Mitä tekisit, jos kuulisit eläväsi enää alle vuoden?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MAX_23
  • Aloitettu Aloitettu
olisin tyttöni kanssa. ja luultavasti yrittäisin päästä vähän lähempään tuttavuuteen Jeesuksen kanssa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekisin aika lailla samaa kuin nytkin vapaa-ajallani: paljon perheen kanssa. Tosin muuta aikaa en tietenkään pitäisi kuin vapaa-aikaa.

En kertoisi, että aikani on lopussa. Keksisin kauniin valkoisen valheen, jonka avulla viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa.

Käyttäisin hieman aikaa siihen, että lähtööni liittyvät käytännön järjestelyt olisi hoidettu etukäteen viimeisen päälle, eikä muille olisi asiasta enää stressiä.

Elämä on antanut paljon. Olisi varmaan tärkeää, että läheiset saisivat tietoonsa, että olin onnellinen. Ja nimenomaan heidän ansiostaan.

Pari päivää varmaan menis totutellessa ajatukseen. Sit purisin hammasta ja jatkasin nykyisenlaista elämää. Loppuajasta kertoisin läheisimmille ihmisilleni miten kovasti heistä välitän ja jään kaipaamaan. Testamenttaisin kamat kavereille, muistuttaisin että kaikki elimet pitää luovuttaa ne paremmin ansaitseville ja sit jonkinlainen kivuton elämänpäätös. En vaan haluaisi jäädä odottamaan sitä hetkeä vaan määräisin sen itse.

hymähtäisin turhautuneesti kuullessani tämän "että sekin vielä :jahas: ".... Sitten kävisin haulikon kanssa jututtamassa niitä kaikkia vittumaisia tyyppejä jotka on mua vastaan rikkonut.

Eiköhän nuo viimeiset ajat yrittäisi viettää vain sukulaisten ja kavereiden kanssa. Lisäksi voisi pyytää anteeksi vaikka loukkaamiltaan ihmisiltä, kysyä kuulumisia vanhoilta tutuilta joihin ei ole ollut yhteydessä jne. mä en ainakaan haluis tulla muistetuks mulkkuna tai sinä heppuna joka ryösti pankin ja karkas huoriin thaimaahan. Ja tietenkin, tuossa tilanteessa sitä luultavasti olisi jo niin sairas ettei moiseen edes kykenisi. Lisäksi olisi päälle varmaan niin kova isku että voisi paha masennus iskeä -> helpottaa kuolemaa itse.

Ajaisin niiiiiin kovaa ku autosta lähtee. Ja sit vaikka sillalta alas

Itse varmaan lähtisin katselemaan lempi bändejäni maailmalle.:rock:
Tahtoisin nähdä viellä Motörheadin,AC/DC,Slayerin,Deep purplen ja muita.
Niin ja juoksentelisin joka keikalla munasiltaan

Kyllähän sitä on jos jonkinnäköistä visiota päässä pyörinyt, mutta eipä tuohon oikein osaa vastata ennenkuin asia on ajankohtainen.

Ehkä kuitenkin olisi hyvä aloittaa kysymällä "second opinion".

Raahaisin treenikämpiltä 400w kajarin ja peavey 5150 vahvarin himaan ja soittaisin niin kauan ja niin kovaa rokkenrollia että korvista tulisi verta/poliisi tulisi hakemaan putkaan. Tämä siis ensimmäinen asia minkä tekisin.

Lopettaisin duunin välittömästi,myisin asunnon,antaisin osan rahoista tyttärelle ja rälläisin lopu.Reissailis jossain.Takas tulles viettäis aikaa rakkaiden kanssa.Ja tietty naisin muijaa yötä päivää..

Todennäkösesti yrittäis järjestää asiat kuntoon ja sen jälkeen olla niin aineissa ettei tiedä olisko kuolemaan aikaa päivä vai 10 vuotta.

Myisin kaiken omaisuuteni, aloittaisin päättymättämän roinakuurin, lennot I-luokassa Thaimaaseen ja panisin siellä sitten niin paljon kuin ehtisin...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom