Mulla ojentajat on paras lihasryhmäni, kokoa ja erottuvuutta enemmän kuin muissa lihaksissa, vaikka olen aina treenannut yhtä kovalla innolla kaikkia lihaksia. Olen monesti ajatellut syyksi sitä, että alusta alkaen ojentajatreenini perusta on ollut ranskalainen punnerrus käsipainolla pystyasennossa. Poikkeuksellisen hyvää liikkeessä on venytys. Ala-asennossa käsi samassa asennossa kuin ojentaja venytyksissä. Myös levytangolla tehty ranskalainen vastaotteella seisten tai istuen on hyvä liike, tuntuma erilainen kun siinä ojentaja venyttyy eri suuntaan eli taaksepäin, käsipainolla tehtynä taivutus yleensä enemmän vastakkaiselle sivulle. Ainoa miinus on se, että isoilla painoilla ranteet on tosi kovilla ja rannesiteet tulee tarpeeseen, mutta saapahan sit ranteetkin kunnolla vahvistusta heikompaan puoleensa. Manfred Höeberlkin kehui liikettä kirjassaan 10-minuutin käsitreeni. Molemmat liikkeet kyllä edellyttää, ettei ole pahoja kyynärpään vaivoja.
Tietysti kaikissa liikkeissä on omia hyviä puoliaan ja kokeilemalla löytää itselleen sopivimmat. Tuskin mikään liike on selvästi toista parempi. Otin vain esille hyvän venytyksen vaikutuksen lihaksen maksimaalisen koon kasvuun.