaatteita, kun niitä kerran kaikista kaupoista nykyisin löytyy. Fitnessin kanssa mustilla trikoilla ei ole juuri tekemistä. Trikoot on keksitty jo ennen fitnessiä.

Minä myönnän provosoineeni.

Myönnettäköön yhtälailla, että ei täällä maallakaan kaikilla college-housuja ole. Kylänraitilla on mm. nähty kuuskymppinen vanhaisäntä originaaleissa oldskool läppäshortseissa, siis mallia Lasse Virén 1972 München ja kaatuminen kymppitonnilla, eli ultralyhyet. Aiemmin oltiin huolissaan kikkelin vilahtamisesta, mutta vanhemmalla väellä tässä mallissa vilahtaa kyllä paljon muutakin. Kaikki menee niin sanotusti etelään, enkä tarkoita tällä muuttoliikettä pois maaseudulta.

Niille, jotka empivät college-housujen hankkimista niiden nilkkoihin valahtamisen pelossa, tässä pro-tipsit, jotka opin takametsien miehiltä, pätevät yhtälailla naisiin.

- Ostohetkellä kannattaa kiinnittää huomiota vyötärökaistaleen ominaisuuksiin. Pelkällä kuminauhalla varustetut voivat käytössä aiheuttaa vilautusvaaran, kannattaa aina valita malli, josta löytyy myös kiristysnauha. Jos et täysin persjalkainen ole, narut tiukkaan kiristämällä takapuolen ja vyötärön välinen topografia pitää housut toivotulla korkeudella.

- Nauhamalliset housut palvelevat myös vielä perinteisen viiden vuoden sisäänajojakson jälkeen, vaikka nykyajan kuminauhasta on jo kauan sitten suurin elastisuus hävinnyt (ennen oli kaikki paremmin...).

- Jos kuitenkin tulet nauhattomat mallit hankkineeksi, kätevänä isäntänä/emäntänä voit kuminauhakujaan sujauttaa vaikka paalinarusta punotun hätäratkaisun. Vanha kengännauhakin toimii.

- Kevään ja syksyn kurakeleillä kuminauhakujat myös lahkeissa ovat must, eivät kerää niin paljon sontaa.

- Käytössä ohenneet housut eivät suinkaan kuulu roskiin, vaan keveytensä ansiosta ainoastaan allokoituvat kesäkäyttöön.

Ja pitää muistaa, että eiväthän nuo meleeratut mukavuusasusteet salilla suinkaan landepaukkujen yksinoikeus ole. Maitotiloilla kasvaneet tonkannostelijat samaistuvat piäkaapunnin salityyli-ikoneista ainakin citytöyhtöhyyppä-Hulukkiin, koska "sekin käy meijerillä kolitseissa".

Paljon mukavemmat ja käytännöllisemmät on tiukat trikoot kuin kaksi numeroa liian isot kollarit. Ja niitä treenitrikoita valmistetaan niin miehille kuin naisille. Huom. myös konservatiivisemmat klassiset urheiluvaatemerkit valmistavat näitä trikoita (esim. Nike, Reebok, Adidas jne.) Ei ole pelkästään Betterbodiesin juttu. Betterbodies taitaa olla vähän sellaisessa herutus-maineessa.

Mä en ole edes treenannut collareissa koskaan salilla, vaikka juoksemassa olenkin niissä käynyt. Totta kai niiden pitää olla sitten reilun kokoset, ettei kiristä + narukiristyksellä. Treenaan salilla about polviin ulottuvissa mustissa urheilushortseissa, mitkä löytyi kaapista. Ovat oikein hyvää materiaalia, eikä estä tekemästä mitään liikettä millään tavallla. Alla on normaalit alushousut. Ilmanvaihto pelaa ja liikkuvuus on hyvä. En todellakaan mitään trikoita ole vetämässä jalkaan. Salilla näkee päivittäin ihan paskassa kunnossa olevia äijiä joilla on Gaspin/BB:n kampetta ja jotkut ihmeen nostohanskat ettei tuu käteen pipi + mätisäkki-akkoja tai laihaläskejä joilla on jotkut olevinaan seksikkäät vaatteet, säälin teitä.

Paljon mukavemmat ja käytännöllisemmät on tiukat trikoot kuin kaksi numeroa liian isot kollarit.

En sitten tiedä missä maalla vielä treenaillaan epämukavissa kollareissa!

Hah,

Salilla en ole koskaan mitään muuta käyttänyt kun collegehousuja ja joskus kesällä collegehousuja jotka on polvista saksilla leikattu lyhyemmäksi, koska olen kuitenkin muotitietoinen.
Punttisalilla ei yksinkertaisesti ole sellaista liikettä mihin tarvittaisiin tiukkoja housuja. Ihan turha sanoa, että onhan voimailijoillakin vetotrikoot. No on joo, mutta se on vähän eriasia siinä vaiheessa kun on toistasataa tangossa ja keksisormi jää collegehousun reikään kiinni. Myöskin vähän vähemmän jää paidan/housunreunusta vyön alle kurttuun trikoissa. Perus fitnesskisuli ei voi edes vedota mihinkään noista.

Ei varmasti ole mukavemmat tiukat housut, ei varmasti ole. Ei varmasti. Mitä mukavaa on housuissa jotka on ihossa kiinni ja olo on sellainen, että olisit alasti?
Oletteko edes koittaneet kollareita? Minä olen koittanut lämpökerraston pitkiä kalsareita ja en varmasti lähtisi ne jalassa geegoilemaan yhtään mihinkään.

Myöskin se on bullshittiä, että tekniset vaatteet ei muka haise. Voi juma miten ne haiseekin kun niihin oikeasti useamman kerran hikoilee.
Ihan sama mitä treeneissä käyttää niin treenivaatteet tulee haisemaan. Eihän ne toki koskaan haise jos niihin ei hikoile.

Ettekö voi myöntää, että ne housut on siksi hyvät, koska teidän ihana hanuri näyttää hyvältä niissä? Voitteko myöntää?
Mäkin myönnän, että mulla on salilla hihaton ihan vaan siksi collegepaidan alla, että sitten kun tulee sellanen fiilis, että pitää saada gunssit esille niin saan ne.

Ettekö voi myöntää, että ne housut on siksi hyvät, koska teidän ihana hanuri näyttää hyvältä niissä? Voitteko myöntää?
Mäkin myönnän, että mulla on salilla hihaton ihan vaan siksi collegepaidan alla, että sitten kun tulee sellanen fiilis, että pitää saada gunssit esille niin saan ne.
En jaksa lukea, että mistä väitellään, mutta trikoot on helvetin mukavat. Pidän aina esim juostessa. En juoksisi missään nimessä verkkareissa tms.

En jaksa lukea, että mistä väitellään, mutta trikoot on helvetin mukavat. Pidän aina esim juostessa. En juoksisi missään nimessä verkkareissa tms.

No et näköjään jaksanut, koska juoksemisesta ei ollut kyse :)

Siinä jouksuhousut on ihan normaali varustus niillä jotka enemmän juoksee. Siinä hikoilun jälkeen hinkkaavat kollarit on epämukavat kun pidempää matkaa juoksee.

p.s tahdon painottaa, että mua tää "muoti" ei haittaa, mutta noi syyt vähän ontuu :)

Ei varmasti ole mukavemmat tiukat housut, ei varmasti ole. Ei varmasti. Mitä mukavaa on housuissa jotka on ihossa kiinni ja olo on sellainen, että olisit alasti?
Oletteko edes koittaneet kollareita? Minä olen koittanut lämpökerraston pitkiä kalsareita ja en varmasti lähtisi ne jalassa geegoilemaan yhtään mihinkään.

Minusta niissä housuissa parasta on niiden joustavuus eli se, että voi mennä mihin asentoon tahansa, eikä ne housut silti paljasta pyllyvakoa tai ratkea. Lämpökerraston pitkät kalsarit eivät ole samalla tavalla joustavat kuin treenitrikoot.

Voisin tuon myöntää, jos tuo pitäisi paikkansa. Minun ihana hanuri ei kuitenkaan ole ihanimmillaan niissä tiukoissa treenihousuissa, koska minulla on aika pieni hanuri ja se näyttää niissä housuissa vielä pienemmältä. Jos valitsisin salihousut sillä perusteella, että perse on parhaimmillaan ja heruttelu onnistuu, menisin salille eräissä vaaleissa hieman normaaleja kollareita napakemmissa naisten kollareissa, jotka luovat illuusion, että perse olisi muodokkaampi kuin se todellisuudessa on. Joskus kun oli salilla kiinnostava tyyppi niin käytin noita housuja käsitreenipäivinä. Tosiasiassa ne ovat kuitenkin salihousuiksi täysin käyttökelvottomat, koska vähäinenkin kumartuminen aiheuttaa paljasteluvaaran ja niissä on myös onneton jousto. Ja joo, on toki varmaan olemassa sellaisia kollareitakin, jotka ovat parempia salitreeniin kuin nuo minun heruttelukollarit, mutta minulla ei ole ikinä koskaan ollut sellaisia kollareita, joissa jalkatreenin tekeminen olisi täysin sujuvaa. Johtuu ehkä siitä, että en ole ostanut kahta numeroa liian isoja kollareita ja en kyllä aio ostaakaan, koska helpommalla pääsen, jos laitan hvälaatuiset napakat treenitrikoot.

Suositut

Back
Ylös Bottom