Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://a-rou.indiedays.com/2016/01/24/ennen-nyt/

Tuli vastaan linkki tuollaiseen blogipostaukseen kommentein, että naisen nykyinen kunto on melko huolestuttava. En sen enempää ole kehitystä seurannut, mutta huikeassa tikissä kroppa rasvojen puolesta ainakin on. Hassua sinänsä että sanoo olleensa ennen pöhöttynyt, kun minun silmiini kyse on lihasten pienentymisestä rasvaprossan alennuttua.

Pääasia kuitenkin että on itse sellaisessa kunnossa kuin tuntee parhaaksi.

Pakko kyllä todeta että noi ennen kuvat olivat kyllä parempia. Varsinkin tuossa keskimmäisessä vertailussa ero on todella huima. Ennen kuvassa näyttää olevan elinvoimainen, sporttinen ja hyvässä kuosissa oleva nainen. Ja ennen kuvissa kieltämättä nainen näyttää paljon seksikkäämmältä ja kauniimmalta.

Pers'kuvista tuli mieleen että olen kyllä ollut naisille katkera salihousuvalikoimasta, tuntuu olevan kaikenlaisia värikkäitä kuoseja kun miehille vaan samaa vanhaa mustaa verkkaria tai Gaspin logoja. Ehkä itsekin pitää ruveta käyttämään joog.. siis kompressiohousuja salilla :D
Alkaa noita pikkuhiljaa tulemaan. Esim Icaniwill:
Icaniwill.JPG
Minä mielellään katsoisin miehiä näissä pöksyissä kuin collareissa:p

Väitteesi ei pidä paikkaansa. Esim. Naiset jotka sanovat miesten tuijottamisen häiritsevän, kertovat ettei siihen voi pukeutumisella mitenkään vaikuttamaan. Eli nuo housut eivät voi lisätä katseita.
Ehkäpä sen naisen pukeutumisella ei ole merkitystä kunhan on nainen:D. Nuo miesten trikoot aivan varmasti kerää katseita, on niin erikoinen asu...ainakin vielä. Kyllä niin silmiä hivelisi muodokkaat reidet ja pakarat;). Collareissa ne eivät niin näy.

http://a-rou.indiedays.com/2016/01/24/ennen-nyt/

Tuli vastaan linkki tuollaiseen blogipostaukseen kommentein, että naisen nykyinen kunto on melko huolestuttava. En sen enempää ole kehitystä seurannut, mutta huikeassa tikissä kroppa rasvojen puolesta ainakin on. Hassua sinänsä että sanoo olleensa ennen pöhöttynyt, kun minun silmiini kyse on lihasten pienentymisestä rasvaprossan alennuttua.

Pääasia kuitenkin että on itse sellaisessa kunnossa kuin tuntee parhaaksi.

mä tunnistan jotenki tuosta itteni niiltä ajoilta ku treeni oli elämä ja olin nii vähärasvanen ja mielestäni "hyväs kunnos" vaik oikeesi olin rasvaton ja lihakseton :) harmi et sen ymmärtämiseen meni vuosia, nyt voin paremmin ku oon saanu lisää kiloja ja lakannu vahtaamasta syömisiä ja treenaan kunnolla ilman et haluisin laihtua.

Minä mielellään katsoisin miehiä näissä pöksyissä kuin collareissa:p

Niin miehillähän noita joogapöksyjä löytyy 'compression pants' -osastolta. Yleensä virallisesti alusvaatteita mutta ei kai se sitä katso.

Ei muuta sitten ku tammikuun aloittelijaryntäystä odottelemaan - kaikki mitä olet halunnut tietää naapurin Sepon raosta ja vähän enemmänkin.. :confused:

etc_lululemon39__01__630.jpg

Tietenkin miehillä on hieman hankalaa joogapantsujen kanssa anatomian osalta, kun saattaa puristaa hankalasta paikasta. Mutta onneksi siihenkin vaivaan on kehitetty jo yhdet housut. Bonarina istuvuus on varmaan vielä tiukempi.

5t6t.jpg

Viimeksi muokattu:
Pakko kyllä todeta että noi ennen kuvat olivat kyllä parempia. Varsinkin tuossa keskimmäisessä vertailussa ero on todella huima. Ennen kuvassa näyttää olevan elinvoimainen, sporttinen ja hyvässä kuosissa oleva nainen. Ja ennen kuvissa kieltämättä nainen näyttää paljon seksikkäämmältä ja kauniimmalta.
Juuri näin. Hyi helvetti toi viimeinen ennen-jälkeen vertailukuva. Alirvaittu alienpää on jo aika pahalla mallilla :/ Harmillista, että nuoret katsoo tuollaisesta mallia.

No niin nyt on kantautunut uusi villitys minunkin salille: korsetti treenivaatteiden päälle, mikä lie waist training http://www.fashionmagazine.com/beauty/health/2015/05/12/what-is-waist-training/

Oli eräällä ihan hot naisella (ehkäpä bikinifitnesstypy) tämä päällä treenatessa, materiaali näytti satiinilta. Kovin ihmettelen tämän hyötyä treeneissä:eek:. Minussa ja miehissä tämä herätti enemmänkin hilpeyttä mitä katseita seurasin. Sanoinkin eräälle miehelle, että huomasiko se ks naisen asun ja sanoin laittavani seuraavaksi sukkanauhavyön treenivaatteiden päälle jotta se korostaa kivasti lantiotani:p:p....kun näyttää olevan muotia laittaa alusvaatteita treenivaatteiden päälle tai korostaman naisellisia muotoja.

En usko, että antaa tukea jalkatreeneihin tai maveen. Pidän jatkossa painonnostovyötä mavessa joten pojat no hätä en laita sukkanauhavyötä (ellei ole kyse vedosta):D

En usko, että antaa tukea jalkatreeneihin tai maveen. Pidän jatkossa painonnostovyötä mavessa joten pojat no hätä en laita sukkanauhavyötä (ellei ole kyse vedosta):D
Ei sen kai olekaan ideana tukea mitään, vaan ihan niin kun tuon linkin takanakin sanotaan, niin hikoiluttaa (se on lateksia, vanha kunnon TV-shop-saunabelt) ja tehdä olosta niin epämukava ja tukala ettei huvita syödä. Tuotahan ois ideana pitää siis viittä vaille aina kun mahdollista, ei ainoastaan salilla, joten syöminen varmaan onkin vähän ahdistavaa. Joidenkin väitteiden mukaan jos valtaosan päivästä pidät tuota päällä, sisuskalut survotuu niin hyvin napakammin kasaan että vyötärö näyttää pienemmältä silloinkin kun et pidä sitä. Kardashianit kai tämän buumin aloitti. Juu en omista.

Alirvaittu alienpää on jo aika pahalla mallilla :/
En ota kantaa tuon bloggaajan kuosiin, mutta huvitti tämä kommentti. :) Silloin kun ite oli pienimmillään, oli ongelmana just se, että pää näytti suhteettoman suurelta muuhun kroppaan. Saisikohan sitä kehiteltyä jonkun tasapainottavan treeniohjelman alienpääsyndroomaisille, näin hankit massaa varteen tasapainottamaan pääsi kokoa? :) Vähän samaan henkeen kuin päärynöille on oppaita siitä miten hankkia lihaa yläkertaan tasapainottamaan vaikutelmaa. Nykysin siis en näytä liian pieneltä kannatteleen omaa päätäni, kehitystä sekin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jösses. Uskomaton ketju!

Kun aloittelin treenaamista tosissaan joskus vuonna yks tai kaks, sai enimmäkseen katsella luu kourassa unia tällaisista asioista, mitkä salipimujen myötä on nyt arkea.

Ja mitä te nyt teette? Ruikutatte. Olen avarakatseinen heteromies, eikä ole kyllä koskaan vaivannut jos muoti on muuttunut paljastavammaksi. Mun puolestani treenatkoon tytöt vaikka stringeissä, jos itse vaatteensa ostaa ja niissä viihtyy. Kestän sen kuin mies.

Ja blogiakin kirjoittavat? Ihan persekin kuvattuna. No sitäkin on kuitenkin joskus ihan pakko lukea, niin voidaan sitten yhdessä paheksua.

Jos mua joku salilla vaivaa, niin sitten sellainen hikiperseäijä, jolla on saippua- ja pyykkirahat mennyt ilmeisesti hedelmäpeliin. Muuten on kyllä aika yks lysti missä jumpperissa kukakin haluaa touhuta. Ei ole mulle pois. Vaikka parhaimmillaan voi kyllä olla lisää!

Salitaukoni aikana on selkeästi tapahtunut vaikka mitä. Silloin aiemmin ku treenasin näitä persekuvia näki lähinnä jossain laatua pojille ketjussa ja nyt tytöt on sitten ystävällisesti tuonut nämä himoitut perseet netin blogien lisäksi myös salille ihaltavaksi.

Meidän salilla ei perseenkasvattajia ole näkynyt enkä blogejakaan ole lukenut, mut luultavasti kiusaantuisin hieman jos joku mun edessä alkais pyllistelemään ja kuvia ottamaan. Onneks ei ole vaaraa et jonneki kämäseen kellariin noita hottiksia eksys.

Ai niin, mitäs mie olin sanomassa... Niin sitä, etten nyt oikein ymmärrä miks näistä pimuista nyt pitää valittaa. Jos ei miellytä, niin ei tarvitse katsoa. Ei tartte treenata siel trendisalilla jos ei siedä ees lähipiirissä noita ja noita blogeja nyt ei varsinkaan tartte lukea jos ärsyttää. Keskittykää positiivisiin asioihin. Emmiekä salilla keskity treenin ohessa mulkoilemaan ja kyräilemään rumia haisevia miehiä vaan ihailen niitä kommeita poikia (ja niitten perseitä, jos eivät ole pyhäinhäväistyksellisesti verhonneet itseään johonkin burkhan miesversioon....)

Back
Ylös Bottom