Sniffari
Äitisi valinta
Kerran ei vituttanut mennä aamulla töihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10-vuotta sitten kertoisin vastaavassa tilanteessa olevalle, että tee niitä tavoitepapereita, vaihda työpaikkaa, jne. Nyt täysin kyynistyneenä työelämään voin sanoa, että en jaksa. Minä en myöskään jaksa jatkuvasti opiskella uutta asiaa, minua ei kiinnosta haasteet. Minua vituttaa ihan jokainen uusi tekniikka ja innovaatio. Paskaa kaikki tyynni....
IT- ja telekommunikaatioalaa tuli reilut 20 vuotta täyteen ja olen tässä hyppäämässä k.o. junasta takaisin koulun penkille. Saa nähdä löytyykö sitä uutta motivaatiota jostain, mutta ainakin vanhoihin hommiin olin leipääntynyt täysin, vaikka niistä hyvin maksettiinkin.Itse luulen että sama minkä alan opiskelee niin eiköhän sitä kahdessakymmenessä vuodessa ala saamaan tarpeekseen. Jos alaa vaihtaisi niin sitten varmaan olisi taas into katossa.
IT- ja telekommunikaatioalaa tuli reilut 20 vuotta täyteen ja olen tässä hyppäämässä k.o. junasta takaisin koulun penkille. Saa nähdä löytyykö sitä uutta motivaatiota jostain, mutta ainakin vanhoihin hommiin olin leipääntynyt täysin, vaikka niistä hyvin maksettiinkin.
Todella hieno homma. Itsekkin toivoisi että rohkeutta riittäisi. Liikaa selityksiä; perhe, osakkaana firmassa, kohtuu hyvät tulot, vapaasti päätettävissä oleva työnkuva jne jne
...Silti välillä käy mielessä että muutakin vois tehdä
Paraneeko sekään sitten vaihtamalla? Siis jos ajatellaan että vaihdat vieraalta toiselle. Palkkarenki olet edelleen. En mä ainakaan jaksa ressata vaihdoilla vaikka välillä olin todella leipääntynyt. Pitäs kanssa sitten koulunpenkille lähteä. Vaan tässä iässä on enää turha lähteä mihinkin kauppakorkeaan ja haaveilla jostain urahommista. En jaksa uskoa että on enää mahdollista, eikä oikein kyllä lopulta edes kiinnosta.
.
Paraneeko sekään sitten vaihtamalla? Siis jos ajatellaan että vaihdat vieraalta toiselle. Palkkarenki olet edelleen. En mä ainakaan jaksa ressata vaihdoilla vaikka välillä olin todella leipääntynyt. Pitäs kanssa sitten koulunpenkille lähteä. Vaan tässä iässä on enää turha lähteä mihinkin kauppakorkeaan ja haaveilla jostain urahommista. En jaksa uskoa että on enää mahdollista, eikä oikein kyllä lopulta edes kiinnosta.
Paraneeko sekään sitten vaihtamalla? Siis jos ajatellaan että vaihdat vieraalta toiselle. Palkkarenki olet edelleen. En mä ainakaan jaksa ressata vaihdoilla vaikka välillä olin todella leipääntynyt. ...
Paraneeko sekään sitten vaihtamalla? Siis jos ajatellaan että vaihdat vieraalta toiselle. Palkkarenki olet edelleen...
Niin lähinnä ajattelin alan vaihtoa ja siitä käsittääkseni Dopeykin puhui. Työt eivät varmasti pelkkää firmaa vaihtamalla vaihdu.
Mutta esimerkiksi joku kansallispuistovahti olis aika jees homma. Päivät ulkona luonnossa kaikenlaista sekalaista tehden puitten ajosta autiomajojen korjaukseen jne. Jotain näin radikaalia alanvaihtoa tarkoitin ;)
On kyllä tylsää ja turhaa kun ei oo töitä. Kerkes tottua mukavaan työpaikkaan ja nyt ei sit ookkaan mitään ohjelmaa. Blahh..
En tiiä miten sitä osaisi edes olla työttömänä. Olen kuitenkin jo 13 vuotta ollut duunissa. Just olin vuosi sitten puol vuotta vuorotteluvapaalla, mutta silloin tuli työtunteja enemmän kuin koskaan kun rakensin kämppää.
Varmaan hulluksi tulisi puolen vuoden jälkeen jos olisi työttömänä kun se tarkoittaisi nopeasti sitä ettei olisi kuitenkaan rahaa puuhata mitään.
Eli oravanpyörä on vienyt mennessään.