Nyt pitää odotella mielenkiinnolla kevättä, siirryin kanssa tuolta Hayabusa leiristä "Touring" puolelle ja 2018 BMW S1000XR tuli hankittua. Ja ruksin kaikki varustepaketit mitä löysin ja Akrapovic tulille. Onko kellään kokemuksia? Värinät kuulemma olisivat kokonaan 2018 mallista häipyneet...ja tietenkin koeajamatta...
Kannatti syynätä tarjouksia niin sain napattua XLmotolta GPR -sliparin bandittiin 50% alesta. Sormi oli jo muutamaan kertaan ostonapilla aiemmin. Vielä k&n suodatin jostain niin olis virtaus ja mökä kunnossa kesällä.
Eihän lumikaan vielä mettässä kanna kelekkaa, niin täällä jo kesästä haaveillaan. Kunhan ensin tulis talvi, pyörät saa oottaa vielä rauhassa ainaki sen 3 kk.
Hitto mä en ole edes irrottanut akkua pyörästä! Pitääkin pistää laturiin se ja kokeilla startata, vähän fiilistellä ääniä niin kesäkin tuntuu tulevan ehkä nopeammin, tai sitten ei.
Mää ruuvailin tänään uuden pöntön paikalleen. En punninnut osia mutta kyllä tuo orggis pönttö banditissa on ihan helvetin kookas ja painava laitos. Nyt ei pitäisi ahistaa pakopuolella ja painoa lähti kilotolkulla
XLmoton toimitus oli nopea, taisi mennä neljä arkipäivää.
Asiallista. Mun vois olla mahdollista saada kaupanteossa vaihdossa 1993 cb750. Uudenveroinen ja orggis. Kattelin että vakuutukset 400€ vuosi. Niin miksipäs ei?
Ja sit jos siihen vaihtaa vähän penkkiä ja jotain pientä.. (kuvassa siis haaveiltu lopputulos)
Asiallista. Mun vois olla mahdollista saada kaupanteossa vaihdossa 1993 cb750. Uudenveroinen ja orggis. Kattelin että vakuutukset 400€ vuosi. Niin miksipäs ei?
Ja sit jos siihen vaihtaa vähän penkkiä ja jotain pientä.. (kuvassa siis haaveiltu lopputulos)
Mulla oli Honda CB, tosin 500, vuosimallia 2001. Siinä ei ollut koskaa mitään vikaa ja todella helppo ajaa, se kääntyi vaikka kuinka pienessä tilassa. Hyvä pyörä.
Hyvä valinta mullakin oli hornetti ensiypöräksi ehdolla pitkään. Tuo retronaku lookki puhuttelee oikeastaan merkistä riippumatta. Faceliftillä pilasivat tuonkin ulkonäön 2007.
Hyvä valinta mullakin oli hornetti ensiypöräksi ehdolla pitkään. Tuo retronaku lookki puhuttelee oikeastaan merkistä riippumatta. Faceliftillä pilasivat tuonkin ulkonäön 2007.