Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
AKV:n ja reinon välinen keskustelu:
AKV sanoi:
Tieteelliset tutkimukset eivät olekaan ainoa oikea tiedon lähde. Asia voi olla totta, vaikkei kukaan sitä olekaan tutkinut tieteellisiä tutkimusmetodeja käyttäen. Kyllähän kaikki nyt esimerkiksi näkee, että rotuja on pakko olla, koska mustat ja valkoset ei näytä olleenkaan toisiltaan. Kaikki ulkomaalaiset muuten pitäisi lähettää takaisin kotimaihinsa, koska pari steissin jengiläistä kävi eilen uhkaamaan minua ja toista poliittisesti korrektia kaveriani. Samaa roskaväkeä ne kaikki on.
reino sanoi:
Olen AKV kanssasi täysin samaa mieltä. Ensimmäistä kertaa vuosiin jäin sanattomaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toolate sanoi:
Ei doggrappissa ole tärkeintä, että orjallisesti noudatat Danten ohjeita. Tärkeintä on se, että jokaiselle on itselleen mahdollisimman sopiva ohjelma. Voit ihan rauhassa implementoida sen tekniikoita mihin tahansa ohjelmaan. Tätä olen koettanut tähdentää eteenkin aloittelijoille.

Ja sitten niistä ruokailuohjeista... Kuka helvetin idiootti tosiaan uskoo, että natikan kannattaisi vetää proteiinia 400 g per päivä?! Ja miten se protskun määrä muka ikinä liittyy doggrappiin?

P.S. Olen muuten siirtymässä ensiviikolla kolmijakoseen! :hyper:
.

Anssi Manninen sanoi:
Näistä kasvissyöjistä

Noh, piti nyt tulla oikaisemmaan omaa paskapuhetta. Eli kyllä, kasvissyöjät voivat kehittyä jopa paremmin kuin myö normaalit. Pitää vaan muistaa vähän heitellä ruuvvan sekkaan niitä hiilihyrdaaddeja ja rodeiineja sopivasti. Että tällästä. Ei oo mitään tutkimusta tähän nyt kopsata, mut naapurin Jari kerto. Se tietää.

:piis:

Uusi punttimamma

Nuubi_Pakkismimmi sanoi:
Moro, mä oon aik uus tällä palstalla. Heti alkuun ois pari kyssärii:

Mä syön töissä lounaalla yhden jäätelöpaketin ja Fazerin sinisen. Eix noista saa aik paljon niitä protamiineja? Meen sitten töiden jälkeen suoraan salille treenaa pakaroita kolmex tunnix. Riittääx toi? Siis teen ton saman viis kertaa viikossa. Viikonloppusin en treenaa - paitsi kotona Jarmo-aviomieheni kanssa, heh...

Gillyanne sanoi:
Ensinnäkin haluaisin sanoa, että sun kannattaisi nyt vaihtaa harrastusta vaikka käpyjenkeräilyyn. Sä treenaat siis pakaroita 15 tuntia viikossa. Et mitään muuta? Syöt jotain sokeripaskoja duunissa lounaalla. Jyystät jonkun Jarmo-nimisen kaiffarin kanssa viikonloput. Sitten kehtaat tulla tänne kyselee vielä... Alapas nyt kuule painua vittuun täältä. Punttimimmien puolelle ei kannata tulla tolla tietotasolla paljoa kyselee..

Nuubi_Pakkismimmi sanoi:
Sori, jos oli vähän pöljiä kysymyksiä, mutta olix noissa nyt sitten jotain vialla??

Gillyanne sanoi:
Saatana, päässä sulla on vikaa. Ei tämä ole mikään ritsapillujen ja teinixpissisten harrastelupalsta. Tämä on kehonrakennuspalsta. Mene nyt suosiolla jo Suomi24:lle - tai missä ikinä te debiilit vietättekään aikaanne.
Vilmis, eikö tätä voitas bannata vittuun täältä. Kato nyt näitä tän viestejä...

Ohhoh...

:)

Originally posted by punttimimmi
Bodaava tyttö kauhea patti?
Yksi yleisimpiä väitteitä mitä kehonrakennusta harrastava nainen saa kuulla on se kauhistelu, että "iik, sähän kasvat ihan liian isoks ja näytät mieheltä". Näin siis kuulemma heti käy jos nainen nähdään tekemässä kyykkyä, mavea yms "miehisinä" pidettyjä liikkeitä. Näitä kauhistelijoita riittää - ja ovathan he ihan oikeassa.
.

Mike sanoi:
Jep, eli heittäkääs kyssäreitä Poutiaisen Timolle, suomenmestarille. Kävin tossa Kälviällä nappaamassa pikku kuvaussession Timon kanssa. On muuten pirun kova jätkä. Haastattelu tulee kohta kuvien kera!

rollerghost sanoi:
No tässä nyt nämä munkin kuvat, olen ollut nyt 3 vuoden yhtäjaksoisen kuurittamisen jälkeen 2kk tauolla ja voi että kun on kivaa, painokin laskenut vaan 32kg. On tää niin kivaa etten varmaan enää roinaakkaan. Kommentteja!

Rollerghost sanoi:
Kuvia

Tässä ois nyt näitä :kuvia: .

Eugen sanoi:
Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa

Pinppimarkkinoilla on hiljaista. Mites muilla?

neutraali sanoi:
O: skedelauta

Ei noussut 200 kiloa.

mortal sanoi:
M: penkki, Olympic tanko ja 200 kg romuja

Päätin että seuraavat 20 vuotta treenaan pelkästään jalkoja.

jto sanoi:
Vitun n00b, eikö se nyt jumalauta mene perille?!

Aloittelija sanoi:
Kysymys jto:n 5x5:stä

Ihan voittaja threadi. :thumbs:

Itseironiaa:

Originally Posted by Wintikka
Hei, auttakaa Winsua mäessä, meni jauholeikit vähän överiksi ja tarvitsen nopeasti vinkkejä bulkkaukseen. Painoa tällä hetkellä 70 kg, ja paino vaan tuntuu tippuvan koko ajan!

Originally Posted by Bullhogan
Ei saatana, olen kouluttanut Winsun paremmin kuin luulinkaan: oon hävinnyt sille 12 viimeistä sparrimatsia. En kertonut sille, mutta otin jo täysillä ja se vaan hymyili, nyyyh........

random Pakkis nubé sanoi:
Voisko joku auttaa ku oon tämmöben alottelija ja painan 56 ja oon 182 cm pitkä ja oon tehny jollain ohjelmal jonka kaverin futisvalkku anto ja syön aina aamul tosipaljo ja juon ainaki 6 l maitoo?

Timba vastaa:

Timba79 sanoi:
Siis v****u mulla ei todellakaan ole aikaa kuunnella teidät vikinöitä!! Vtu, mulla menee omien kaloreiden laskemiseen, ja noiden MegaTribuStackk5000-lisäravinteiden kanssa säätämiseen ihan riittävästi aikaa ja vaivaa, prkl. :david: :zzzz:

Btw: onko kellään mitään hajua onko joku prodejauho eniten suodatettu ja ultrahydrolysoitu??? Aivan sama makso mitä makso, ni mä en vedä ku parasta. :kuola:

ps. ja kaikille nuubeille tiedoks, tää mun 5-jakonen on täällä palstalla kyllä esillä, käyttäkää v***u söötsiä!!!1!11 :wall:

:rolleyes:

Originally posted byCthulhu

Häpeän minun ukkia, joka on veteraani.

Originally posted by Neutraali

En viitsisi millään aloittaa tätä samaa laulua uudestaan, mutta miten se possessiivisuffiksin käyttö voi olla joillekin niin vaikeaa? Ukkiani.

Originally posted by Rinkku

Voitko kirjottaa niin, että muutkin ymmärtää? Vittu että meikäläinen nukahtaa, joka ikinen kerta, kun, yritän lukea noita sun tredejä. Nuin vaikeeta ei suomi vittu oel. Luen silti vastaukset. En kyllä tiedä miksi.

Originally posted by JohnnyB

Ootteko huomannut, että Rinkulla on ihan käsittämättömän hyvä huumorintaju? Muutenkin asia jätkä; yhtään sen viestiä en oo deletoinu tai heittänyt salaisiin. Paras oli se yksi novelli, missä ne Aimon kanssa nussi neekerilasta. Repeilin ihan kympillä sille.

Tähän kirjoitan, että kakka.

Originally posted by Reinhardt

Miksi kaikki muut naiset on niin paljon nätimpiä, pantavampia ja fiksumpia ku minä...elämä on eppaa voi :itku:

Pissa

Hulluin mäsäytyksesi? -threadista bongattua..

Yhtä#Hauista sanoi:
Toissapäivänä 1 porkkana ja puolikas näkkileipä ilman päällisiä. Koko satsiin kului aikaa vain 1½ tuntia. Ton jälkeen olin niin täynnä että liikkuminen teki pahaa. :urjo:

;) :piis:

...
Tomi sanoi:
Kipi I:sen arvostus thread
Oletteko huomanneet että Kipi I on asiallisin pakkislainen ikinä? Kaveri kirjoittaa oikeasti hauskoja, asiallisia ja informatiivisia postauksia, joille nauran aina mykiöt täristen.
Kipi laittoi tossa muuten privaa että joku kuspää oli naarmuttanut hänen autoaan, vittu että nousee aggret tollaisesta.. menen paiskomaan sitä naarmuttajaa lättyyn niin että tyyppi muistuttaa sen jälkeen rinkun käyttämää merikurkkua!!

feikkiedit: Neutraali on melkein yhtä hyvä tyyppi. Meillä on neutriksen kanssa niin paljon yhteistä ettei edes uskoisi...
sen sijaan vituttaa ihan rankasti jotkut Rintafileet ja muut metroseksuaalit. Eikö ne ymmärrä että jokaisen bodarin TÄYTYY olla kalju ja vähintään 25% rasvoilla!

Originally posted by Dynamite88
Hei, olen päättänyt, että tästä eteenpäin kirjoitan vain kirjakieltä, jossa jokainen pilkku ja iso kirjain on oikealla paikallaan, eikä slangisanoista näy vilaustakaan.

Arnold Schwarzenegger sanoi:
Starting teh bodybuilding again!
Auf wiedersehen! Ich wants to know that how Ich lift weights, because Ich wöllen bigger muscles. I hear that here is bodybuilding guru called viikinki88, is it true?

Yours,
Arnold Schwarzenegger
Governor of California

Viikinki69 sanoi:

Viikinki88 sanoi:
Jees. You shud do pench press änd piceps real hard and eat gummy bears.

Greg Valentino sanoi:
I sell teh ass for rich gay ppl. Carrot penetration available also.

Ronnie Coleman sanoi:
Is some one talking about eating? Carrot? Is it nothing but peanut? Lights out baby!

David Hasselhof sanoi:
Sorry offtopic, but due to excessive use of my picture, I have made a deal with Gramex and Teosto to give some money on each picture that can be found on this website. Show me the money. Yours, David.

Seppothesepposeppo sanoi:
David, can I, is it possible, can you make it happen, that I play, I am with you, in the next Knight Rider, Ritari Ässä, Knight Ace what we call, tell it, in your next movie cinema flick? I play the Kitt part with roundhouse jumping knee to the death kick? by seppothesepposeppo

Arvi Lind sanoi:
David, I think you are David, but show me the money too.

...

NP sanoi:
Antti Tuiskun uus albumi!
Jess, vihdoinkin tää pamahti kauppoihin! Oon janonnut kuulla lisää Antin samettista ääntä ja en joutunut pettumään. :rock:
jaki_ sanoi:
Soveliasta?
Tänään selailin pakkista ihan rauhassa ja eksyin threadiin "Laatua pojille #2!" ja ruudulle pamahti ruudun täydeltä tuhmia kuvia. Joissain kuvissa naisilla näkyi jopa... se :eek: . Pyydän moderaattoreita ottamaan huomioon myös palstan alaikäiset käyttäjät ja poistaa ko. threadi tai:
a) lopetan kokonaan sivuston lukemisen
b) ilmoitan lastensuojeluviranomaisille
c) joudutte helvettiin
...

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom