Mitä tekisit, jos kuulisit eläväsi enää alle vuoden?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MAX_23
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hankkisin Big Brother 24/7:n, jotta saisin kerrankin sisältöä elämään.. :hyper:

Oikeasti: Miettisin tarkkaan, miten voisin jättää pojalleni sellaiset eväät, joilla hän selviäisi omassa elämässään. Siihen ei pari kuukautta riittäisi.

Ottaisin vitusti lainaa kaikista noista pikavipeistä jne.

Sitten dokaisin vaan ja vonkaisin kaikkia muijia joita olen joskus tahtonut :) Lähtisin Leaving Las Vegas tyylillä.

Varmaankin alkaisin taas polttamaan, kävisin juhlimassa, hyvästelisin kaikki tutut ja sukulaiset, matkustaisin pariin paikkaan joissa olen halunnut käydä.

Kävisin hakemassa niin monesta pankista rahaa niin paljon, kuin vain saisi ja lähtisin ulkomaille rellestämään (en ryyppäämään) koko rahan edestä...

Joo..olishan se vaikeeta keksiä tilanne, missä olisi vain 1-2kk elinaikaa.

No ehkä jos saisi korkeammalta taholta varmaa tietoa, että esim. asteroidi törmää maahan. Eikä kukaan muu saisi tietää, kuin minä.

Menisin myös pankista hakemaan lainaa niin paljon kuin irtoaa, lopettaisin työt, ja pitäisin hauskaa.

Yllättävä vastaus... :)

tulee tehtyä 90% edellä kirjoitelluista aiheista melkein joka päivä. ilman kuoleman pelkoa. miksi suunnitella moisia kun voi ottaa vippejä, vetää roideja+
muuta kamaa, töitäkään ei tarvi lopettaa kun ei oo koskaan ollut moista tarvetta
oravanpyörässä itseään rääkätä, sitten kun lähtö ilmavoimiin tulee pitäis olla suurinpiirtein kaikki kokeiltu ilman isompia ihmettelyjä. "että miten se kehtaa ja kylillä puhutaan." jatkakaa suunnittelua jatkan tekemistä.:worship:

Todennäköisesti kävisin jonkun ihmisen luona jonka kautta Jumala on parantanut ihmisiä rukoilemassa.

Mulle tää on periaatteessa aivan sama, siis tulisko kuolema vaiko ei. Jos tulis niin silloin niin olis tarkotus käydä ja uskon että menisin suoraan taivaaseen jonka vuoksi ei yks kuolema paljoa missään tuntuis vaan se olis jopa positiivinen juttu. Jos taas jäisinkin henkiin, niin ei tää elämä niin kummallisen ihmeellistä ole että sitä onnesta hihkuis - tietenkin jos olis lapsia tai vaimo niin halu elää vois olla suurempi.

Mä varmaan jos olisin 100 varma että kuolen, niin ostaisin mainosaikaa MTV3:lta vaikka, ja tekisin mainoksen jossa kertoisin että kuolen ja todistaisin kaikesta siitä mitä Jumala on tehnyt mun elämässä ja selvittäisin ihmisille miks ilman kuoleman jälkeistä elämää niiden tekemisillä ei ole mitään merkitystä täällä ja et vaan silloin kun on toivo iankaikkisuudesta niin ihminen voi kokea elämän pidemmän päälle mielekkääksi tai merkitykselliseksi tai jotain tollasta - ehkä siitä mikä on pyhyyden merkitys ja mitä Jeesus tarkoittaa. Nyt ei viitsi tollaista mainosta tehdä kun joutuis elämään sen kautta saaman julkisuuden kanssa ja leimaantuis liikaa... jos nyt tollasta mainosta annettais edes esittää..

En vetäis kännejä, en ottaisi pikavippejä, en tappaisi itseäni enkä edelleenkään koskisi huumeisiin.

Itkeä saattaisin jonkin verran. Palaisin takaisin kotiin vanhempieni luokse. Toivoisin, että voitaisiin olla siellä koko perhe vielä kerran yhdessä. Kiertäisin läpi lapsuuden leikkipaikat, ja muistelisin sitä, että olen elänyt ihanan elämän tähän asti.

Ulkomaille lähtisin, Egyptiin. Olen pikkutytöstä lähtien halunnut nähdä pyramidit.

Kotiin kuitenkin palaisin.

Kertoisin myös toiveet hautajaisista, jotta saisin sen enkelin hautakiveeni..

Todennäköisesti kävisin jonkun ihmisen luona jonka kautta Jumala on parantanut ihmisiä rukoilemassa.

Mulle tää on periaatteessa aivan sama, siis tulisko kuolema vaiko ei. Jos tulis niin silloin niin olis tarkotus käydä ja uskon että menisin suoraan taivaaseen jonka vuoksi ei yks kuolema paljoa missään tuntuis vaan se olis jopa positiivinen juttu. Jos taas jäisinkin henkiin, niin ei tää elämä niin kummallisen ihmeellistä ole että sitä onnesta hihkuis - tietenkin jos olis lapsia tai vaimo niin halu elää vois olla suurempi.
Kuolema positiivinen juttu? Tästä on seurannut maailmalla monta pahaa asiaa.
Mä varmaan jos olisin 100 varma että kuolen, niin ostaisin mainosaikaa MTV3:lta vaikka, ja tekisin mainoksen jossa kertoisin että kuolen ja todistaisin kaikesta siitä mitä Jumala on tehnyt mun elämässä ja selvittäisin ihmisille miks ilman kuoleman jälkeistä elämää niiden tekemisillä ei ole mitään merkitystä täällä ja et vaan silloin kun on toivo iankaikkisuudesta niin ihminen voi kokea elämän pidemmän päälle mielekkääksi tai merkitykselliseksi tai jotain tollasta - ehkä siitä mikä on pyhyyden merkitys ja mitä Jeesus tarkoittaa. Nyt ei viitsi tollaista mainosta tehdä kun joutuis elämään sen kautta saaman julkisuuden kanssa ja leimaantuis liikaa... jos nyt tollasta mainosta annettais edes esittää..
Ensin vouhkaat kuinka varmuudella pääset taivaaseen, seuraavana julistaisit Jeesusta ja saarnaisit TV:ssä. Olen huomaavinani epävarmuutta ja yrität varmistella taivaspaikkaa. Minusta tuollainen hihhulointi vain kertoo että kaikkea maanpäällistä toimintaa motivoi toispuolisen elämän varmistus. Paljon ihailtavampaa olisi jos ei jauhaisi jumalasta ja ei tiedostaisi taivasta, mutta silti elää "hyvän", muita auttavan elämän. Tällöin hyvyys tulisi itsestään vailla itsekkäitä motiiveja.

Jäisi moni ääriaineksen ylilyönti tekemättä kun palkkio ei sumentaisi mieltä.

En muuttaisi nykyistä elämääni juurikaan. Työt voisin lopettaa loppuajaksi (mutta esim. lottovoiton jos saisin, en lopettais), mutta muuten viettäisin aikaa minulle rakkaiden ja tärkeiden ihmisten kanssa. Chillaisin kaupungilla, kävisin urheilemassa, leffassa, kahvilla, vaatekaupoilla, kirjoittaisin....

Sen verran yrittäisin saada rahaa vielä kasaan, että pääsisin 2 x viikoksi reissuun, mutta muuten ihan kotona.

Kuolema positiivinen juttu? Tästä on seurannut maailmalla monta pahaa asiaa.

Ensin vouhkaat kuinka varmuudella pääset taivaaseen, seuraavana julistaisit Jeesusta ja saarnaisit TV:ssä. Olen huomaavinani epävarmuutta ja yrität varmistella taivaspaikkaa. Minusta tuollainen hihhulointi vain kertoo että kaikkea maanpäällistä toimintaa motivoi toispuolisen elämän varmistus. Paljon ihailtavampaa olisi jos ei jauhaisi jumalasta ja ei tiedostaisi taivasta, mutta silti elää "hyvän", muita auttavan elämän. Tällöin hyvyys tulisi itsestään vailla itsekkäitä motiiveja.

Jäisi moni ääriaineksen ylilyönti tekemättä kun palkkio ei sumentaisi mieltä.

Siitä itsestään kun joku ajattelee et kun kuolee niin pääsee taivaaseen ei ole seurannut mitään pahaa... sä viittaat suurella todennäkösyydellä muslimiterroristeihin jotka tekee itsemurhan sillä verukkeella et menee taivaaseen ja huonolla säkällä vie syyttömiä mukanaan... mä en ole terroristi enkä ole itsaria edes harkinnut.

Sä oot käsittänyt koko uskon väärin, armosta ihmiset pelastuu uskon kautta eikä sen takia että tekee hyviä tekoja... joten siksi käsitit munkin motiivin tehdä mainoksen väärin. Mainoksen motiivi oli että muutkin tulis uskoon ja sen kautta pääsis taivaaseen ei mikään oman taivaspaikan varmistelu.

Ei puhuta tästä tän enempää kun tää on off-topicia... mut ite alotit.

Kerron pienen tositapauksen. Ajoin ennen vanhaan taksia ja kerran tuli keskussairaalasta noi 25-30v mies kyytiin ja oli menossa 30km päähän. Puoli matkaa se mies itki, kuin pikkutyttö. Siis suorastaan vollotti:itku:
Lopulta kysyin, että mikä miehellä on? Niin se kertoi, että tuli juuri tutkimuksista päänsärkyjen vuoksi ja sillä oli todettu jokin kasvain/tauti. (en muista enään sen taudin/kasvaimen nimeä) mutta se on 100% tappava. Elinaikaa oli luvattu noin 1-2 kuukautta. Ja kuukauden kuluttua kuulemma menee puhekyky, motoriikka ym... Kun se oli kertonut asiasta omalla tyttöystävälle niin se akka oli lähtenyt, kun ei halua nähdä sen riutumista.

Sitten se mies kysyi multa. Mitä mä teen? Sanoin että jos mulla olis tollainen tapaus niin tekisin näin. Ensin tapaisin ja hyvästelisin kaikki kaverit, perheen ym... Ettei jää mitään sanottavaa, sitten möisin kaiken omaisuuteni ja lähtisin vaikka Thaimaaseen. Siellä mä ryyppäisin, huoraisin, käyttäisin huumeita ym... Siis tekisin kaikkea mikä on vaarallista ja vahingollista. Nythän ei ole millään enään väliä.

Tätä mä EN sitten esittänyt vaihtoehtona. Kostaisin kaikille joka vähänkin on mua ärsyttänyt, ostaisin kasan panoksia ja laittaisin vähän läheistä vastaanottokeskusta uuteen uskoon. Mutta tämähän oli vitsi:rolleyes:

-ois vitun paska olla, miettis vaan mitä menettää kun kuolee.
-kaij sitä ois kännissä ja ostas huoria ja hmm. ja jtn muuta perseilis

Tätä mä EN sitten esittänyt vaihtoehtona. Kostaisin kaikille joka vähänkin on mua ärsyttänyt, ostaisin kasan panoksia ja laittaisin vähän läheistä vastaanottokeskusta uuteen uskoon. Mutta tämähän oli vitsi:rolleyes:

Sitten napsahtaa postilaatikosta kirje

"Hyvä Mr.Carcass

Sekoitimme vahingossa tutkimustuloksenne toisen potilaan kanssa. Te tulette vielä elämään pitkän ja terveen elämän! Syvimmät pahoittelut erehdyksestämme!
Voitte saapua haluamallanne ajalla sopimaan kanssani tapahtuneen korvauksista.

Ylilääkäri Long Johnson"

Ja Mr.Carcass elääkin vielä pitkään, tosin monta vuotta vankilan muurien sisällä. :D

Söisin jyväskylän kinukissa kunnon bulkit joka ikinen päivä. Istusin siellä aamusta iltaan:D Tai no... menisin perheen luokse ja haluisin tavata muutenkin kaikki rakkaat ihmiset ja ehkä vähän pippaloidakin:)

Mielenkiintoista kylläkin, kuinka moni tämän keskustelupalstan urheilevasta ja kuntoaan ylläpitävästä ihmisestä alkaisi käyttämään huumeita ja rellestämään.

Tällä hetkellä olisin varmasti jollakin tavalla huojentunut. Ei tartte enää. Sitten miettisin läheisiäni, mitä niille voisi vielä antaa ja se siitä. Ei siis ihmeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom