- Liittynyt
- 12.11.2004
- Viestejä
- 1 328
- Ikä
- 41
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä onnistuukin aika pienellä vaivalla tuo tarkistus, jos vertaa vaikka 16V-pyörään missä voi joutua konettakin irrottelemaan. Että olisi syytäkin olla pitkä huoltoväli, jos sellaista harkitsisi. Nykyvehkeissä tosin taitaa ollakin jopa 40tkm.Riippuu varmaan pyörästä miten huoltohommat onnistuu.Itse 3: n Moto Guzzin omistajana huollan itse ja tai kavereiden kanssa.Venttiilit katson ehkä kerran kaudessa.Viimeistään 10 tonnin välein.Eilen juuri palasin Virosta.
2200km aika vaihtelevassa säässä.
Venttilien säädöt vuosittain? Joko kilometrejä tulee tolkuttomasti tai moottori on aika pehmeä. Jostain se säätämisen aiheuttanut muodonmuutos pitää tulla, venttiilit painuu kanteen tai venttiilinvarsi lyhenee yms. Tai säädöt ei pysy kiinni. Tosin historic- vehkeistä en tiiä mitään.
.
Noi on kyllä hienon näköisiä pyöriä. Tuo kilpiteline on kyllä ihan hirveä
Se menee vaihtoon ja aika paljon muitakin parannuksia on tulossa.Noi on kyllä hienon näköisiä pyöriä. Tuo kilpiteline on kyllä ihan hirveä
Yks kaveri kritisoi omassaa takajousitusta, missä ei tainnut olla edes mitään säätöjä. Ne voi olla toki eri ikäisissä ja eri malleissa erilaisia muutenkin. Pompautti vaan ylös jos ajoi töyssyyn.Se menee vaihtoon ja aika paljon muitakin parannuksia on tulossa.
Harleyssa ainakin huonot iskarit uusissakin, moni vaihtaa jos enemmän ajaa.Yks kaveri kritisoi omassaa takajousitusta, missä ei tainnut olla edes mitään säätöjä. Ne voi olla toki eri ikäisissä ja eri malleissa erilaisia muutenkin. Pompautti vaan ylös jos ajoi töyssyyn.
No juu, moottoripyörissä toki joutuu muutenkin miettimään vähän kantokykyä ja alustan toimintaa, otetaan esimerkiksi vaikka kolme sivu- ja takalaukut, päälle putkikassi ja ajetaan kaksi päällä. Kun jo matkustajien painokin vaikuttaa jonkin verran.Harleyssa ainakin huonot iskarit uusissakin, moni vaihtaa jos enemmän ajaa.
Touring malleissa ilmajousitus, mutta siinä vaan toinen puoli on säädettävissä.No juu, moottoripyörissä toki joutuu muutenkin miettimään vähän kantokykyä ja alustan toimintaa, otetaan esimerkiksi vaikka kolme sivu- ja takalaukut, päälle putkikassi ja ajetaan kaksi päällä. Kun jo matkustajien painokin vaikuttaa jonkin verran.