Mulla on yksi naispuolinen frendi joka on aika kovassa tikissä, hän sanoi että hänen tulee treenattua kovemmin kun hän pukeutuu poikamaisesti ja löysiin vaatteisiin. Että on kokeillut näihin sexypöksy-trikoisiinkin pukeutumista ja silloin hänellä on niin naisellinen ja "huomion kohteena olemisen" fiilis, ettei vedä treenissä itsestään ihan kaikkea irti. Tietty tämä oli vain hänen subjektiivinen kokemus.
Tietenkin monet naiset varmasti pystyvät vetämään yrmyt treenit, siitä huolimatta että on pukeutunut naisellisuutta ja seksikkyyttä korostaviin vaatteisiin. Monella naisella kuitenkin se treenin löysyys on yleisellä tasolla syy-yhteydessä siihen, ettei pystytä jättämään sitä omaa naisellisuutta edes hetkeksi kuntosalin ulkopuolelle. Mitä ehkä tarvittaisiin, että saisi niitä kovempia sarjoja/painoja nousemaan. Kuntosalille mennään näyttämään rumalta, että voisi sitten muualla näyttää hyvältä, mielestäni. Tätä ajatusta vasten tuo kalliiden, viimeistä huutoa olevien piukeiden treenihousujen hankkiminen heti ensimmäisenä harrastusta aloittaessa on vähän outoa. Kyllä mäkin salin ulkopuolella mietin miltä näytän, salilla sitten vähemmän.
Ja se että yleisurheilijat käyttävät trikoita, ei nyt kyllä välttämättä pelkästään selity sillä että ne olisivat ainoat käytännölliset. Vaan kyllä siinä on myös se elementti, että yleisurheilijoiden kropat ovat seksiobjekteja, joita katsotaan. Kamerat kuvaavat niin paljon naisurheilijoiden perseitä, kuin vain suinkin kehtaavat.
Ei mulla ainakaan mitään ongelmaa ole tiukoissa kuteissa treenaavista muijista, siinähän treenaavat. Ehkä toi aloituspostauksen irvailu kohdistui enemmän niihin, jotka hommaavat ne kamppeet ennen kuin on mitään tuloksia ja ottavat kotonaan sheikkeri toisessa ja iPhone toisessa kädessä näitä "Reeniä horo reeniä" -kuvia. Tää nettihehkutus omista mitättömistä treeneistä nyt on vain osa tätä nättien teinityttöjen starakulttuuria, missä jokainen haluaa olla joku seiskajulkkis ja tulla kuuluisaksi nopeasti, mieluiten klikkaamalla hiirellä. "Seuraatkaa mua instagramissa!" Se että sinulla on perse, ei tee sinusta mielenkiintoista henkilöä.