Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Punttitreeni on erittäin tärkeässä asemassa tässä prosessissa, jottet polta lihaksiasi pois läskin ohella."
^ juu'u - koska juurihan tuossa sanottiin, että kiinteytyminen = lihaksen voimistumista ja jonkinasteista kasvamista, ihan kuten tässä ketjussa on todettu jo n kertaa aikaisemminkin. Kukaan ei liene väittänyt, että "kiinteän" vartalon aikaansaamiseksi pitäisi kasvattaa selvästi näkyvät lihakset
Jos tuo "tyhjä tila"-hommeli pitää paikkansa (en ole sellaisesta aikaisemmin kuullut), niin kyllähän siinäkin on kyse nimenomaan lihassolujen suurenemisesta = lihaskasvusta, kuten tuossa aikaisemmassa pätkässä sanottiin.
Ehkä olen vain kärsimätön. Mutta siis mua ei ole siunattu mitenkää hyvillä geeneillä että lihasta tulisi helposti. Miten saisin sitä helpommin?
Eli siis olen 163/53. Mikä ihme siinä on kun tuntuu ettei millään kiinteydy.
Ihan heittona - voisiko olla, että noin hennossa rungossa aika vähäkin rasva näyttää löysältä, alla olevassa lihaksessa ei ole riittävästi muotoa ja kokoa kiinteältä näyttämiseen.