Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis 7 päivänä viikossa?
Itse myös tavottelen tilannetta jossa treenaisin 6-7 päivänä viikossa jotain. Noista pari kolme päivää tietty jotain ns.kevyttä.
Mulle ainakin sopii että treenaa usein. Oleellisinta on kokonaisrasitus eikä se kuinka usein treenaa. On myös henkilökohtainen asia haluaako treenata viikossa esim. neljä normi raskasta ja pitkää vai 6-7 lyhyttä treeniä.
Olen joskus treenannut systeemillä 4 treeniä/viikko ja sarjoja noin 40/treeni. Viikossa siis noin 160 sarjaa. Mutta kun siirryi takaisin systeemiim 7 treeniä viikossa ja noin 30 sarjaa/treeni niin alkoi taas treeni kulkemaan paremmin ja tuntui että palautui paremmin.
Miten toi Max soveltuu dieetille? Ku samalla sivulla, josta ohjelman nappasin oli vain, että suositellaan bulkille... Onko voima pysynyt hyvin ja jaksaako vetää?
Vanhasta muistista fiiliksen mukaan.
Wanhanajan WSB eli itäblokilla mennään.
Tää nyt on muutaman kuukauden tällasta totuttelua.
Mitä tekemissä WSB:lla on itäblokkitreenin kanssa? Ei paljon kahta erilaisempaa treenityyliä vois kuvitella. Toki tiedän, että Louie lainasi paljon yksittäisiä juttuja venäläisiltä mutta kyllähän noi venäläisten ohjelmat on täysin eri planeetalta..bulgaareista puhumattakaan. Sivistäkää, jos olen totaalisen pahasti hakoteillä.
Kyllähän ne juuret on nimenomaan itäblokin painonnostossa
Vanhempaa kuin voimanosto. Nykyinen wsb eroaa specifimpien apuliikkeiden yms osalta, jotka on hiottu nyky voimanostoon.
Periaatteessa lähes kaikki muut systeemit on sitä ould skuulia.
Nämä Simmonssin "kehittämät" systeemit on tietty suomessa jo -70 luvulla...
Et sinä voi vetää kaikkea samaan muottiin.Kyllähän venäläisten ohjelmat on lähinnä noita volyymijuttuja. Pähkinänkuoressa järkyttävä työmäärä viikossa(ja tuon määrän progressiivinen lisäys) painojen ollessa kuitenkin sellaiset, että jää vähän varaa.