Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin tuon artikkelin ja olin ihan että wtf?! Itsestä tuntuu ihan kummalliselta että naiset haluaa mieluummin näyttää slimmeiltä ja anorektisilta kuin lihaksikkailta. Nuo Britneyn kuvat varsinkin ihmetytti, että ompa kamalaa kun on isompi vyötärö. Plah, kaikista masentavimpia olivat tekstien alla olevat miesten kommentit.. Käteen jäi lähinnä kuva että lihakset muka kasvaisivat törkeän nopeasti tuollaisiksi ja tuloksena olisi kamala leveä keskivartalo.
Huh.
He he.. mäkin löysin netistä jonkun huu-haa-laskurin.. Aivan kuin kehon rasvamäärän voisi mitata jonkun kaavan mukaan, kun ilmoitan pituuden, painon ja vyötärönympäryksen Väitti että mussa ois rasvaa 29%, kun pihtimittauksella mitattu oli 19:jahas:
^ tavallaan olet ihan oikeilla jäljillä, mutta olen kuitenkin Uwishin kanssa samaa mieltä siitä, että on täysin järjetöntä väittää, että pituuden, painon ja vyötärönympäryksen perusteella pystyisi antamaan yhtään tarkempaa arviota rasvaprosentista. Jonkinlaisen summittaisen arvion toki, mutta senhän nyt näkee mittaamattakin, silmämääräisesti.
Terve,
Päätinpä ihan kirjautua ko. palveluun, kun olen yrittänyt kovasti etsiä tietoa näiltä sivuilta ongelmaani, mutta suoranaista vastausta en ole löytänyt. Olen nyt vuoden verran treenannut melko ahkerasti sekä suhteellisen raskasta aerobista liikuntaa että ihan lihaskuntoa salilla ja pumpissa. Lisäksi vielä teen silloin tällöin luistelulenkkejä ja kävelylenkkejä. Mulla on aina ollut melko kookkaat lihakset, mutta nyt haluaisin niitä selkeästi enemmän esille ja tuolle rasvakerrokselle tahtoisin sanoa piut paut, mutta tuntuu, ettei mikään muutu. Päinvastoin tuntuu, että sitä tulee lisää, vaikka syön todella terveellisesti, ja olen selkeästi lisännyt proteiinin saantiakin. Otan myös aina treenin jälkeen palautumisjuoman (mukana sekä proteiinia että hiilareita). Onko ongelma juuri siinä - kannattaako aerobisen liikunnan jälkeen yleensäkään ottaa palautumisjuomaa niin, että mukana on sekä protskua että hiilareita tms.???
Toivoisin kovasti mielipiteitä, kun alkaa ahistaa
mutta nyt haluaisin niitä selkeästi enemmän esille ja tuolle rasvakerrokselle tahtoisin sanoa piut paut, mutta tuntuu, ettei mikään muutu. Päinvastoin tuntuu, että sitä tulee lisää, vaikka syön todella terveellisesti, ja olen selkeästi lisännyt proteiinin saantiakin.
Eli erityisesti haluan lihasta takamuksen seudulle (lue: pyöreä takamus!) ja rasvaa pois vatsasta.
Mut voinko oikeesti kasvattaa lihasta samalla kun koetan polttaa tuota sitkeää vatsarasvakudosta?
(...)
Eli kysymys kuuluu: voinko päästä tavoitteeseeni tällä ohjelmalla? (Tällä hetkellä ei mahdollisuutta punttiharjoitteluun!)
Lihasmassaa tuskin pystyt ilman punttiharjoittelua kasvattamaan, ikävä kyllä. Toki tämän voi toteuttaa kotonakin, mutta silloin tarvitset tarpeeksi vastuksia kotijumppaasi, irtopainojen muodossa.
Lihasmassan kasvattaminen ja rasvanpoltto myöskään tuskin yhtäaikaa onnistuvat, koska ensinmainittu vaatii (noin kärjistettynä) plussa- ja jälkimmäinen miinuskaloreita.
EDIT: Olethan muuten ymmärtänyt sen, että paikallinen rasvanpoltto ei ole mahdollista?