Moottoripyörä?

BCAA-valmisjuoma -40%
^Siinä saa kuljettaja muuttaa itsensä ihan eri taajuudelle kun 180 hp vaihtuu 60hp:een. Keskimäärin tuommoisella rennolla cruiserilla pysyy paremmin hengissä kun ei tarvitse jatkuvasti taistella sitä olkapäällä istuvaa pirua vastaan, niin kuin millä tahansa kilokyykyllä joutuu tekemään.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
^Siinä saa kuljettaja muuttaa itsensä ihan eri taajuudelle kun 180 hp vaihtuu 60hp:een. Keskimäärin tuommoisella rennolla cruiserilla pysyy paremmin hengissä kun ei tarvitse jatkuvasti taistella sitä olkapäällä istuvaa pirua vastaan, niin kuin millä tahansa kilokyykyllä joutuu tekemään.

Totta joka sana. Tehot putos yhteen kolmasosaan, mutta sama kuski siinä edelleen yrittää viedä mopoa. Ei siinä mitään järkeä kyllä ollu, että sekunnin liian pitkään kaasua pitämällä ois oltu lööpeissä. Ja tämä käy joka vitun ajelulla. Nyt voi huoletta ajaa kaasu pohjassa muutaman sekunnin ilman pelkoa vankilatuomiosta
 

Deleted member 40111

Nyt sitten yritettävä elää ilman moottoripyörää ensimmäistä kertaa kahteentoista vuoteen. No rahat entisestä pyörästä menee säilöön ja on sitten edes jonkinmoinen pohjakassa mp:n hankkimiseen tulevaisuudessa, kun toivottavasti tulotaso joskus kohenee. 1400 ZZR tai gen2 Hayabusa semmosia realistisia vaihtoehtoja seuraavaksi. Vaikka en kummastakaan niistä pidä yhtä paljoa mitä tykkäsin ZX12R:stä. Mutta ikää kun oli jo niin paljon pyörällä, että fiksumpi oli siitä nyt luopua kun vielä kohtalainen jälleenmyyntiarvo. Turha tallissa seisottaa kun viimeiseen kolmeen vuoteen ei paljon varaa ollut ajella. Ja yllätys oli, että meni kaupaksi näin loppusyksystä. Yleensä olen myynyt viritys/säätö-osat erikseen aiemmin pyöristäni ja myynyt ne orginaalikuntoisena, kun hyvin huonosti tuntuu huollot ja modaukset jälleenmyyntiarvossa näkyvän. Nyt kuitenkin sattui semmonen ostaja, joka arvosti sitä, että vanhaakin pyörää huollettu ja laitettu isolla rahalla. Ostaessani sen 7,5v sitten oli nettimoton halvin yksilö lajiaan ja nyt oli kallein yksilö pyyntihinnaltaan.
 
Pärrä seissyt pihalla koko kesän enkä ole ajanut kertaakaan. Oon miettinyt sen myymistäkin mutta ei siitä saa kun max 3000 euroa ja ajettu 10 tkm niin ehkä säilytän vaan tallissa sitä kunnes se on veteraanipyörä.
 
Pärrä tallissa talviteloilla. Huolletaan ja pestään vielä.
4600km tuli tälle kaudelle; jep, säälittävä luku
Mulla tais tulla noin 1500km Dukeen:rolleyes:

Ollu viimeset kaks kesää vähän muuta hommaa, mutta jos sitä seuraavana suvena ehtisi ihan oikeasti ajamaankin.
 
Kyllähän niitä kilometrejä prätkään kertyy kun ajaa valtaosan työmatkoista sillä ja harrasteisiin. Vähän olen vuosiin pelkkiä huvilenkkejä ajellut. Sen olen vaan huomannut kun tästä ilmaston lämpenemisestä puhutaan,että hyvä prätkäkausi pk-seudulla on vaan lyhentynyt vuosikymmenien takaisesta. Ennen ajettiin aina ihan huhtikuun alusta lokakuun loppuun,eikä siltikään tarvinnut missään räkäsateessa ajella. Marraskuussa alettiin vasta himmailemaan ja mentiin päivä kerrallaan. Nykyään ,siis vuosia jo, rapa-ja jääkelit jatkuu usein huhtikuun lopulle ja toisessa päässä ajokausi päättyy kuin veitsellä leikaten jo syyskuun puolenvälin jälkeen. Siis kunnolliset ajokelit. Ihan sama into ajella olisi miehessä tallella,mutta kun eihän tuonne koleaan vesihöyryyn ole mitään mieltä lähteä ajamaan. Ainakin kolme viikkoa jo seissyt mopo ,mutta vielä elää se pieni toivo,että yhden pikkureissun saisi heittää ennen talviunta. Perstuntumalla sanoisin,että aikojen saatossa ilmojen puolesta asiallinen ajokausi täällä etelässä on lyhentynyt ainakin kuukaudella.
 


Piti ilman pyörää olla ens kesä, mutta ei sitä näköjään osaa, vaikkei opiskelijabudjetti riitä semmoseen minkä haluais tai ylipäätään ole varaa juuri harrastella näitä. Tuskat kasvoi pari viikkoa takaperin liian suureksi. Raudassa ei oo raha hukassa tai muovissa ehkä paremminkin tässä tapauksessa. Valinta oli sitten gen1 ZX-10R, josta vuosikymmen takaperin haaveilin. Ollut ilmeisesti esittelypyöränä ekat vuodet niin ensirekattu vasta 07 myyntivarastoon ja liikkeestä myyty 08. Että käyttöikä ei ehkä ihan veteraanisarjaa vielä vaikka muuten ikää löytyy jo (enemmän kuin) tarpeeks. Kova oli hinku saada tämä, kun en perunut kauppoja vaikkei myyjä voinut neljää päivää odottaa, että olisin saanut haettua tuon yhellä kertaa (en omista pakua). Paskalla henkilöautolla vajaa 1000km lenkki ja vanhalla pakulla toistamiseen sama neljä päivää myöhemmin. Ei tuntunut enää toisella reissulla niin hyvältä idealta vaikka olikin jo pyörä kyydissä 😅 Mutta mitäpä ei rakkauden vuoksi tekis.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toinen kesä tulee tällä pyörällä. Pieniä modauksia tullut tehtyä. 1400 VS
 

Liitteet

  • 1584427476686.jpg
    1584427476686.jpg
    361 KB · Katsottu: 313
  • 1584426780588.jpg
    1584426780588.jpg
    358,9 KB · Katsottu: 299
Viimeksi muokattu:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Prätkästä pitäisi vaihtaa väriä, mutta on kauhea dilemma siitä, että mitä siihen laittaisi. Joku oikein ämmämäinen olisi toisaalta tosi houkutteleva ja tyyliin kirkas pinkki erottuisi liikenteessä aika nätisti, mutta kun joku tyylikäs vaihtoehto olisi mukavampi. Mattamusta perusvarma, mutta kaikkein huonoiten erottuu missään, ja sit joku flippiväri esim. öljynsävyissä on vähän samaa kastia.
 
Mulla on keltainen ja oon ollut tosi tyytyväinen kun se erottuu hyvin. Vaikken oo mikään keltaisen ystävä.

Valkoinen ja valkoinen kypärä niin kaikki kunnioittaa sua :LOL:
 
Tällainen molopää ei voi harkitakaan mitään muuta kuin mustaa kypärää :LOL: muutenhan siis tietysti.
 
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
20200419_151503.jpg

Mulla pyörä vaihtui tollaseen viime syksynä. Ollut kyllä mukavaa vaihtelua 10v katupyörällä ajon jälkeen. Tehoja lähti reippaasti, mutta ei haittaa. Suosittelen, jos katupyörät alkaa kyllästyttämään.
 
Kävin tossa heittääs vuoden ekan lenkin ja heti alkoi räntää satamaan :ROFLMAO:

Tommonen gsr mopo alla nyt. Ihan kiva vääntö kuussataseks.

katso liitettä 217740
Mulla oli pari kesää samanlainen. Mukava ajella, ja power commanderin kans oli vääntöäkin. Ainoa ärsyttävä asia oli se "on off" kaasu mutkatiellä, eli kun himmasit kaasusta, se moottorijarrutus oli ihan liian voimakas ja menosta tuli nykivää. Eli älä himmaa kaasusta :D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom