Kolmijakoisella. Yhtenä päivänä jalat, alaselkä. Sitten olkapäät, ojentajat, hauis, epäkkäät. Rinta ja selkä kolmantena. Lepopäiviä tulee viikkoon 2, jolloin ei joko tehdä yhtään mitään tai sitten jotain 20-30 min rauhallinen kävelylenkki korkeintaan. Kävelylenkkejä 2-3 kertaa viikossa (tiedetään, pitäisi tehdä enemmän, kun kerran dieettaan). Vatsat vähän fiiliksen mukaan, kolmisen kertaa viikossa.
Sain alkuun neuvoja, että koska miinuskaloreilla mennään, pitää treenatakin kevyemmin. No, en ole tätä noudattanut, koska olo on todella hyvä alun takkuilun jälkeen ja jaksan treenata kovaa ja nousujohteisesti jopa. Esim tänään oli 8 sarjaa yläselkää, 4 sarjaa alaselkää, 8 sarjaa rintaa + vatsat. Alkulämmittelynä juoksumattoa 10 min ja loppuun venyttelyt. Olin salilta in-out 65 minuutissa. Toistojen määrä: eka sarja pitkä ja kevyt että lihasryhmä herää, sitten 12-15 toistoja alkuun ja painoa lisää heti jos tuntuu liian kevyeltä. Koetan keskittyä tekniikkaan että menisi mahdollisimman puhtaasti (mene ja tiedä meneekö).
Palstalaiset neuvoi vähentämään ryhmäliikuntaa ja sen oon nyt tehnyt. Voisi kai sitä pumpissa käydä joskus vaikka palautusmielessä - ei rehkisi räkä poskella vaan ottaisi kevyemmin painoin kuten 90% siellä tekee (ei pahalla) ja fiilistelis lihakset vetreiksi. En tiedä oisko järkee.
Tietoa on netissä valtavasti eikä mulla ole aavistustakaan meneekö kaikki päin sanonko mitä vai tuleeko tästä jotain. Oon liikkunut paljon ja tehnyt punttia ja pumppia kohta neljä vuotta mutta näin keskittyneenä pelkkään punttailuun, tai dieetillä oloon, en koskaan. Oonkin harkinnut pt:n palkkaamista, jotta saisi parempaa otetta ja hommasta itselle järkevän ja kokonaisen.