Muhammad-pilapiirtäjä palasi Ruotsiin

Kyllä mä luulen, että ihmiset jotka ei lue koko elämäänsä pelkkää koraania vaan käy koulua normaalisti jne, on järjestään fiksumpia, vai eikö näin ole?

Kumma tyyli sinulla kääntää asiat ihan toisinpäin, ja vähätellä ongelmia asiaan liittyen:thumbs: Uskot ne tässäkin taas tappelee ei ihmiset, sillähän ne ongelmat aina ratkee. Onko tässä nyt kyse siitä, että me eurooppalaiset olemma näiden muslimien tiellä? Pitääkö kaikki mahdollinen ajattelutapa suvaita? Mitä islamipuolue edes tekisi suomessa? Ei mitään järkevää. Imo, sais noi suomalaiset wannabeislamistit lennättää tonne Irakiin, siellä ne Shariat pelaa jo valmiiksi, ja moskeijat on rakennettu :) Täällä niitä ei päättävissä elimissä tarvita.

Kyllähän meidän fiksumpia pitäisi olla, mutta fiksut ihmiset eivät ala selittämään kuinka lailla pitäisi kieltää kaikki mikä itseä ärsyttää. Näin ei yhteiskunta toimi.

Ja sinä tässä koko ajan selität jostain kulttuurien sodasta, en minä. Totta helvetissä Islam pitäisi suvaita Suomessa, tämä siksi koska meillä on uskonnonvapaus. Jos aletaan kumota perustuslakia niin minä haluan että aivoton popmusiikki kielletään lailla koska sillä on vahingollinen vaikutus nuorisoon. Ja samaan syssyyn minä kieltäisin perussuomalaisetkin, mutta näinhän tämä systeemi ei toimi vaan voi jättää vain äänestämättä sitä mikä ei miellytä. Minä en ymmärrä että mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää. Millä perusteella tässä valtiossa muka pääsisi oikeasti joku HC-islamisti mihinkään vallan kahvaan kiinni?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei siihen vaadita muuta kuin yksinkertaista matematiikkaa. Ruotsissa asuvilla muslimiperheillä on keskimäärin 3-5 lasta, ruotsalaisperheillä taas 1-2. Muslimien prosenttiosuus Ruotsin väestöstä kasvaa jyrkästi, kun taas ruotsalaisten osuus on laskussa. Tämänhetkisellä kehityksellä käyrät kohtaavat viimeistään 2050-luvulla. Tämä kehitys on alkanut kauan ennen Irakin sotaa, eikä loppua näy.

P.S. Kyllä. Olen sitä mieltä, että Suomessa ollaan fiksumpia asioiden suhteen kuin esim. Iranissa, Irakissa tai Somaliassa. Rasismikortti esiin!!

Kyllä tälle väitteelle jotain lähdettä kaivataan, en usko kyllä sekuntiakaan että tällainen todennäköisyys on olemassa ja kukaan ei sitä julkisesti tiedosta tai etteikö asialle jotakin tehtäisi.

Kuka täysijärkinen suomalainen tuollaista haluaisi?

Kyllä niin vihaksi pistää tollanen paskanjauhaminen tässä maassa, onneksi nuo tuskin koskaan menee läpi. Sellainen laki pitäisi olla, joka estää tuon syöpäkasvaimen leviämisen eurooppaan, kaikissa sen muodoissa.

Tuskin kukaan, siksi se ei tule toteutumaan. Mutta kyllä sen ehdottamisen pitää silti laillista olla, vaikkei mitään toteutumisen mahdollisuutta olekaan.

Kyllä meillä löytyy noita hulluja omastakin takaa sitäpaitsi. Esim joltain Veli Saarikallelta löytyisi varmaan vieläkin hullumpia ideoita, mutta pelkääkö joku ne oikeasti toteutettaisiin?

Kyllä tälle väitteelle jotain lähdettä kaivataan, en usko kyllä sekuntiakaan että tällainen todennäköisyys on olemassa ja kukaan ei sitä julkisesti tiedosta tai etteikö asialle jotakin tehtäisi.

Totta kai se tiedostetaan, mutta miksi sille pitäisi jotain tehdä? Sehän olisi ksenofobiaa ja rasismia.

Ruotsiin on vuoden 1985 jälkeen muuttanut muualta kuin pohjoismaista 564 000 ihmistä. Näistä 3% on saapunut työn ja opiskelun vuoksi. Tärkeimmät syyt ovat "perheside" (=perheen yhdistäminen, puolison haku entisestä kotimaasta) 41%, "humanitääriset syyt" 21% ja "suojelun tarve" 15%.

Lähde:http://www.scb.se/statistik/_publikationer/BE0701_1950I02_BR_BE51ST0405.pdf

Mistä kuvittelet näiden ihmisten tulleen? Tuskin ne ainakaan saksalaisia insinöörejä ovat.

Raportti on vuodelta 2006, joten nykykehityksellä muuttovirta on noin 55 000 "oletettua" muslimia vuosittain. Tästä luvusta ovat tietenkin pois kaikki muslimien Ruotsissa saamat lapset, joita siis on keskimäärin 3-5/perhe. Kun alkuperäisten Ruotsalaisten syntyvyys oletettavasti edelleen laskee, tilanne pahenee entisestään. Ei se asia siitä kiistämällä ja hyssytelyllä miksikään muutu.

Ei noissa muslimeissa mitään vikaa ole, vähän samanlaista sakkia kuin kristityt. Fundamentalistikusipäät sitten erikseen muttei nyt viitsi koko uskontoa tuomita vähemmistön vuoksi.

Raportti on vuodelta 2006, joten nykykehityksellä muuttovirta on noin 55 000 "oletettua" muslimia vuosittain.

E:lukuhärö, eli 22500. Kuitenkin viimeisen 10 vuoden aikana liikenne on triplaantunut. Euroopan nykytilanne huomioon ottaen ei näköpiirissä ole ainakaan minkäänlaista laskua muslimien muuttovirrassa.

Ei noissa muslimeissa mitään vikaa ole, vähän samanlaista sakkia kuin kristityt. Fundamentalistikusipäät sitten erikseen muttei nyt viitsi koko uskontoa tuomita vähemmistön vuoksi.
Muslimit on samanlaisia höpönassuja kuin me muutkin, ovat vain snadisti enemmän päästään sekaisin uskontonsa kanssa. Vähänhän tuo toki olisi perseestä, jos toinen (vahvasti uskonnollinen)kulttuuri istutettaisiin Suomeen ja sen edessä jopa lakia muutettaisiin. Mutta not gonna happen. Suomi on kuitenkin vähän vitun rasistinen maa, joten ei täällä kukaan äänestä jotain muslimiehdokasta. Ja anyways, jos sinne yksi hörhö istumaan saataisiin, niin tuskin se enempää aikaan saisi kuin joku Tony Halme, palkan nostaisi ja se siitä. Ei pysty näkemään, että lakia muutettaisiin millään tasolla jonkun vähintäänkin arveluttavan uskonnon edessä.

Muslimiviha on mulle jotenkin outo käsite, romanit ehkä vielä tajuan mutta miksi pitää vihata ihmisiä jotka on vaan vähän ylikiihkoutuneita uskoonsa? Suomessakin näitä (todella) hulluja ihmisiä löytyy mutta niille vaan nauretaan kun ne ei sodi suursuomalaisia vastaan. Kyllä muslimit on aiheuttanut tässä maailmassa kaikkee paskaa mutta kun kattoo historiaan niin me valkoihoiset ollaan oltu just niitä pahiksia. Turha väittää mitään "no se on historiaa" koska kaikki muslimien ja varhaiskristittyjen iskut ovat historiaa ja niitä todellakin voi verrata keskenään. Muslimit varmaan haluavat kostoa, en tiedä mutta tuskin ne ainakaan ilman syytä rupeaa sotimaan.

Muslimiviha on nykyään muodissa, sanon minä. Puolet suomalaisista alkaa olla sydänmeltään skinnareita, menee hyvin?

Muslimiviha on mulle jotenkin outo käsite, romanit ehkä vielä tajuan mutta miksi pitää vihata ihmisiä jotka on vaan vähän ylikiihkoutuneita uskoonsa? Suomessakin näitä (todella) hulluja ihmisiä löytyy mutta niille vaan nauretaan kun ne ei sodi suursuomalaisia vastaan. Kyllä muslimit on aiheuttanut tässä maailmassa kaikkee paskaa mutta kun kattoo historiaan niin me valkoihoiset ollaan oltu just niitä pahiksia. Turha väittää mitään "no se on historiaa" koska kaikki muslimien ja varhaiskristittyjen iskut ovat historiaa ja niitä todellakin voi verrata keskenään. Muslimit varmaan haluavat kostoa, en tiedä mutta tuskin ne ainakaan ilman syytä rupeaa sotimaan.

Muslimiviha on nykyään muodissa, sanon minä. Puolet suomalaisista alkaa olla sydänmeltään skinnareita, menee hyvin?

no oisko tuolle jotain perusteita lähihistoriassa?

911?
lippujen polttamiset?
palkkamurhaan kiihottamiset?
itsemurhapommittamiset?

valitettavasti sit nää ns kunnon muslimit kärsii samaa uskontoa edustavien äärilikkeiden tempauksista niin paljon, että kaikki leimataan samaan kastiin ilmaan ak:lla ampuvien risupartojen kanssa.

Eipä ole kovin harvinaista että islamin uskonnolliset johtajat julistavat kuolemantuomioita moraalittomille länsimaalaisille kuten näille kahdelle pilapiirtäjälle ja Salman Rushdielle nyt näin esimerkiksi. Milloinkas Paavi tai muut kristityt johtajat ovat halunneet ihmisen tapettavaksi?

Minusta aika selvä asia että maailma olisi parempi paikka ilman mitään uskontoa.

On varsin erikoista että muslimijärjestöjä ei Suomessa määritellä rikkolisjärjestöksi ja näin ollen kielletä. Ei ainakaan tule mieleen yhtään toista järjestöä joka toistuvasti uhkaa ihmisten henkeä ja saa silti harjoittaa toimintaansa

911?
lippujen polttamiset?
itsemurhapommittamiset?

Juurikin näin. Joku asiantuntija tiivisti asian joskus hyvin: muslimeilla kun on about 1000 vuotta nuorempi uskonto, kuin kristityillä (tai monella muullakaan varmaan...) niin nehän elää omaa keskiaikaansa.

Joka nyt vaan natsaa ihan vitun huonosti 2000-luvulle.

Ateistina mulle on ainakin aika kova paikka että šaria-lain mukaan mut kivitettäis kuoliaaks muslimimaassa.

Naiivi toiveeni olisi, että demokratiassa päästäisiin eroon poliittisista ryhmistä, jotka perustavat aatteensa "jumalan tahtoon". Yhden totuuden ihmiset ovat niin saatanan vaarallisia. Mitäs sitä sanottiinkaan, yhden ihmisen harhaluuloisuus on psykoosi, miljoonan vastaava taas uskonto...

Naiivi toiveeni olisi, että demokratiassa päästäisiin eroon poliittisista ryhmistä, jotka perustavat aatteensa "jumalan tahtoon". Yhden totuuden ihmiset ovat niin saatanan vaarallisia. Mitäs sitä sanottiinkaan, yhden ihmisen harhaluuloisuus on psykoosi, miljoonan vastaava taas uskonto...

tää on hyvä pointti. jos saisin 3 toivomusta, yks toivomus olis kyllä se että kirkko ja valtio erotettais toisistaan lopullisesti. säännön rikkomisesta/yrityksestä karkoitus ja ikuinen porttikielto.
(ja viimeinen toivomus ois 10 toivomusta lisää ;) )

Juurikin näin. Joku asiantuntija tiivisti asian joskus hyvin: muslimeilla kun on about 1000 vuotta nuorempi uskonto, kuin kristityillä (tai monella muullakaan varmaan...) niin nehän elää omaa keskiaikaansa.

Joka nyt vaan natsaa ihan vitun huonosti 2000-luvulle.

Itse näkisin ropleemana sen, että muslimeilta puuttuu Uusi Testamentti ja niinollen toisen posken kääntämisen ajatus. Eikä sellaista taida olla tulossakaan.

On varsin erikoista että muslimijärjestöjä ei Suomessa määritellä rikkolisjärjestöksi ja näin ollen kielletä. Ei ainakaan tule mieleen yhtään toista järjestöä joka toistuvasti uhkaa ihmisten henkeä ja saa silti harjoittaa toimintaansa

Onko Suomessa jokin muslimijärjestö sitten uhannut jonkun henkeä? Ja tässä kyseissä tapauksessa emme puhu mistään normi muslimijärjestöstä vaan Al-Qaidasta.

911?
lippujen polttamiset?
itsemurhapommittamiset?

valitettavasti sit nää ns kunnon muslimit kärsii samaa uskontoa edustavien äärilikkeiden tempauksista niin paljon, että kaikki leimataan samaan kastiin ilmaan ak:lla ampuvien risupartojen kanssa.
No mutta eihän Suomessa ole ääriliikkeitä. Lisätäänpä sitten meidän "maltillisen vähemmistön"...
- puskaraiskaukset
- joukkoraiskaukset
- saksiraiskaukset
- silmitön ja satunnainen katuväkivalta
- muut ryöstöt
+ lukemattomat muut yksittäistapaukset

Vähän samanlaisia kuin muutkin uskovaiset vähemmistöt siis. :hyvä:

Ateistina mulle on ainakin aika kova paikka että šaria-lain mukaan mut kivitettäis kuoliaaks muslimimaassa.

Vois olla muutenkin kova paikka... ;)

Mut enivei.. Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että toivottavasti joku onnistuu tuon palkkion lunastamaan.

Miksi?

Koska jokainen vähänkään järkevästi ajatteleva ihminen, millainen esim. päätoimittajan pitäisi olla, jättää tuollaiset teokset julkaisematta/tekemättä. Minäkin tajuan, ettei ampiaispesää kannata mennä sorkkimaan kepillä, pistintä tulee ihan varmasti.
Minun mielestä tuo piirtäjä on ihan vitun tyhmä, ja ansaitsee kärsiä tekonsa seurauksen. Mutta minä en aio kärsiä hänen takiaan. Mut niinhän siinä taas käy, syyttömät asiaan millään tavalla liittymättömät ihmiset joutuvat tulilinjalle, kun ei viime kerrasta otettu opiksi. Jos nyt joku onnistuu, LUULEN että tuollaiset piirtelyt jää aavistuksen vähemmälle jatkossa.

Jos haluaa arvostella Muhamedia, niin sen voi tehdä diplomaattisemminkin. On ne sen verran tulisieluista sakkia.. Mutta kun niiden kanssa pitää elää, niin mieluummin itse hiukan joustaen (ei tietenkään loputtomiin) ja kaikki on suh tyytyväisiä.

Ja tuntien Ruotsalaista yhteiskuntaa, en epäilis hetkeäkään etteikö joku jo suunnittele mitä tekee tuolla 100 000 $ jahka työt on tehty.

Tämä on vain minun mielipiteeni.

Oma mielipiteeni on, että länsimaiden tulisi vihdoin herätä siihen, että tämä suuntaus ei voi enää jatkua, koska pidemmän päälle se aiheuttaa vakavia ongelmia. Kunnallispolitiikasta he siirtyvät eduskuntaan, ja sitten saavat aloittaa järjestelmällisen toimimisen omien ajatustensa hyväksi. Muslimit tulevat olemaan todellinen ongelma euroopassa vielä jonain päivänä, ellei päättäjät halua viestittää selvästi, miten täällä eletään, ja että tuollainen uhkailu ja suvaitsemattomuus heidän puoleltaan saa loppua. Ruotsillakaan ei ole mitään auktoriteettia tuota Al-Qaida johtajaa vastaan, minusta heidän pitäisi selvästi ilmoittaa, että tuonkaltainen sairas uhkailu ja kehoittaminen, johtaa vakaviin seurauksiin heille tjs. Mikään pullapolitiikka ei kyllä tässä auta.

Mun puolesta saavat perustaa puolueen, mutta Suomessa eletään Suomen lakien mukaan. Onkohan Ruotsissa vastaavaa lakia kuin Suomessa ja mitenkähän tämä toimisi käytännössä:

5 §
Suomalaiseen kohdistunut rikos

Suomen ulkopuolella tehtyyn rikokseen, joka on kohdistunut Suomen kansalaiseen, suomalaiseen yhteisöön, säätiöön tai muuhun oikeushenkilöön taikka Suomessa pysy-västi asuvaan ulkomaalaiseen, sovelletaan Suomen lakia, jos teosta Suomen lain mu-kaan saattaa seurata yli kuuden kuukauden vankeusrangaistus.

7 §
Laiton uhkaus

Joka nostaa aseen toista vastaan tai muulla tavoin uhkaa toista rikoksella sellaisissa olosuhteissa, että uhatulla on perusteltu syy omasta tai toisen puolesta pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, laittomasta uhkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Mielestäni palkkamurhan tilaajat voisi siis tuomita Suomessa jo valmiiksi vähintään laittomasta uhkauksesta ja pahimmassa tapauksessa palkkamurhasta. Symbolisesti vähintään vaikka rikollista ei saataisikaan Suomeen kärsimään rangaistusta. Aina sitä voisi vaatia luovutusta Iranilta tai Saudeilta. EU:n alueella luovutus varmaan onnistuisikin koska ollaan kaikki EU:n kansalaisia ja luovutussopimukset ovat aika hyvät.

Muuten muslimipuolueella on sekä hyviä että huonoja tavoitteita. Mutta sitähän varten demokratia on että ihmiset päättävät mitkä ovat niitä hyviä ja mitkä ovat huonoja. Aika omituista juttua se tuossa Nybergin ohjelmassa kyllä heitti että ei se mun ääniä tule saamaan.

Kunhan nyt vaan ajettaisiin näitä Suomen lakeja hiukan tarkemmin ja palkkamurhien tilaajat sekä muut rikolliset saataisiin vastuuseen teoistaan niin ei uudet puolueet haittaa. Tuskin siinä sen pahemmin käy kuin Halmeenkaan tapauksessa. Jos käy niin sitten sakkoja, linnaa ja karkoituksia kehiin sopivissa annoksissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom