Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo lausunto ei välttämättä auta unohtamaan koko juttua :D

Mua ahdistaa (pun intented) turbopyörissä ne pikkuhuollot..

Capture.JPG
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Supermoto ei olisi paha idea. Ainakin kivat mutkapätkät saa ajaa urheilullisesti.
Supermoto on mutkapätkille omien kokemusten mukaan erityisen hauska vehje. Ja ja yhtä hauskaa on ajaa pieniä hiekkateitä perä vierellä, jos vaan tehua riittää. Matkan tekoon siitä ei ole, sen takia pitäiskin olla useampi mopo. Plus vielä se, että ajelu ei oikein itsellä ollut sellaista, että farkut jalkaan ja takki niskaan. Oli aina pakko pukee crossisaappaista suojapaitaan, koska se ajo tuollaisella on just sellaista kuin mihin se vehje on tehtykin. :D Aikalailla varmaan noin joka toinen kerta makasin selälläni jossain, useimmiten tosin jostain myörintä ja kikkailuvauhdeista lähti vehje alta, mutta varusteet pelasti joka kerta.
 
Mua ahdistaa (pun intented) turbopyörissä ne pikkuhuollot..

Ennen ekaa käynnistystä uutena turboahdettu GSX-R 1000 ollu nyt jo 10v ajossa ja remontit tähän asti ollu öljynvaihtoa ja jarrupalojen uusintaa. Kytkin alkaa olla tiensä päässä, mutta saa kai se tässä vaiheessa tuplatehoilla jo ollakin. Aika pomminkestävää tekniikkaa. Olispa autotkin tollasia...
 
Joo, onhan niitä kestäviäkin..fakta vaan on, että kun tehot tuplataan, niin harvoin huolto/korjaustarve ainakaan vähenee.
 
Pikkuhiljaa alkaa pyöräkuume taas nousemaan. Tuli viime kesä oltua ilman kaksipyöräistä, mutta tulevaa kesää ei taida enää pystyä olemaan. 4 kesää tuli ajeltua Hondan VFR800:lla, joka oli oikein mainio ja luotettava kulkine. Nythen olen iskenyt silmäni Yamahan MT-01:een. Onko kellään kokemusta kyseisestä paukuttimesta? Ainakin Youtubevideoiden perusteella kyseisestä pelistä saa ihan mukavat pakoäänet sopivilla ränneillä :P.
 
Hain kanssa omani talvisäilöstä tänään, piti vaan hakea uus akku, kun vanhalla ei ees inahtanut vaikka oli talven irrallaan lämpimässä ja täyteen ladattu. Kotimatkan (~10km) aikana alkoi heti harmittamaan ihan perkeleesti, että pitää ens viikon aikana kirjoitella pyörästä myynti-ilmoitusta kun ei opiskelijana ole enää varaa pitää.
 
Hain kanssa omani talvisäilöstä tänään, piti vaan hakea uus akku, kun vanhalla ei ees inahtanut vaikka oli talven irrallaan lämpimässä ja täyteen ladattu. Kotimatkan (~10km) aikana alkoi heti harmittamaan ihan perkeleesti, että pitää ens viikon aikana kirjoitella pyörästä myynti-ilmoitusta kun ei opiskelijana ole enää varaa pitää.

Mikä pyörä sulla on?

p.s. Akku kannattaa säilyttää kylmässä ladattuna..

e: Oon katellut -05 tai uudempaa firebladea, jos jollain olis myynnissä.
 
Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pikkuhiljaa alkaa pyöräkuume taas nousemaan. Tuli viime kesä oltua ilman kaksipyöräistä, mutta tulevaa kesää ei taida enää pystyä olemaan. 4 kesää tuli ajeltua Hondan VFR800:lla, joka oli oikein mainio ja luotettava kulkine. Nythen olen iskenyt silmäni Yamahan MT-01:een. Onko kellään kokemusta kyseisestä paukuttimesta? Ainakin Youtubevideoiden perusteella kyseisestä pelistä saa ihan mukavat pakoäänet sopivilla ränneillä :p.

Höhöö, ei tullut MT-01:stä, vaan Sukisuki 650 V-Strom pappamopedi. Johan sitä jo tässä iässä voi alkaa päristellä enemmän mukavuuteen painottaen. Pientä hienosäätöä kaipaa, mutta osat on jo tulossa. Sit ei muuta kuin kohti Alppeja. Passeli Rukan takkikin löytyi paikallisesta liikkeestä ja jopa erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Rän rän!

20160502_181947.jpg
 
Asiaa! Tuo on järkimalli ja ihan mukava ajaa, kaksipäälläkin. Löysitkö oman kaakkois-suomesta? Laukut + alakate ja muuta hilua ja asialliseen hintaan. Luotettava pyörä on kyllä. Ja mukava moottori tuo pikku sv:n pata. Omistin tonnisen sv:n aikoinaan, hauskoja laitteita. Itsellä kanssa matkaenska nykyään alla, tässä iässä tosiaan jo sallittua ajaa mukavasti kyykkyaikojen jälkeen! Vakuutukset halvat, eikä korttikaan lähde läheskään niin helposti. Oletko tosiaan eurooppaan lähdössä tänä suvena, onko reittiä suunniteltu? Itsellä olisi myös haaveena euroopan turnee + alpeilla kurvailua. Kerran olin kyykyllä jokunen vuosi takaperin ja takaisin on mieli tehnyt, kaverit vaan lisääntynyt yms tekosyitä niin niistä ei ole ollut enää lähtijäksi. Viimeksi menin lautalla rostockiin ja siitä alas itävaltaan. Nyt mietin menisikö pikkubudjetilla viroon ja siitä alaspäin via balticaa pitkin.
 
Kaakkois-Suomestahan se löytyi juurikin. Kävin viime syksynä kokeilemassa tonnista samanlaista ja en tykännyt siitä motista. Tämä pienempi pata tuntuu taasen todella mukavalta papattimelta. Vähän foorumeita selailtuani laitoin heti tilaukseen Aprilia Tuonon peilit ja Madstadin etuvisiirin portaattoman säätöhärpäkkeen. Näillä muutoksilla kypärään tulevat pyörteilyt pitäisi saada eliminoitua kokonaan. Vakiona tuuli pyörii todella vittumaisesti kypärän yläosassa ja meteli on valtaisa. Kyllähän se kiinnostaisi Alpeilla käydä kurvailemassa. Autolla siellä on tullut ajeltua ja mieleen jäi, että prätkällä sinne pitää joskus päästä.
 
Joo siinä tonnikkaassa ekan evoluution pyörässä oli rutosti moottorinohjauksessa ongelmia saastenormeista johtuen vissiinkin. Itellä ei ollut kun oli commander+kokoputkisto..Joo tuossa on kyllä hyvä kiuas. Ite oon kanssa useemman pyörän kanssa tapellu noiden pyörteiden ja pleksien kanssa. Pienistä muutoksista tuntuu olevan sen sweet spotin löytyminen kiinni. On se pitemmän päälle karmeeta jos kovin paukuttaa kypärään vaikka tulppia aina käytänkin. Matkaenskat on kyllä loistava vaihtoehto matkailuun ergonomiansa ja toimintasäteensä ansiosta, noilla jaksaa vaikka rautaperseen ajaa ilman isompia ongelmia. Pitäs pitää joku pakkiksen enska-penojen kokoontumisajo..Tiiä sitten onko meitä täällä monta joilla kilvellisiä enskoja/matkaenskoja joilla viittii reissua ajaa.
 
Zone-sarja -42%
Tämäkin kesä ajellaan Kawasaki Z100sx:llä. Mukava pyörä niin matkaan kuin kaupunkiinkin. Hieman raskas tosin kaupungissa pyöritellä, mutta sehän ei ole pakkislaiselle ongelma!
 
Punainen ''huolto-avain'' mikä tulee pyörien mukana, niin mihin sitä todellisuudessa voisi tarvita?
Avaimen teetättämiseen. Jos en nyt ihan puhu paskaa niin siinä on pyörän käynnistykseen liittyvä tieto kopioitavissa, ts. millä pääsee anti theftistä ohi. Kai sitä voi myös tarvita jos on sähköjuttujen kanssa perustavanlaatuisia ongelmia. Suzukissa tuota fyysistä punaista avainta ei edes ole, on vain tuollanen 5mm*10mm musta muoviläpyskä, jossa on pyöräköhtainen koodi. Kohtalaisen helppo hukata :D Onko muilla kuin Kawalla punaista kolmatta avainta?
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom