Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootteko tietoisia että nykyään saa minkä tahansa kakspyöräisenkin seisontaan? Marraskuussa tuli joku muutos, joka tuli itsellekin hiukan puskista. Olin siirtämässä prätkävakuutusta pohjolaan niin vakuutusmyyjä kertoi että marraskuun lopulla saa seisontaan, ja kuulemma koskis kaikkia muitakin yhtiöitä.

Multa lähtis muuten prätkä myyntiin, kun pitää lähteä 4 vuodeksi opiskelemaan kauas kotipaikkakunnalta. Honda CB600F Hornet, -00 ja karvan alle 50tkm mittarissa. Ikäisekseen todella siisti ja ongelmaton peli, 35kw eli vakuutukset on halvat ja saa ajaa A2 kortilla. Hyvä valinta esimerkiksi ensipyöräksi :) Oon itse kolmas omistaja, ja historia on hyvin tiedossa. Mua ennen ollut 10 vuotta samalla omistajalla (vanhempi mies). Pakkiksen kautta näin talviaikaan 2500€
IMG_20150802_1301171_zpsedd4tbc4.jpg
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saatana, että on kiukkuinen.
Ihankuin muija menkoissa himassa odottamassa, kun tuut myöhässä baarista kotiin, huulipunaa kauluksella ja pyydät maksaan taksin kun omat rahat menny.



2016-kawasaki-ninja-h2r-in-white-livery-is-the-queen-of-supercharged-ice_2.jpg
 
On tuossa tötterössä ainakin vetoja. Eikö se tuotanto malli oo heittämällä kesympi? Mitähän lie antaa takarenkaalta..

Iloisena asiana mietin alkuviikosta, että käyn aivan vittuilessa ajamassa busalla, kun oli sulat tiet. Nyt sitten lunta sattaa ja kaikkia vituttaa. Varmuudeksi kävin pistään mopon laturin nokkaan kunnollisena ja huolehtivana omistajana. Kunhan ei palais Ctekin kanssa koko paska
firing.gif

Ois ollu kyllä hyvä alottaa kausi näin aikasin, jos meinaa tonnin saada rikki tänä vuonna..
 
On tuossa tötterössä ainakin vetoja. Eikö se tuotanto malli oo heittämällä kesympi? Mitähän lie antaa takarenkaalta..

Vakio H2 oli jotain 195hp kantturoissa ja noilla Brock's jne. viripajojen ECU flasheillä 240hp+ osastolla.
H2R suoraan tehtaalta ~300hp, mutta kuka lienee sitten ostaa, kun ei saa kilpiin.
 
Täällä on jo välillä sellaset kelit, että oikein härskiksi jos rupeais, vois käydä prätkällä laskettelemassa. Viime viikolla oli alkuviikosta +15.
Enpä kuitenkaan taida jaksaa siirtää vakuutuksia vaan odottelen huhtikuuhun, ei ole vielä edelliskauden jäljiltä älytön ajokuume noussut. Pikkuhiljaa..
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle jäi kännykällä nopella vilkaisulla epäselväksi millä tuo nopeus oli mitattu? Jos tollasessa ei katukäyttöön-pyörässä edes on omaa nopeusmittaria lainkaan mutta jos on ja sellaisella nopeus mitattiin on mittarivirhe näyttelee kovasti suurta osaa tuloksessa. Jos mittarivirhe on vaikka luokkaa 5 -8 % Jää todellinen nopeus selvästi alle videossa näytetyn. Eipä silti järkyttävä nopeushan sekin on. :worship:
 
En, odottelen kesää.

Viime aikoina on kyllä kutkuttanut ajatus Kingin ahtamisesta, mutta ehkä tulen vielä järkiini ja unohdan koko jutun.
 
Mulle jäi kännykällä nopella vilkaisulla epäselväksi millä tuo nopeus oli mitattu? Jos tollasessa ei katukäyttöön-pyörässä edes on omaa nopeusmittaria lainkaan mutta jos on ja sellaisella nopeus mitattiin on mittarivirhe näyttelee kovasti suurta osaa tuloksessa. Jos mittarivirhe on vaikka luokkaa 5 -8 % Jää todellinen nopeus selvästi alle videossa näytetyn. Eipä silti järkyttävä nopeushan sekin on. :worship:

Kyllähän tuosta on tutkattu sen verran kovia lukemia huippunopeuden osalta, että siinä ei paljoa tarvi selitellä.
 
Itsellä on jotenkin tullut ehkä päivät täyteen tehokkaalla pyörällä ajamista. Tai ainakin viime kesänä oli sellainen olo. Olis kiva jos pystyisi oikeesti vähän kiihdyttelemään ja ajamaan ns. urheilullisesti vaihteita vaihdellen ja kunnon kierroksilla vähän kadullakin. Tolla zx-10r:llä kun erehtyy harrastamaan moista motorsporttia niin parissa sekunnissa on aina ihan helvetisti liikaa vauhtia mihinkään olosuhteisiin.

Turbopyörällä sentään pystyy pitämään hauskaa jo vähän alemmillakin kierroksilla ja mikään ei kyllä voita sitä turbon luomaa fiilistä kun suhinan myötä alkaa kädet venymään ja nokka nousemaan. Tehon puolesta ei kyllä mielestäni nykyään tarvitse ahdettua pyörää kadulle, tai no ehkä joku pitkä ja matala voisi tarvita enemmän voimaa kuin kilosesta kyykystä tulee ulos.
 
Sen verran pitänyt itse pahinta ajokuumetta lievitellä, että tilailin uudet hammasrattaat ja kettingin Hornettiin. Sopivasti kun koko pakka meni vaihtoon, niin piti sit hommata eteen piikin verran pienempi ja taakse piikkiä isompi ratas. Hornetissa jo ennestään lyhyt vaihdevälitys, joten saa nähdä kuinka hemmetin tiheetä saa nakutella vaihteita pönttöön.
 
Jos kyseessä on 600f hornetti, niin ei oo hirveesti eroa vakioon, vähän tuo pirteyttä ja huutaa moottoritiellä entistä enemmän. Ei siltikään keuli :D
 
Itsellä on jotenkin tullut ehkä päivät täyteen tehokkaalla pyörällä ajamista. Tai ainakin viime kesänä oli sellainen olo. Olis kiva jos pystyisi oikeesti vähän kiihdyttelemään ja ajamaan ns. urheilullisesti vaihteita vaihdellen ja kunnon kierroksilla vähän kadullakin. Tolla zx-10r:llä kun erehtyy harrastamaan moista motorsporttia niin parissa sekunnissa on aina ihan helvetisti liikaa vauhtia mihinkään olosuhteisiin.

Turbopyörällä sentään pystyy pitämään hauskaa jo vähän alemmillakin kierroksilla ja mikään ei kyllä voita sitä turbon luomaa fiilistä kun suhinan myötä alkaa kädet venymään ja nokka nousemaan. Tehon puolesta ei kyllä mielestäni nykyään tarvitse ahdettua pyörää kadulle, tai no ehkä joku pitkä ja matala voisi tarvita enemmän voimaa kuin kilosesta kyykystä tulee ulos.


Supermoto ei olisi paha idea. Ainakin kivat mutkapätkät saa ajaa urheilullisesti.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom