Moottoripyörä?

BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tälläisellä on menty jo useampi kausi. Ei tule sakkokertymään 😂
Screenshot_20200530-101340.jpg

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Perkele mikä prätkäkuume. Neljättä kesää ilman. Ilmoittauduin juuri korotuskurssille, että on ensi vuonna sitten korttia hakea prätkä ajamalla kun saan sen verta ylimääräistä kasaan että löytyy joku fiksu.

Minä pesin juuri kamat talvisäilytystä varten, koska taidan nyt tältä vuodelta luovuttaa. Toki nopeastihan tuon onneksi tallista ottaa, kun ei sitä tarvitse lähteä erikseen viemään mihinkään säilytykseen, mutta ajatuksen tasolla olen nyt siirtynyt odottamaan kevättä. 😁

Märkä ja musta talvi aikaa teippausprojektille. :oujee: Ja siinä sivussa ainakin vaihtaa peilit, tanko ja kilpiteline ja huoltaakin toki.

...Samaan aikaan tietysti edelleen polttelee ajatus siitä, että vaihtaisi ton kuussatasen VFR:ään ensi vuodelle, mutta jospa jatkaisi tällä lelulla pikkumodauksin vielä ainakin yhden kesän.

Mulle tulee jostain syystä syksyisin yhtä paha prätkäkuume kuin keväisin. Liekkö perua niistä mopo- ja kevariajoista kun pommiteltiin pimeissä illoissa pitkin kyliä vielä lumentuloon saakka.

Mulle tulee jostain syystä syksyisin yhtä paha prätkäkuume kuin keväisin. Liekkö perua niistä mopo- ja kevariajoista kun pommiteltiin pimeissä illoissa pitkin kyliä vielä lumentuloon saakka.
Talvellahan se hauskuus vasta alkoi.

Pevetillä kun maadoitti jalkapohjat niin ei sillä oikein voinut kaatuakaan ellei mennyt liian kovassa vauhdissa perä menosuuntaan. Lenkkarin ja maiharinpohjia kului kyllä siitä edestä.

Tällä on jonkin verran tullut ajettua nyt syksyn aikana. Ei ole oma vaan veljen pyörä. Kyllähän tuo katuendurokuumeen on nostanut, mutta jäänee kyllä kauas tulevaisuuteen sen toteutus. 690 enduro R '20 , siis kyseessä.

Liitteet

• IMG_20200923_173151.jpg
    IMG_20200923_173151.jpg
    103,1 KB · Katsottu: 136
Pikkukottarainen tuli tänä vuonna customin ja matkapyörän jälkeen ja on aivan ihana vehje!
On koluttu sora- ja metsäpolkuja ja hairahduinpa kokeilemaan motocrossiakin tänä vuonna. Joten pahasti näyttää siltä, että ensi vuonna joku enskakin löytää tiensä meidän pihaan.

20201012_203627.jpg

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nonniin, nyt on kortti korotettu ja maailma on avoin. Vielä kun olis rahaa. Vaikka tuolla oli aika perkeleen kylmä vetää yhdeltä istumalta ne 5 ajotuntia, niin ai saatana kun mä olen kaivannut tota tunnetta. On sellainen pyörä vaan ensi kauden aikana saatava. Kesä saattaa mennä ohi rauhanturvausoperaation vuoksi, mutta onpahan korttia hakea prätkä ajamalla kun sieltä palaa, jos nyt tulisi valituksi reissuun.

Pari kuukautta meni omalla painollaan, mutta viime päivinä on pyörä tullut vaivihkaa päiväuniin. Etenkin kun hieman näyttää lämpötilat nousevan. Eikä tunnetta helpottanut yhtään tän ketjun avaaminen! 😩

Ajamisesta ei nyt ihan vielä voi haaveilla, mutta onneksi pääsee puuhastelemaan :oujee: Viikonloppu menee tallissa heittämällä.

Liitteet

• EC2F2D61-E1C6-45DE-9924-B7704AD22C31.jpeg
    EC2F2D61-E1C6-45DE-9924-B7704AD22C31.jpeg
    69 KB · Katsottu: 130
Onneksi olkoon, tuo Mt09 on hauskin pyörä millä olen ikinä ajanu !

Kiitos! Todella näppärä laite etenkin, jos asuu PK-seudulla. Motarit on tuskaa ilman kunnon pleksiä, mutta siihen käyttöön löytyy parempia vehkeitä :) Välillä pitää uhrata jotain voittaakseen, vai miten se meni.

Tänään koitin ottaa kevään ekat savut vaan akku sippasi.

Vähän arveluttaa miten aika riittää ajeluun tulevana suvena. Melkein tekis mieli vaihdatella kalastukseen soveltuvaan pulpettiveneeseen.

Ruosteenpoistorata varattu, uudet sadekamat haettu postista ja nahkatakin toimitusta odotellessa... Haiskahtaa siltä, että pitää pyhien kunniaksi raapaista teippaus valmiiksi ja käydä vähän pörräämässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom