Viettäisin aikaa perheen, kummipojan jne kanssa. Yrittäisin ehkä sopia mahdollisia riitoja ihmisten kanssa. En varmaan kertoisi kuolevani, koska en haluaisi mitään säälisopua, vaan että asiat selvitettäisiin rehellisesti. Se olisi sitten kummankin osapuolen päätettävissä antaako anteeksi ja unohtaa vai ei..
Tekisin kaikkea sitä tyhmää, mitä joskus tekee mieli, muttei kehtaa. Yleisesti nää jutut liittyy uskomattomiin "Lapsettaa" -hetkiin. Kinkkaisin, hyppäisin ruutua ja twistaisin keskellä katua, hyppisin sateessa, tekisin mutakakkuja, rakentaisin mettään majan, leikkisin tavaratalon leluosaston jokaisella lelulla. Painelisin niitä lelujen ääninappeja ja kiljuisin riemusta.
Itkisin onnesta, hyppäisin tandemhypyn lentokoneesta, menisin ekaa kertaa elämässäni vuoristorataan ja vielä kerran siihen possujunaan, joka on ainoa laite huvipuistoissa, joka ei pelota :D Valvoisin öitä jonkun ystävän kanssa. Ja yksinkin. Pakkasyönä (olettaen että viimeset hetket olisi talvella) makaisin hangessa ja tuijottaisin tähtiä. Viettäisin aikaa itsekseni. Muistelisin ihmisten kanssa menneitä juttuja. Jos olis kesä, menisin kuutamouinnille usein. Viettäisin grilli-iltoja myös niiden uusien, rentojen kaiffareiden kanssa, joihin on kuluneen vuoden aikana ollut ilo tutustua. Harrastaisin intohimoista seksiä Just Sen tyypin kanssa.
Halaisin perhettä ja ystäviä joka saatanan päivä ja varmistaisin, että ne kaikki tajuaisivat, miten tärkeitä mulle ovat.
Tekisin listan niistä asioista, mitä mun hautajaisissa saa tehdä ja ei saa tehdä. Antaisin veljelle salasanan mun koneelle, josta voi sitten kaivaa hauskoja kuvia näytettäväksi muistotilaisuudessa. Tekisin listan biiseistä, jotka haluaisin soitettavan jne. Ja kuten Gem, kävisin varmaan testailemassa itelleni arkkuakin :D