Mitä tekisit, jos kuulisit eläväsi enää alle vuoden?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MAX_23
  • Aloitettu Aloitettu
Järkkäisin asiat kuntoon ja sen jälkeen niittaisin itseni jotenkin mahdollisimman kivuttomasti.

En mä ainakaan osais nauttia viimeisistä päivistä yhtään jos tietäis että countdown on käynnissä koko ajan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä viettäisin laatuaikaa oman rakkaani kanssa, ja kavereiden kanssa, ottaisin chillisti. Ehkä sitä osais kerrankin rentoutua ilman että ois kiirettä mihinkään, tietäis että ei oo enää väliä pikkujutuilla..

tuli vaan mieleen että älkää kysykö huhtamolta....
Tämä kaikkihan on sille normipäivää vaan :jahas:

En kertoisi, että aikani on lopussa. Keksisin kauniin valkoisen valheen, jonka avulla viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa.

tämän tekesin varmaan myös itse, koska ihmiset reaktiot sinua kohtaan muuttuvat heti jos tietävät että lähtö on lähellä. eli haluan mielummin että ihmiset käyttäytyvät niinkuin normaalisti, kuin...

mutta tosiaan itse nauttisin jäljellä olevasta ajasta, tekisin kaikkea mistä tykkään ja olisin läheisten kanssa.

En mä ainakaan osais nauttia viimeisistä päivistä yhtään jos tietäis että countdown on käynnissä koko ajan.

hmm, eikös meillä ole kokoajan countdown käynnissä?

Alkaisin järjesteleen asiaan liittyviä juttuja ja ostasin uuden kameran.
Sitten vaan kirjottelisin juttuja mun elämästä ja ottasin kuvia... Ne sais näyttää mun lapselle sit kun se on valmis siihen... Rellestään en ainakaan alkais...

Mistä sitä koskaan tietäisi mitä sitä tulisi oikeasti tehtyä, mutta kun nyt ajattelee niin varmaan tapaisin kaikki sukulaiseni ja ystävät viimeisen kerran. Sen jälkeen varmaan alkaisin tekemään kaikkea mitä mieleen juolahtaa. En varmaankaan kestäisi nähdä omaisieni ilmeitä, niin varmaan selittäisin asian kirjeessä ja katoaisin. Voi jopa olla että lyhentäisin omaa "odotustani" ja lähtisin jollain erikoisella tavalla maanpäältä.

Luovuttaisin molemmat munuaiseni savolaisen makelle

Hyppäisin lentokoneesta ilman laskuvarjoa. Olis varmaa siistii venaa sitä maahan osumista ja heiluu jossain kilometrien korkuudella.

Tappaisin itseni heti.
Juuri näin. Heti vaan nirri pois. Mitä sitä turhia venttaamaan.
Nakkaisin parit kouralliset unilääkettä kossulla. Ja sit voisin viä tehdä muutamat driksut kossuu+colaa. Sen jälkeen hyppäisin kahdeksannesta kerroksesta alas.

Alkaisin roinaamaan.. Ja kattoisin saako 2kk mitään aikaan.. Sitten tulisin tekee analyysia pakkikselle.. :D

E: Ja tottakai tekisin niitä asioita, mitä ei nyt uskalla.

Lähtisin patikoimaan jonnekkin uuden seelannin takamaille kuolemaan ja mitettiin elämää.... toisaalta sen aion joskus vielä tehdä, lukuunottamatta kuolemaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom