demppari
Banned
Lähtisin patikoimaan jonnekkin uuden seelannin takamaille kuolemaan ja mitettiin elämää.... toisaalta sen aion joskus vielä tehdä, lukuunottamatta kuolemaa.
Toi on jo hyvä vastaus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähtisin patikoimaan jonnekkin uuden seelannin takamaille kuolemaan ja mitettiin elämää.... toisaalta sen aion joskus vielä tehdä, lukuunottamatta kuolemaa.
Ottaisin vitusti lainaa kaikista noista pikavipeistä jne.
Kuolema positiivinen juttu? Tästä on seurannut maailmalla monta pahaa asiaa.Todennäköisesti kävisin jonkun ihmisen luona jonka kautta Jumala on parantanut ihmisiä rukoilemassa.
Mulle tää on periaatteessa aivan sama, siis tulisko kuolema vaiko ei. Jos tulis niin silloin niin olis tarkotus käydä ja uskon että menisin suoraan taivaaseen jonka vuoksi ei yks kuolema paljoa missään tuntuis vaan se olis jopa positiivinen juttu. Jos taas jäisinkin henkiin, niin ei tää elämä niin kummallisen ihmeellistä ole että sitä onnesta hihkuis - tietenkin jos olis lapsia tai vaimo niin halu elää vois olla suurempi.
Ensin vouhkaat kuinka varmuudella pääset taivaaseen, seuraavana julistaisit Jeesusta ja saarnaisit TV:ssä. Olen huomaavinani epävarmuutta ja yrität varmistella taivaspaikkaa. Minusta tuollainen hihhulointi vain kertoo että kaikkea maanpäällistä toimintaa motivoi toispuolisen elämän varmistus. Paljon ihailtavampaa olisi jos ei jauhaisi jumalasta ja ei tiedostaisi taivasta, mutta silti elää "hyvän", muita auttavan elämän. Tällöin hyvyys tulisi itsestään vailla itsekkäitä motiiveja.Mä varmaan jos olisin 100 varma että kuolen, niin ostaisin mainosaikaa MTV3:lta vaikka, ja tekisin mainoksen jossa kertoisin että kuolen ja todistaisin kaikesta siitä mitä Jumala on tehnyt mun elämässä ja selvittäisin ihmisille miks ilman kuoleman jälkeistä elämää niiden tekemisillä ei ole mitään merkitystä täällä ja et vaan silloin kun on toivo iankaikkisuudesta niin ihminen voi kokea elämän pidemmän päälle mielekkääksi tai merkitykselliseksi tai jotain tollasta - ehkä siitä mikä on pyhyyden merkitys ja mitä Jeesus tarkoittaa. Nyt ei viitsi tollaista mainosta tehdä kun joutuis elämään sen kautta saaman julkisuuden kanssa ja leimaantuis liikaa... jos nyt tollasta mainosta annettais edes esittää..
Kuolema positiivinen juttu? Tästä on seurannut maailmalla monta pahaa asiaa.
Ensin vouhkaat kuinka varmuudella pääset taivaaseen, seuraavana julistaisit Jeesusta ja saarnaisit TV:ssä. Olen huomaavinani epävarmuutta ja yrität varmistella taivaspaikkaa. Minusta tuollainen hihhulointi vain kertoo että kaikkea maanpäällistä toimintaa motivoi toispuolisen elämän varmistus. Paljon ihailtavampaa olisi jos ei jauhaisi jumalasta ja ei tiedostaisi taivasta, mutta silti elää "hyvän", muita auttavan elämän. Tällöin hyvyys tulisi itsestään vailla itsekkäitä motiiveja.
Jäisi moni ääriaineksen ylilyönti tekemättä kun palkkio ei sumentaisi mieltä.
Tätä mä EN sitten esittänyt vaihtoehtona. Kostaisin kaikille joka vähänkin on mua ärsyttänyt, ostaisin kasan panoksia ja laittaisin vähän läheistä vastaanottokeskusta uuteen uskoon. Mutta tämähän oli vitsi