Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
PRIEST sanoi:
Hei älkää viittikö tehdä kokoaikaa näitä autothreadeja. Menee hermot teihin amiksiin ku koko ajan jaksatte vääntää kättä jostain Volvo 142:sta, millä voi ajaa radalla ja kadulla. Siirtykää perkele käyttään julkisia tai menkää pyörällä tai kävellen

:piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZannaZ sanoi:
Nyt ahistaa..!
Nyt on maailma sekaisin, pinna paloi täydellisesti.. saatanan Mika Håkkinen meni häviämään F1:ssä,.. saakelin äpärä.. syötin kaikki Äpärä Häkkisen kuvat noille 20 kanilleni, ja voi perkele äsken ne karvakorva söpöliinit ripuloi Häkkiskuvat pitkin lattiaa :curs: Nyt rupee syntymään kanipaistia.. STAMP!, siinä eka kurja karvanahkarotta on vainaa, ja nyt loput ...

(edit.) Nyt ei kanit enää pasko..olipa mureeta lihaa muuten, slurps. Uh,mulla ei oo energiaa enää yhtään, meen tonne sohvalle makaamaan..
...

AnnieSTARK sanoi:
Mun mielestä lihaksikkaat miehet on aika iljettävän näköisiä, ennemmin tykkään sellasista fysiikaltaan maratoonaria muistuttavista. Enkä todellakaan käsitä ihmisiä, jotka reissaa satoja kilometrejä katsoon jotain älyttömiä kehonrakennuskisoja! Niin muuten, voisitteko kertoa hyviä vinkkejä, millä sais halut herään, ei oo toi seksi viime aikoina kiinnostanu pätkän vertaa :(
Pulla sanoi:
Käytiin muuten emännän kanssa viime viikonloppuna täällä Phoenixin paikallisen kinky-clubin bileissä. Täytyy kyllä sanoa, että meikäläinen oli siellä elementissään, noi sm-touhut iskee ihan kympillä :whip: Ai niin ja sain just dieettini päätökseen, rasvojen ollessa 4,56%.
Sumu sanoi:
Marchi, koska lähetään kaljalle, voisit kertoa meikäläiselle, miten noita naisia käsitellään. Hitto että oli muuten helmi työpäivä ja reenikin kulkee kuin unelma!
Ronin sanoi:
Kävin justiinsa vetään Hesessä perhemegaturbotupla-aterian, siihen päälle vielä pari suklaalevyä, pussillisen munkkeja ja 3l light-colaa. Nyt kyllä jaksaa lähteä illalla Giggliniin vetään perseet! :rock:
dogi sanoi:
Aattelin lopettaa dokaamisen.

:rolleyes: :jahas: ... ;) :love:

MissEvilEve sanoi:
Kyllä se on niin, että tietokoneen edessä eläminen ei ole sitä oikeata elämää. Ihmista ei ole suunniteltu tuijottamaan kuvaputkea ja etsimään rakkautta Arialin ja Verdanan välityksellä. Minä käsken ja määrään, sulkekaa tietokone ja menkää ulos, maailmaan, ja eläkää normaalisti! Ps. Kaikenmaailman Äm-Irkit, chatit, sähkömailit ja interwapit ovat Saatanan luomuksia.

MissEvilEve sanoi:
Kylläpä Big Brotherin Kathylla on sitten ihanat tissit. Omani ovat Katin leilien rinnalla aika heikot...suuremmathan ne ovat, mutta kun Nortinpätkäni viistävät jo melkein maata niin ei niitä oikein sexyiksi voi sanoa. Voi, mitä antaisinkaan jos saisin Katin jumalaiset daisarit!

joo.. :D

Fatso sanoi:
...

ZannaZ sanoi:
Nyt ahistaa..!
Nyt on maailma sekaisin, pinna paloi täydellisesti.. saatanan Mika Håkkinen meni häviämään F1:ssä,.. saakelin äpärä.. syötin kaikki Äpärä Häkkisen kuvat noille 20 kanilleni, ja voi perkele äsken ne karvakorva söpöliinit ripuloi Häkkiskuvat pitkin lattiaa :curs: Nyt rupee syntymään kanipaistia.. STAMP!, siinä eka kurja karvanahkarotta on vainaa, ja nyt loput ...

(edit.) Nyt ei kanit enää pasko..olipa mureeta lihaa muuten, slurps. Uh,mulla ei oo energiaa enää yhtään, meen tonne sohvalle makaamaan..

:hyper: :lol2: aika hyvä :hyper:

Komisario Palmu sanoi:

Aijaijai... Varo etten vedä sua turpaan. Kathy crackwhore on paha paikka :whip: :lol2:

Joona sanoi:
Hitsi nuo yliampuvat homostelujutut ja tiettyyn sorkkaeläimeen kohdistuvat inhottavuudet ovat melko iljettäviä, kirjoittakaa mieluummin kauniita tarinoita esimerkiksi retkistä luontoon ym.

Dragon sanoi:
Retkistä luontoon? Mitä vitun iloa jostain pusikosta on kenellekkään, metsät voisi kaikki hakata selluksi ja niissä elävät porot jauhaa koiranruuaksi, aina ne viherpiipertäjät puhuu jostain kasvismaailmiöstä, fuck the ozonelayer, lähden tästä hakkaamaan muutamat hinttibalettitanssahtelijat, keksisivät nekin luovempaa tekemistä.

:kuvia:

Mike sanoi:
Hei mä haluun pyytää kaikilta anteeksi. Tajusin just äsken kuunnellessani Vesku Loirin joululauluja, että mulla ei oo oikeesti minkäänlaisia lahjoja tohon valokuvaukseen. Nyt hävettää, että vein joltain oikeelta kuvaajalta niinkin hyvän paikan Body SM-skaboissa :nolo: Kiitos ja anteeksi.

:rolleyes:

Originally posted by pexxi

Mr. Olympia varmaa kauraa

Onhan se nyt selviö että Ronnie voittaa vielä ainakin vuoteen 2012 asti. Eihän sillä ole kunnon haastajia näkyvissä missään. Toisena ollut Jay nyt on aika muodoton kaveri. Ronnie voittaa Jayn reisissä, selässä, käsissä, pakaroissa, abseissa ja rinnassa niin selvästi että naurattaa. Sen lisäksi Jayn selkä on vetinen ja en muutenkaan pidä hänen tyylistään...

Originally posted by Neutraali

Lavat liikkeelle ja supistumaan

On se kumma kun kaikki haluaa ison selän ja sitten riuhdotaan ja meuhkataan eikä edes yritetä treenata kunnolla. Lapojen pitää liikkua liikkeessä, ja tuntuman pitää säilyä. Kunnon venytys yläasennossa, hidas alaslasku ja kunnon supistus alhaalla, vähintään 3 s. Yleensä itse teen niskan takse pitkiä sarjoja tällä tyylillä ja näkisittepä kuinka paljon se on tuonut lisää yksityiskohtia lihaksistooni. Olen aika ylpeä uudesta nimityksestäni "Pohjoisen Wheeler", vaikka tuon lempinimen saavuttamiseen tarvittava dieettaus onkin syönyt penkkitulostani aika ankarasti...

Originally posted by Rollerghost

Järkeä kuuritteluun!

Peräänkuulutan tässä hieman järkeä joidenkin palstalaisten kuuritteluun, varsinkin nuorempien. Mikä järki on kuuritella nuoren miehen ennen kuin ollaan edes lähellä natumaksimia? 6-10 vuotta säännöllistä natutreeniä voi saada ihmeitä aikaan miehessä kuin miehessä, kärsivällisyys on kaiken a ja o. Ei ole mitään oikoteitä onneen vaikka moni niin luulee ja siksi leikkii terveydellään. Jos kuitenkin lähtee kuurittelun tielle, kannattaa pidättäytyä miedoissa kuureissa tyyliin 20 mg dianabolia päivässä 5 viikon ajan ja tietty asiaankuuluva palauttelu ja maksa-arvojen seuranta..

Jep

Pro-Pain sanoi:
Jos jaksatte odottaa niin laitan ensi viikolla tulemaan Updatea musa-osastolle Arja Korisevan uudesta live at posio tupla DVD:stä sekä live kuvia Kirkan World tourista. Heavy updatet ei vois enää vähempää kiinnostaa, eli niitä ei enää tule.

NP sanoi:
Vittu että Sonata Arctica tykittää mahtavasti uusimmalla levyllä! Aivan upeeta matskua, vaikka luulin että Stratovariuksen Elements Pt.2:n jälkeen kukaan ei voi tehdä yhtä hyvää kikkeli-levyä! :rock:

:jahas:

Originally posted by Neutraali

No huh huh mikä saksankielinen kirja tuli luettua, Bertolt Brechtin ' Der Gute Mensch Von Sezuan ', kyseessähän on siis allegoriseen näytelmä-muotoon kirjoitettu kirja, joka sijoittuu muinaiseen Kiinaan, jossa kolme jumalaa tulevat etsimään hyvää ihmistä maanpäältä. Yksinkertaista, mutta niin toimivaa :kuola: . Sääli ettei nykykirjailijoiden joukosta löydy kirjoittajaa, joka käyttäisi kynää samallalailla kuin muinaiset Samurait miekkaansa.

.

Pakkislainen:

Vitun nyyp et oo postannu tarpeeks montaa kertaa, et tiedä mistää mitää ja sul ei oo vittu mitää sanomista!!! :david:

Neutraali sanoi:
Niinku mun mielestä nuita mozartin alkukauden allegorisia tuotoksia ei voi verrata oikein myöhäisbarokin helmiin esim pähkinänsärkijä musikaali ja siihen sovellettu paletti täytyy nähdä joka vuosi. Meillä on täällä oulusa aina tapana käyä kattoo aina treenikavereitten kanssa uuet musikaalit ja operetit, tuo ykskin treenikaveri joka muuten ottaa kevyesti kolomosia 200 kglla harrastaa palettia ja on mua houkutellu mukkaan jo jonkin aikaa mutta kun nuita palettikursseja järjestää vaan tuo kristillinen opisto tuossa ihan siwan yläkerassa ja kun mä oon syntyperänen arapi niin ne varmana kattoo vähä kieroon ni, ei kehtaa oikein alottaa vaikka mieli kyllä kovasdti tekis ja on mulla tossutkin jo valkattuna.
....

Tomi sanoi:
Hohohhoo kävimme tosiaan tuossa poikaystäväni neutraalin kanssa katselemassa balettitossuja ja vaikka itse olenkin paatunut operettiseeprakukkalapio niin kyllähän sitä itsekin herkistyy katsellen ison miehen tapaillessa kevyitä ristiaskelia kuin hollantilainen perheenemäntä kesken aromaselektiivisen pirilääkityksen. Ensi viikolla menemme kuitenkin neutraalin kanssa tarkastamaan poikaystäväni maksa-arvot, olenkin aina sanonut että vaikka rakkaalla poikaystävälläni balettikisat 2007 onkin tähtäimessä niin Anadrol 500mg egdh + 1000 10mg/kgcm3 ryssää ed onkin vähän sama asia kuin yrittäisi hieroa norjalaista hillosipulia rintafileen kainaloihin kesken YMCAn konsertin.
...

Ace-oo sanoi:
Sain eilen pii pii pinppiä. Sorri off-topic, puhutaanko vielä baletista vai? Tuutteko de unofficial-pakkis miittiin? Onko täällä muuten ketään porojen ystäviä?
...
PRIEST sanoi:
Ei vittu ei mitään turhia anadroleita, ei saatana kannata ostaa tollasta synteettistä paskaa pilaatte vaan ittenne, mä olen enemmän luomuaatteen ja epämotoristen kulkuneuvojen puolestapuhuja, potkukelkkailukisoihin valmennan velipoikaa ja tulokset on kyllä aika vitun isot jos ajattelee että velipojalla on ikää 5vuotta ja reeniä takana vasta 6 ja puoli vuotta. Ihan jees ollaan nyt syötetty velipojalle 280 porkkanaa ed ja 80 000 vehnänalkioita aamuin illoin ennen ja jälkeen aterioita ja kelkka lentää ou jee! TOIMII!! Laitankin samantien kuvaosiolle 300 kuvan sarjan noista vehnäalkioista ja porkkanaiduista niin voitte tsekata eränumerot.
...

keijo s sanoi:

:kippis1:

Originally posted by Mike

Otettiin sitten Hicaata myös meille myyntiin, kun Karilan Tuomo tuli käväsemään painitrikoissa kaupalla. Tai no, Tuomo joutui hetken odottamaan kun olin salilla kuvaamassa Pouttua, Hulkin tuuratessa mua kassalla.

edit. Vittu kun pääsis asematunneliin bykaamaan liikkeen
.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom