Intissä kun juo kupin kahvia ja polttaa tupakan niin kassun käytävällä saa mennä aika takakenossa ja pers'reikää supistaen weeceetä kohden, ja jos on jonoa niin ei hyvä seuraa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Kahvilla lähtee suolisto käyntiin, jolloin saa heti ensimäisen kupin jälkeen juosta vessaan. (Supistaa vatsalaukkua, käytetty muinoin oksennuslääkkeenä.)
Jaahas sankarit. Onkohan mahdollista, että kofeiini energiajuomissa ja kofeiini kahvissa voisi vaikuttaa jotenkin eri tavalla? Tai jokin muu kahvissa on piristävää myös tai jotain?
Tuntuu kuin kahvi vaikuttaisi virkeyteeni paljon voimakkaammin kuin energiajuomat, vaikka energiajuomissa on enemmän kofeiinia. Tuntuu vähän uskomattomalta, jotain mun kuvitelmia vaan?
Sen jälkeen kun 6 vuotta sitten hirveessä krapulassa join kaks isoa mukia kahvia en ole enää pystynyt juomaan kuin yhen pienen kupin aamuisin. Silloin löi meinaan päälle sellanen ahdistus/paniikkihäiriökohtaus et luulin lopun tulleen. Ei muuta kun terkkariin ottamaan sydänfilmiä kun ei ymmärtänyt mistä oli kysymys. Silloin tällöin olen yrittänyt juoda kupillisen päivälläkin mut pistää kyllä spasmat vieläkin aivan sekasin. Tärissyttä, ahistaa, huimaa, oksettaa ja tulee sellanen fiilis et vois vaikka mennä triatlonin ja maratonin putkeen. Kyllä vituttaa, koska kahvi on kuitenkin hyvää. Kofeiini ei näköjään vain sovi mulle.
Mulla sama homma. Liekkö löi kofeiinimyrkytyksen, pahan sellaisen. Ja onhan kofeiinitonta kahviakin MäcGaiver ;p
Ainakin itsellä 400mg kofeiinia potkii helvetin hyvän, tosin syynä on varmaan että en juo kahvia
Kofeiini omalla kohdalla toimii lähinnä placebo vaikutusta antamaan. Ennen salia otan kofeiinia light-energia juomien (red bull sugar free tai stripped battery) muodossa. Mitään vaikutusta ei huomaa, mutta ilmankaan ei voi treenata, kun ei saa sitten tota "piristävää lumevaikutusta". Imo kofeiini toimii piristävästi vain jos sitä käyttää muutamia kertoja viikossa. Esim. ennen jalkareeniä. Ihminen joka päivittäin juo monia kuppeja kahveja, ei varmasti saa mitään piristävää vaikutusta kofeiinista, korkeintaan pitää päänsäryn poissa, kun keho on totutettu saamaan kofeiinia.
..
Ja muistakaa, että kofeiini alkaa vaikuttamaan vasta n. 30min-45min kohalla! Eniten vituttää nää ihmiset, jotka esim. duunissa (tai ihan sama missä) juovat kupin kahvia ja toteavat heti itsensä pirteämmiksi.
Mistä repäsit ton 30-45min?