Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treeniuran alussa kyykky on varmaankin paras yleismassaliike jaloille, jos motoriikka ei ole aivan surkea.Kyllähän vapaa kyykky on ihan ylivoimainen liike jaloille. Jos ei mitään sellasia vaivoja oo mikä estäis tekemästä ni mun mielestä on todella erikoista jos se ei kuulu liikevalikoimaan tosissaan treenaavalle. Ite oon sitä mieltä, että se on kaikista tärkein liike ihan siis kaikista liikkeistä ja sen jälkeen tulee kaikki muu. Eniten kaikista liikkeistä just vapaasta kyykystä keksitään eniten tekosyitä, et miks ei pysty tekee tai et ei tunnu reisissä yms. Se vaan taitaa olla suurimmalle osalle liian raskasta kyykätä tosissaan. Ja kyllä, onhan se ihan helvetin raskas liike! Ymmärrän kyllä sen ettei sitä tehdä, jos jostain syystä on rajotteita tehdä, mut muuten en. Tehokkain yleisliike ylivoimaisesti. En itsekään nykyään tee sitä ton selän takia,mut pystyn tekee smithissä ja on sekin parempi kun ettei kyykkää ollenkaan. Tein kuitenkin yli 20 vuotta tosissaan vapaata kyykkyä niin pitkään kun pystyin ja vituttaa kun ei enää luonnistu..
No ei pidä ainakaan mun kohdalla ollenkaan paikkaansa.Pidempään treenanneilla harvoin se vapaan kyykyn tekeminen on avain isoihin reisiin, jos jalat lagaa.
Iso kiitos sulle!Hyvää joulua Mike Kiitos kaikesta, mitä olet tänä vuonna tuottanut meille seuraajille