Muhammad-pilapiirtäjä palasi Ruotsiin

Muslimiviha on mulle jotenkin outo käsite, romanit ehkä vielä tajuan mutta miksi pitää vihata ihmisiä jotka on vaan vähän ylikiihkoutuneita uskoonsa? Suomessakin näitä (todella) hulluja ihmisiä löytyy mutta niille vaan nauretaan kun ne ei sodi suursuomalaisia vastaan. Kyllä muslimit on aiheuttanut tässä maailmassa kaikkee paskaa mutta kun kattoo historiaan niin me valkoihoiset ollaan oltu just niitä pahiksia. Turha väittää mitään "no se on historiaa" koska kaikki muslimien ja varhaiskristittyjen iskut ovat historiaa ja niitä todellakin voi verrata keskenään. Muslimit varmaan haluavat kostoa, en tiedä mutta tuskin ne ainakaan ilman syytä rupeaa sotimaan.

Muslimiviha on nykyään muodissa, sanon minä. Puolet suomalaisista alkaa olla sydänmeltään skinnareita, menee hyvin?

Onpas ihanan mustavalkoista ja rasistista ajattelua. Me valkoihoiset! Ihan kuin ihonväri olisi merkittävä yhteinen tekijä ja velvottaisi johonkin. Historiaa voidaan verrata keskenään, mutta se ei suoranaisesti liity tähän päivään. Tappouhkaukset ja terrori-iskut ovat muslimien tätä päivää. Siinä on syitä suhtautua torjuvasti niihin muslimeihin, jotka kannattavat tavalla tai toisella tuollaista toimintaa. Siinä on syy suhtautua negatiivisesti keneen tahansa, joka kannattaa tuollaisia toimia.

Suoraan sanoen tuollaiset väkisinymmärtäjät saavat minut voimaan pahoin. Jos muslimi tekee väärin, niin sille on sinun mielestäsi pakko olla hyväksyttävä syy. Jos suomalainen on rasisti, niin sille ei ole hyväksyttävää syytä. Mutta mietihän sitä, että sinä olet suomalainen ja rasisti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on syitä suhtautua torjuvasti niihin muslimeihin, jotka kannattavat tavalla tai toisella tuollaista toimintaa. Siinä on syy suhtautua negatiivisesti keneen tahansa, joka kannattaa tuollaisia toimia.

Juuri näin! Mutta olisi järjetöntä suhtautua torjuvasti kaikkiin muslimeihin.

Sananvapauden vastuu lehdessä on se, että moniko haluaa sitä lehteä lukea. Vastuu on uskottavuudessa. Vastuu ei ole oma henki. Fraaseja heitetään helposti, mutta voitaisiin edes hieman omaa ajattelua uhrata sille, että mietitään, mitä se fraasi tarkoittaa.

Rättipäiden uskonto kun ei satu hyväksymään vääräuskoisia vaan ne pitää tappaa, lahdata, teloittaa. Ja siihen vielä kannustetaan ja se on heidän mielestään yhtä jees juttu kun kristittyjen mielestä mummon auttaminen tien yli, hyvä teko.

Noh, noh. Eipä yleistetä kaikkiin muslimeihin.

Eiköhän niistä about miljardista ihmisestä löydy muutama joka haluaa vaan elää normi elämäänsä eikä omistaa sitä länsimaitten tuhoamiselle.

Minä odottaisin, että tuomitsisivat väärän toiminnan ja tekisivät pesäeron. Toki voisivat kritisoida pilakuvia ja mitä vain läntisessä yhteiskunnassamme, kunhan tekevät sen sivistyneesti argumenteilla.
Vähän niin kuin näin?
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...+hillintään+Tanska-protesteissa/1135218541961

Muslimijärjestö kehotti hillintään Tanska-protesteissa

Julkaistu: 28.1.2006 23:12

reuters

JEDDA. Maailman laajin muslimijärjestö kehotti lauantaina islaminuskoisia pitämään rauhanomaisina Tanskalle osoitetut vastalauseet profeetta Muhammedista julkaistuista pilapiirroksista.

"Pyydämme islamin kansakunnan jäseniä ilmaisemaan mielipiteensä sivistyneellä ja rauhanomaisella tavalla ja välttämään erehdyksiä, jotka eivät ole profeetan arvon mukaisia", sanoi Islamilaisen konferenssin (OIC) pääsihteeri Ekmelettin Ihsanoglu toimittajille Jeddassa.

OIC-järjestöön kuuluu 57 valtiota.

Vähän niin kuin noin. Puuttuu enää terrorismin tuomitseminen. Tuosta voisi Purtsikin ottaa mallia ja jättää rasismi sekä väkivallan kannattaminen taakse.

Ja siksi kommenttisi painoarvo onkin varsin vähäinen, eikä kommentti anna kirjoittajastaan erityisen älyllistä vaikutelmaa. Pienellä rukkauksella se olisi ollut ihan vakuuttava kommentti. Nyt se vaikutti häthätää kyhätyltä.

Eipä anna sun epäolennaiseen puuttuminen sustakaan kovin älyllistä kuvaa.

Minä odottaisin, että tuomitsisivat väärän toiminnan ja tekisivät pesäeron. Toki voisivat kritisoida pilakuvia ja mitä vain läntisessä yhteiskunnassamme, kunhan tekevät sen sivistyneesti argumenteilla.

Kuten käytännössä kaikissa muissakin vastaavissa tapauksissa tätä ennen jälleen kerran "Eurooppalaiset muslimijärjestöt tuomitsivat tänään al-Qaidan tappokäskyn islamin vastaisena."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1437188

edit. joku ehti ensin.

Joo ja se terrorismikin on tuomittu joka kerta iskujen sattuessa samaisten järjestöjen ja yhteisöjen toimesta, jos on vaan uutisointi jaksanut asiasta mainita, mitä se usein onkin. Täysin vakiokamaa.

Kyl mä olen melko varma et kyl jossain vaihees tulee eurooppalaisil mitta täytee muslimien kans. No osa noist ääriuskovaisista kyl pilaa kaikkien musliemien mainen. Mut laittas omasa kuriin ni vois niidenkin maine nousta. Kyllähän sen natsi saksankin laitto valkoset veljet ruotuu kun alko mennä överiks ;)

Eipä anna sun epäolennaiseen puuttuminen sustakaan kovin älyllistä kuvaa.

Puutuin itseasiassa hyvinkin olennaiseen asiaan. Yleistykset ja virheellisyydet vievät nimittäin sisällön asiasta, joka muuten on tärkeä. Siksi ei kannata heitellä tyhmiä yleistyksiä.

Maltillisia muslimeja vain tuntuu olevan liian vähän. Jos eivät itse tee, niin kannattavat.

One in eight UK Muslims 'support terrorist attacks'

Extrapolated against the total of 1.6 million British Muslims this means that up to 144,000 support terrorism.

Rafiq appears on the Channel 4 documentary "Dispatches", which will be aired on Monday August 6 at 8 pm. He states on this program: "Next we can have a percentage of people that can actually sympathise. These people at this stage ... won't go out and be operational and won't decide to blow themselves up but can sympathise with the people that can blow themselves up. Again this can be in double digits. Then we have a percentage of the population that actually empathises with the people that blow themselves up. It could be 15 to 20 per cent. It could be somebody who says, 'I don't agree that these guys are blowing themselves up but I can actually understand why'."

Dispatches - Undercover Mosque

Ketkäs niitä suvaitsemattomia taas olikaan?

Mutta siis olet sitä mieltä että kuolema on ihan ok rangaistus piirtämisestä?

Tässä yksittäisessä tapauksessa ehkä joo, kyllä. Mä en yksinkertaisesti jaksa kuunnella vouhotusta tuosta Muhamedin epäkunnioituksesta. Jos minä, ja sinä, ja moni muu pakkiksen lukija tajuaa Muhamedin kuvaamisen koirana ärsyttävän tiettyjä tahoja, niin miksi mennä tekemään sitä? Arvostella voi muutenkin.

Tämä on, minun silmissä, kärjistetty tapaus. Tarpeeksi kun ärsytetään (tyhmyyttään) niin jossain vaiheessa nenä on poskella. Eli voi ärsyttää, väitellä, perustella eriävän mielipiteen, mutta ei näin, kun ko. tapauksessa tehty.

Ymmärrätkö mitä ajan takaa? Maalaisjärkeä.:thumbs:

edit. Vähän niinku kun kiusaa tarpeeksi kauan naapurin rakkia, sillä palaa tassut, ja se hyökkää sun kimppuus. Mutta jos se vaan on siellä aidan toisella puolella, niin sit se vaan on. Ja molemmat jatkaa mukavia päiviään, eikä tappele. Eli tässä tapauksessa näen pilapiirtäjän aloittaneen kiusaamisen, joten kärsiköön tekonsa seuraukset. Minä olisin piirtänyt pilakuvat vaikka Paavo Väyrysestä mieluummin kuin tuosta aiheesta.

Tässä yksittäisessä tapauksessa ehkä joo, kyllä. Mä en yksinkertaisesti jaksa kuunnella vouhotusta tuosta Muhamedin epäkunnioituksesta. Jos minä, ja sinä, ja moni muu pakkiksen lukija tajuaa Muhamedin kuvaamisen koirana ärsyttävän tiettyjä tahoja, niin miksi mennä tekemään sitä? Arvostella voi muutenkin.

Tämä on, minun silmissä, kärjistetty tapaus. Tarpeeksi kun ärsytetään (tyhmyyttään) niin jossain vaiheessa nenä on poskella. Eli voi ärsyttää, väitellä, perustella eriävän mielipiteen, mutta ei näin, kun ko. tapauksessa tehty.

Ymmärrätkö mitä ajan takaa? Maalaisjärkeä.:thumbs:

edit. Vähän niinku kun kiusaa tarpeeksi kauan naapurin rakkia, sillä palaa tassut, ja se hyökkää sun kimppuus. Mutta jos se vaan on siellä aidan toisella puolella, niin sit se vaan on. Ja molemmat jatkaa mukavia päiviään, eikä tappele. Eli tässä tapauksessa näen pilapiirtäjän aloittaneen kiusaamisen, joten kärsiköön tekonsa seuraukset. Minä olisin piirtänyt pilakuvat vaikka Paavo Väyrysestä mieluummin kuin tuosta aiheesta.

opetus: älä kuvaa Muhammedia mustina, kuvaa islaminuskoisia naapurin rakkeina ;) (Vitsivitsi)

Asiaa: Haukku ei tee haavaa ja kunnianloukkauksesta on asetettu lakeja jos nyt verisesti loukkaantuisikin. Maalaisjärkeä tai ei on fyysinen koskemattomuus on perustuslaissa määritelty. Mikä tahansa junttiperinne tulisesta turpaanvedosta ei sen yli onneksi sivistyneessä maassa pääse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom