Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ettekö voi myöntää, että ne housut on siksi hyvät, koska teidän ihana hanuri näyttää hyvältä niissä? Voitteko myöntää?
Mäkin myönnän, että mulla on salilla hihaton ihan vaan siksi collegepaidan alla, että sitten kun tulee sellanen fiilis, että pitää saada gunssit esille niin saan ne.

Ei lopeteta tätä väittelyä ikinä. En voi myöntää. Kisatrikoissa eli potkupuvussa perse näyttää siltä, että ristiselän notkoa ei ole lainkaan, vaan on selkäperse. Lisäksi lahkeiden suusta tursuaa reisien selluliitti. Lahkeen ja polvilämppärin väliin tulee ihan oikea reisimakkara. Ja käytän niitä trikoita silti. Sen verran turhamainen kyllä olen, että treeneissä paita on päällä, koska mahaa ei kestä itsekään katsoa. Mutta joka tapauksessa ylipäätään noiden trikoiden käyttäminen todistaa, että ulkonäkö ei ole kärjessä treenivaatteiden valinnassa. Onneksi juoksuhousut ovat mukavat ja eivät sentään yhtä rumat kuin potkupuku tai yhtä asiaankuulumattomat kuin kollarit. Kivahan se on, että kaikki urheiluvaatteet ei näytä yhtä törkeiltä?

Ja taas mennään. Seuraava jankkaus? Pointti ja itseisarvo vissiin on, että vaatteiden pitää näyttää rumalta; ollaan sitten mieluummin vaikka käyttämättä urheiluun tarkoitettuja urheiluvaatteita ja käytetään jotain oloasuja ja vaikka farkkuja ja pilkkihaalareita, kunhan vaan maksimoidan rumuus.

Jännä että collage housuja jotka nimenomaan on alunperin tehty urheilua ja liikkumista varten pidetään huonoina? Mä olen käyttänyt eikä mitään valittamista. Enkä mä kyllä käyttäisi ihonmyötäisiä urheiluhousuja. Olisi ne mukavat tai ei, mutta tuntisin oloni kiusalliseksi sellaisessa. En mä halua, että mun perse pullottaa esillä vaikka hyvä perse onkin.

Jos ammattilaiset käyttävät kaikki jonkin mallista asustetta, niin sen jo luulisi kertovan, että se on paras siihen suoritukseen. Ammattiurheilijat eivät urheile kollareissa. Se miksi jotkut miehet vierastavat ihonmyöteisiä housuja on sama, miksi teinipojat yrittävät pitkissä shortseissa uimaan, vaikka se olisi erikseen kielletty. Toinen syy on uutuuden pelko. Koska ei ole koskaan kokeillut, niin ei halua olla ainakaan ensimmäinen omalta salilta, joka laittaa tiukat housut, koska mitähän ne muutkin ajattelee!

Itsellä oli nuorena sama kynnys pyöräilyshortsien kanssa, mutta siinä tosin käytännön hyöty on paljon suurempi ja lisäksi pyörällä pääsee pois kiusallisestakin tilanteesta, että tuli kokeiltua enkä ole sen jälkeen pyöräilyyn muita harkinnutkaan. Eivät ihmiset osoitelleet sormilla ja nauraneet. Ei niitä oikeasti erityisemmin kiinnosta toisten vaatteet. Salihousuiksi en tosin ole ainakaan vielä valinnut ihonmyötäisiä, koska käytännön hyöty ei ole niin suuri kuin pyöräilyssä. Käytössä on Adidaksen verkkarit, jotka ovat joustavaa materiaalia eivätkä mitenkään löysät, vaan reisien kohdalta melkeinpä ihonmyönteiset. Liikkuvuus ja mukavuus on sen verran hyvä, ettei ole syytä ollut laittaa teknisempiä housuja. Onhan siinä pieni henkinen kynnyskin, joka tosin varmaan poistuisi viikon jälkeen. Joustamattomia löysyiä housuja en laittais vaikka olis minkälainen sosiaalinen paine.

Jos ammattilaiset käyttävät kaikki jonkin mallista asustetta, niin sen jo luulisi kertovan, että se on paras siihen suoritukseen. Ammattiurheilijat eivät urheile kollareissa. Se miksi jotkut miehet vierastavat ihonmyöteisiä housuja on sama, miksi teinipojat yrittävät pitkissä shortseissa uimaan, vaikka se olisi erikseen kielletty. Toinen syy on uutuuden pelko. Koska ei ole koskaan kokeillut, niin ei halua olla ainakaan ensimmäinen omalta salilta, joka laittaa tiukat housut, koska mitähän ne muutkin ajattelee!

Itsellä oli nuorena sama kynnys pyöräilyshortsien kanssa, mutta siinä tosin käytännön hyöty on paljon suurempi ja lisäksi pyörällä pääsee pois kiusallisestakin tilanteesta, että tuli kokeiltua enkä ole sen jälkeen pyöräilyyn muita harkinnutkaan. Eivät ihmiset osoitelleet sormilla ja nauraneet. Ei niitä oikeasti erityisemmin kiinnosta toisten vaatteet. Salihousuiksi en tosin ole ainakaan vielä valinnut ihonmyötäisiä, koska käytännön hyöty ei ole niin suuri kuin pyöräilyssä. Käytössä on Adidaksen verkkarit, jotka ovat joustavaa materiaalia eivätkä mitenkään löysät, vaan reisien kohdalta melkeinpä ihonmyönteiset. Liikkuvuus ja mukavuus on sen verran hyvä, ettei ole syytä ollut laittaa teknisempiä housuja. Onhan siinä pieni henkinen kynnyskin, joka tosin varmaan poistuisi viikon jälkeen. Joustamattomia löysyiä housuja en laittais vaikka olis minkälainen sosiaalinen paine.

Omasta mielestä ihonmyötäiset tuntuu epämukavilta. En pidä kalsareitakaan koskaan.

Ja tästä päästään taas kysymykseen, että eikö se nyt ole ihan sama millaisia housuja kukin tykkää käyttää? Tarviiko siitä vääntää ihan kauheeta väittelyä ja riitelyä?
Jos joku tykkää käyttää tiukkoja ihonmyötäisiä housuja yms, niin sitten käyttäköön. Ja jos joku haluaa näyttäytyä ah niin kauheiksi todetuissa kollareissa, niin eikös sekin ole sitten jokaisen oma asia?
Salilla näkee näitä kummankin rodun edustajia ja lisäksi löytyy niitä hirveitä shortsivilauttelijoita. Jostain kumman syystä en ole huomannut salilla mitään henkistä tai fyysistä sodankäyntiä näiden pukeutumistyylien edustajien kesken, niin olisikohan todellisuudessa asia kaikessa yksinkertaisuudessaan niin, että kukaan oikeasti treenaava ei välitä paskankaan vertaa, mitä kullakin on päällä? Tästä on vaan muodostunut ihan älytön sanallinen maailmansota pakkiksella. Menkää ny salille kinastelemasta siitä, ja käyttäkää niitä värmeitä mitä ihan ite tykkäätte käyttää.

Jännä että collage housuja jotka nimenomaan on alunperin tehty urheilua ja liikkumista varten pidetään huonoina? Mä olen käyttänyt eikä mitään valittamista. Enkä mä kyllä käyttäisi ihonmyötäisiä urheiluhousuja. Olisi ne mukavat tai ei, mutta tuntisin oloni kiusalliseksi sellaisessa. En mä halua, että mun perse pullottaa esillä vaikka hyvä perse onkin.

50-luvulla kehitetty tuote, ei välttämättä ole enää tätä päivää. Sittemmin on keksitty parempia materiaaleja ja muoti on muuttunut. Totta kai jokainen tietysti käyttää sitä mitä haluaa. :) Itse olen alkanut harkita kompressiosukkien hankkimista. Pysyisivät luultavasti mukavasti paikoillaan, ja puristus tuntuu ainakin tavallisissa tukisukissa miellyttävän hierovalta.

kukaan oikeasti treenaava ei välitä paskankaan vertaa, mitä kullakin on päällä?.

Näin on,

Muutenkin tämä ketju on vähän typerä, koska jokainen saa olla oman elämänsä fitness tähti ihan just niin paljon kun haluaa.
Sitä en kuitenkaan ymmärrä miksi on miljoona eri kisaa ja sarjaa, mutta tämähän ei mitenkään ole harrastajien syytä.
Markkinointikoneisto ja laji itsessään on euron kuvat silmissään vienyt touhun jo naurettavuuden puolelle nyt kun tavikset kilpailee keskenään lavalla SM - tittelistä.
SM - tason kilpailijalta pitäisi vaatia vähän muutakin kun kisaväri.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saattaa räjäyttää monen pään mutta on olemassa teknisestä/sekoitemateriaalista valmistettuja verkkareita. Ei hiosta (ainakaan niin paljon kuin puuvilla), mutta näyttää samalta kuin kollarit.

^Paitsi että niiden merkki on aina Gasp tai vastaava ja niitähän käyttävät vain narsistit ja homonarsistit. Ovat siis oikeastaan sama asia, kuin trikoot!

:D mä myönnän, että 1 syy tiukkohin trikoisiin on se, että ne näyttää hyvältä. Mutta on ne mukavatkin! Melkeen kuin ei olis housuja ollenkaan. Tämä konkretisoitui liiankin hyvin, kun huomasin, että housuista näkyy läpi, jos eväänsä liikauttaa. Niimpä olen alkanut suosimaan myös kollareita, mukavathan nekin on. Mutta nekin liimautuu tarakkaan kiinni ja menee vakoon...
Tiukan alaosan kanssa pitää olla muuten löysähkö paita, tai makkarankuori efekti on valmis. Vinkkinä myös miehille. Jos on trikoot jalassa ni pitkähköä löysää paitaa kiitos! Munat näkyy nimittäin. Nyt joku sanoo, että ei tarvitse katsoa, mutta kun eihän sitä voi olla katsomatta! Ja sit nolottaa jos jää kiinni.
Vaikka samapa tuo muiden pukeutuminen mulle on, kulkekoon kukin missä lystää.

^Paitsi että niiden merkki on aina Gasp tai vastaava ja niitähän käyttävät vain narsistit ja homonarsistit. Ovat siis oikeastaan sama asia, kuin trikoot!

Itselläni on muutamat Adidakset, joten kaltaiseni vaatimaton, salimerkkejä karsastava mieskin voi käyttää :)

Se joka väittää trikoita epämukaviksi, ei yksinkertaisesti ikinä ole niissä treenannut. Itsekkin miehenä toisinaan käytän salilla trikoita, varsinkin jos tulen salille fillarilla. Fanaattisimmat GASP-miehet tuijottaa suu auki, mutta haittaako tuo. Puolihomoahan salitouhu on muutenkin..

Näin miehillä perseen lisäksi trikoissa esillä on tietysti mulkku. Ujoimmat voi siis ottaa vaikka puolikkaan sinisen pillerin ennen treeniä, niin saa helposti sellaisen salikissoja villitsevän puolihassun pullotuksen etupuolelle.

Trikoot naisella on kiva juttu salilla. Näyttääpähän vähän huonompikin perse katselemisen arvoiselta. Myös samasta syystä petollisia, sama kuin tiukat farkut. Ikinä ei tiedä mitä saa :rolleyes:
Itse en lähtisi fitnesskisailija-muijan kans seukkailee, kun ne kuitenkin on suurimman osan vuodesta bulkilla, eli läskejä, mikä ei tällaiselle pinnalliselle veistokselle sovi alkuunkaan.

Muutenkin tämä ketju on vähän typerä, koska jokainen saa olla oman elämänsä fitness tähti ihan just niin paljon kun haluaa.

Ja ei niin, että ne treenitrikoot mikään uusi juttu olisi. Välissä oli vain pidempi kausi, että naisten sporttimuoti oli löysempää. Ja ne miesten naruolkaiset racerbackit, tuskin niitäkään on käytetty aina vain sen takia, että parempi treenata. Vaan myös siksi, että selkä, hartiat ja rinta korostuvat.

Ne kirkkaat kasarikuosit, lycraiset kokohaalarit yms. ovat muuten tulossa takaisin. Teitä on varoitettu.

golds.jpg

Usein vaatemerkeistä valittaa köyhät joilla ei oo niihin varaa. Oikeasti..

Suositut

Back
Ylös Bottom