Päivitelläänpäs tänne taas, kun kaikkia varmaan kiinnostaa niin maan vitusti. ;)
Eli tämä hetken jako on tällainen:
Ma: kyykky, julle, vatsa
Ti: penkki, yläselkää, ojentajia, olkapäitä, kiertäjiä ja hammer-kääntöjä(kuntouttavana käsien hermosärkyyn)
To: mave, etukyykky, vatsa
Pe: sama kuin tiistai
La/Su:vapaavalintainen kevyt treeni, jossa esim nopeusvoimapenkki/-kyykky ja muuta turhaa sälää
Voimanostoliikkeissä haen yhden kovan 1-6 toiston sarjan ja sen jälkeen 1-3 alasmenosarjaa niin, että jokaiseen vähennetään 10-15%. Tuo on aina silloin tällöin ollut sellainen intuitiivinen tyyli kyykyssä ja vedossa jota olen tehnyt sen kummempia ajattelematta, mutta kuten minua joku täällä muistutti niin tuohan on selkeästi reverse pyramid trainingia. En tullut aiemmin tuota edes ajatelleeksi, vaikka olen tainnut kyseiseen ketjuun jotain kommentoidakin. Joka tapauksessa tuollaista toimivaa, aivot narikkaan perusvoimatreeniä, kun en jaksa nyt hifistellä mitään. Apuliikkeissä teen vähän kerrasta riippuen mitä huvittaa, mutta perusvoimapohjaista kuitenkin.
Edit. Tulostaso tällä hetkellä kyykky 3x180, veto 3x200, penkistä ei oikeastaan hajua, mutta olettaisin ykkösen olevan jossain 125 tienoilla. Penkkitulos mulla kärsi aika pahasti jokin aika sitten rintalastan ruston vaurion takia ja parin kolmen kuukauden treenit meni käytännössä hukkaan. Kaikki nostot natuna ja ilman mitään varusteita.