Powerhousu sanoi:Mulla on kyllä vahvasti sellanen käsitys, että mitä enemmän treenattu, sitä vähemmän irtoo piparia. Kyllä useimmat naiset ottaa yhden illan hoidoksikin mielummin tavallisen sählynpelaajan kuin kehonrakentajan. Ja vielä harvempi nainen haluaisi seurustella ennemmin hyvävartaloisen bodarin kuin tavallisen tallaajan kanssa. Ei naiset katso millainen kroppa miehellä on, ja sen perusteella päätä, että tollasen mä haluun. Se päätös tehdään ihan muulta pohjalta, ja ne mahdolliset lihakset on vaan plussaa. (jos edes sitä) Tästä on keskusteltu kavereiden kanssa, niin miehien kuin naisien. Oma emäntäkin alkuaikoina jankutti että et kyllä saa kasvaa tosta enää yhtään, hyi kauheeta jos olisit vielä isompi. Vähiellen se alkaa tottumaan ajatukseen. Eli voidaan sanoa että hyvällä kropalla ei tuoteta sen enempää jälkeläisiä kuin huonollakaan. :arvi:
Omat motiivit salilla käyntiin on itsetunnon kohotus ja se että näytän omasta mielestäni paremmalta.
Hehe-hee! Hyvä Powerhousu! Kyllä homma on just näin! Välillä nurkkien ja puskien kautta kuulee tuttujen ja puoltuttujen naisten kommentteja "kyllä se Ville on ihan liian iso ja bodattu", "se on kamalaa kun suonet näkyy". Eli ei bodya piparin takia täälläkään.
Onneksi oma vaimokulta tykkää! ...vaikka ei sitäkään haittaa vaikka olis laihempi ja läskimpi....
Itselleni kehonrakennus on elämäntapa. Se on keino parantaa omaa fysiikkaa ja testata omaa henkistä kanttia ja luonteenlujutta (esim. dieetillä). Kehittyminen vaatii pitkäjänteistä työtä, eikä ikääntyminen ole este edistymiselle tässä lajissa. Laji on yksilölaji, joten harjoitella voi oman elämänrytmin mukaan. Työkseen matkustavalle tämä on tärkeää. Kehonrakennus antaa myös paljon sosiaalisia suhteita. Ystäviä, tuttuja ja juttukavereita, eri saleilla, joissa harjoittelen ympäri Suomea. Kehonrakennus antaa myös rytmiä elämään. Päivärytmi, viikkorytmi, vuosirytmi (off season, dieetti, kesän treenitauko).
Kehonrakennus on mun juttu!
mieltä, jos miehiltä kysytään kumman kanssa seurustelisi,treenatun, hlvtin hyvännäköisen silikonitissi pimun tai ihan tavallisen näköisen mimmin kanssa niin useammat vastaavat kyllä sen tavis böönan, tämä kaikki juontaa siihen että yleensä hyvännäköisten/ hyväkroppaisten muijien huomionkipeisyys on sitä luokkaa, ettei sellaisen kanssa kukaan "tahtoisi" ottaa vakavasti koska