Kyllä mä luulen, että ihmiset jotka ei lue koko elämäänsä pelkkää koraania vaan käy koulua normaalisti jne, on järjestään fiksumpia, vai eikö näin ole?
Kumma tyyli sinulla kääntää asiat ihan toisinpäin, ja vähätellä ongelmia asiaan liittyen:thumbs: Uskot ne tässäkin taas tappelee ei ihmiset, sillähän ne ongelmat aina ratkee. Onko tässä nyt kyse siitä, että me eurooppalaiset olemma näiden muslimien tiellä? Pitääkö kaikki mahdollinen ajattelutapa suvaita? Mitä islamipuolue edes tekisi suomessa? Ei mitään järkevää. Imo, sais noi suomalaiset wannabeislamistit lennättää tonne Irakiin, siellä ne Shariat pelaa jo valmiiksi, ja moskeijat on rakennettu Täällä niitä ei päättävissä elimissä tarvita.
Kyllähän meidän fiksumpia pitäisi olla, mutta fiksut ihmiset eivät ala selittämään kuinka lailla pitäisi kieltää kaikki mikä itseä ärsyttää. Näin ei yhteiskunta toimi.
Ja sinä tässä koko ajan selität jostain kulttuurien sodasta, en minä. Totta helvetissä Islam pitäisi suvaita Suomessa, tämä siksi koska meillä on uskonnonvapaus. Jos aletaan kumota perustuslakia niin minä haluan että aivoton popmusiikki kielletään lailla koska sillä on vahingollinen vaikutus nuorisoon. Ja samaan syssyyn minä kieltäisin perussuomalaisetkin, mutta näinhän tämä systeemi ei toimi vaan voi jättää vain äänestämättä sitä mikä ei miellytä. Minä en ymmärrä että mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää. Millä perusteella tässä valtiossa muka pääsisi oikeasti joku HC-islamisti mihinkään vallan kahvaan kiinni?